ВХОД
Вернуться

Консультанти call-центру не можуть навіть озвучити інформацію, що є на сайті, не знають продуктів банку, терміни виконання підключення-відключення послуг

promen promen
16 октября 2014, 16:16
2
Звонок в call-центр з Ірпеня 04597….60/ Приблизно від 15.00 до 15.45.
Дякую VitalyK та AntonSemenchuk за коментарі по сервису «Нова розстрочка». Ви — експерти.
Співробітники банку! Розробіть регламент терміну підключення — відключення послуг, надання відповідей на звернення клієнтів і опублікуйте його на сайті.
Ответ банка
Дельта Банк
17 октября 2014, 07:22
Шановний promen,
з метою покращення якості обслуговування просимо вказати повний номер телефону, з якого Ви звертались до Контакт-Центру Банку.

Комментарии (1)

+
0
magistralchimik
magistralchimik
16 октября 2014, 17:52
Наталья, Днепропетровск
#
К сожалению не только в дельте такая ситуация с колл-центром. иногда звонишь, берет трубку РБЕНОК, что-то мямлит, толком ответить не может, долго ищет ответ, и в результате общие фразы по скрипту и мало конкретики.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд