ВХОД
Вернуться

«Поверніть вклад онкохворому» тиждень потому (ч.3)

Dmitry36 Dmitry36
17 октября 2014, 12:45
без оценки
Змініть стратегію, більше інформуйте про хід вирішення проблем, робіть якісь кроки назустріч своїм клієнтам, а не ховайтесь за стандартними відписками! Таким шляхом довіру можна тільки втратити, і це найстрашніше, якщо тільки Вам не все одно. А ще – не зволікайте час, інакше «точка повернення» опиниться вже десь позаду, і нічого вже буде не змінити!
На мій погляд, Ваша мета в нинішній ситуації – заспокоїти клієнтів, понизати «градус» відносин с клаєнтами, який, виходячи з моїх спостережень, підіймається щодня, а це можна зробити тільки за двома паралельними напрямками: вирішуванням проблеми в глобальному сенсі та хоча б частковим вирішенням проблеми кожного – в індивідуальному порядку. Вибачте, не хотіла займатись нотаціями, але так вже вийшло.
З побажаннями всім нам спокою та впевненості в майбутньому процвітанні, які будуть наслідком найскорішого виходу з складної ситуації, в якій ми всі опинились — як у горах – в одній зв’язці!
З повагою до всіх, донька вкладника Dmitry36.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд