ВХОД
Вернуться

Жалюгідна робота банку та працівників!!!

Neox Neox
31 октября 2014, 20:08
1
Шановний офіційний представник Дельта банку!
Я — постійний клієнт з 2008року.
Дозвольте мене не запевняти, «що співробітниками Банку приймаються необхідні заходи для безперебійного забезпечення наявності коштів як у банкоматах, так і у касах Банку.»
Тому, що я за тиждень дзвонив у відділення і попросив заздалегідь підготувати мені на сьогодні необхідну суму, мене внесли у відповідні списки, і сьогодні мене переконували, що я є в тих списках.
Але Ваші працівники НІЧОГО не зробили, щоб забезпечити наявність коштів.
Свої гроші я так і не отримав, а день змарнував.
Ответ банка
Дельта Банк
31 октября 2014, 21:29
Шановний Neox,
запевняємо Вас, що фахівці Банку роблять все необхідне для врегулювання ситуації. Без уваги наших співробітників не залишається жоден Клієнт Банку, тому зі свого боку ми передали інформацію до відповідного підрозділу Банку для вирішення запитання.
Дякуємо за звернення.

Комментарии (1)

+
0
Neox
Neox
1 ноября 2014, 13:42
#
Увага з боку працівників присутня, а от результат відсутній!

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд