ВХОД
Вернуться

хамська поведінка заступника керівника центрального відділення м. Луцька

granv granv
28 декабря 2014, 09:24
1
{Хочу поскаржитись на хамську поведінку з боку заступника керівника центрального відділення, яке знаходиться за адресою м. Луцьк, вул. Словацького, 12. Прошу Вас прийняти міри до вище згаданої особи, при мені вона накричала на людину похилого віку за те, що вона не вміє користуватись платіжною карткою, на зауваження інших відвідувачів крикнула: “Ви стоїте в черзі, то й помагайте”. Коли я дочекався своєї черги до каси, дана особа в хамській формі відмовила у знятті коштів з «поточного рахунку» у зв'язку з тим, що я — «перекидаю кошти з карточки на карточку». Також мене цікавить питання правомірності аналізу моїх операцій у myDELTA цим працівником та їх розголошення.}
Ответ банка
Дельта Банк
28 декабря 2014, 11:58
Шановний granv,
Банк, в межах можливостей, намагається враховувати побажання всіх існуючих і потенційних клієнтів. Викладені у Вашому зверненні зауваження та рекомендації щодо надання Банком послуг прийняті до відома.

Комментарии (1)

+
+2
00Ekaterina
00Ekaterina
28 декабря 2014, 10:27
Екатерина
#
Они теперь что, уже мониторят тех, кто перекидает деньги с карты на карту и не дают получать в кассе? Вам лучше оставить запись не здесь, а в книге жалоб. Они ее больше «уважают», т.к. она проверяется контролирующими органами и им прийдется писать объяснение и давать Вам ответ. Но за доступ к этой книге прийдется побороться!

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд