ВХОД
Вернуться

не проводять платіж по рахунку ФОП

1357 1357
24 декабря 2014, 13:09
1
в понеділок створив платіж з рахунку 2600 ФОП на рахунок іншого підприємця, вже 3тій день платіж не проводиться банком. це не рахунок фізичної особи, розрахуватись необхідно до кінця тижня.
Ответ банка
Дельта Банк
24 декабря 2014, 13:35
Шановний 1357,
для уточнення інформації щодо вказаного переказу коштів у Вас завжди є можливість звернутись до Банку наступними каналами зв'язку:
— зателефонувати до Контакт-Центру Банку за номерами: 044 428-95-95 або 0 800 500 600;
— за допомогою функціоналу «Запит до банку» через СДБО «myDELTA» (при наявності Стандартного доступу);
— через форму зворотнього зв'язку, яка розміщена на сайті Банку;
— за допомогою скайп-телефонії (deltabank_ukraine);
— надіслати лист на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.

Комментарии (3)

+
0
soncesonce
soncesonce
24 декабря 2014, 13:12
#
Похоже для банка все на одно лицо стали что юридические что физические лица. ПОЗОР такому банку.
+
0
pmn19
pmn19
24 декабря 2014, 13:16
pmn19, Киев
#
Вряд ли Вам повезёт. У юр. лиц платежи тоже висят кучами на транзитных счетах.
+
+1
vitw
vitw
24 декабря 2014, 14:08
#
Ничего не могу перечислить. Даже внутри банка. Ни на карточку дельтабанка, ни на счет дельтабанка.

Со счета на прошлой неделе удалось оплатить налоги и выплатить зарплаты сотрудникам (которые, естественно, не могут ни снять, ни перевести свои деньги)

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд