ВХОД
Вернуться

якість обслуговування в Дельтабанку

Петро Гарматій Петро Гарматій
21 декабря 2014, 16:50
без оценки
вже на протязі двох тижнів неможливо користуватись ощадною карткою а з вчорашнього дня і пенсійною, магазини і банкомати пишуть і кажуть що «не дійсна» а в Мій Дельта обі діючі, крім того 17 грудня через Мій Дельа платежі перераховував на карту приватбанку 700 грн взяли 3-50 комісії смс підтвердила проведення операції але потім в КЦ сказали що операція не пройшла а гроші не повернули, написав скаргу у відділенні на Героїв УПА Львів, не зареєстрували бо сервер не працював так все і залишилось, доки буде те знущання над клієнтами?
Ответ банка
Дельта Банк
21 декабря 2014, 16:56
Шановний Петро Гарматій, для уточнення інформації з даної операції і вирішення Вашого питання по суті рекомендуємо звернутись за наступними каналами зв'язку з Банком:
— В Контакт-Центр Банку за номерами: 0 800-500-600; 044-428-95-95;
— За допомогою функціоналу «Запитів до Банку» в СДБО «myDELTA»;
— Через форму зворотного зв'язку, яка розміщена на сайті Банку;
— За допомогою скайп-телефонії (deltabank_ukraine);
— Написати листа на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.

Комментарии (1)

+
0
trustme
trustme
21 декабря 2014, 17:31
#
Шановний «львів'янин», «на протязі» — це калька з російської мови, якщо ви хотіли повідомии нам про період часу, то правильно буде «протягом». Не будьте сепаратистом, Слава Україні!

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд