ВХОД
Вернуться

Некомпетентність працівників - 200 $

pashap2204 pashap2204
14 октября 2014, 00:05
без оценки
Шановний Дельта банк, чому у Ваших відділеннях не виконують умови постанови НБУ від 22 вересня №591? Згідно п 1.3 «Обмеження щодо суми операції з продажу готівкової іноземної валюти не поширюються на випадок проведення такої операції банком з фізичною особою-резидентом у разі одночасного дотримання таких умов: фізична особа купує готівкову іноземну валюту та використовує її виключно на цілі виконання власних зобов’язань в іноземній валюті за кредитним договором, укладеним з уповноваженим банком-кредитором», тобто фізична особа має право купувати більше ніж 200 доларів для погашення валютного кредиту.
А як тепер бути з такою ситуацією: до 10-го числа щомісячно мною повинна бути сплата кредиту в розмірі 350 доларів, прийшовши до відділення сплатити кредит (10 числа о 16-17 годині) то Ваш касир провів операцію по купівлі валюти і сплату кредиту тільки на 200 доларів. Про інші 150 доларів сказав «зачекати вечірню касу і там сплатити». О 17.10 касир і економіст заявляють, що вони не можуть і відповідно не провели валютну операцію по купівлі цих 150 доларів, для погашення остатку щомісячного кредиту.
Таким чином: 1. Якщо згідно вище вказаної постанови я можу купувати і сплачувати більше ніж 200 доларів на погашення кредиту, чому касир відправив мене на вечірню касу, а потім і взагалі не провів валютну операцію що призвело до невиконання мною кредитних зобов’язань.
2. В другому відділені (о 18.00 – 19.00 цього ж дня) коли я вже збирався доплатити 150 доларів, касир запропонував сплати ці 150 еквівалентом у гривні, на що я згодився і даний касир провів операцію по купівлі валюти і сплату кредиту на 150 доларів. Як тепер будуть рахуватись ці кошти: в термін чи будуть нараховані % згідно договору? Чому я ці три години повинен був нервувати?
3. Якщо сплата відбувається у вечірній касі 10-го числа то зараховуються ці кошти як в термін чи ні?
Ответ банка
Дельта Банк
14 октября 2014, 00:25
Шановний pashap2204,
повідомляємо, що уточнювати фінансову інформацію по Вашому кредиту у Вас завжди є можливість наступними каналами зв'язку:
— зателефонувати до Контакт-Центру Банку за номерами: 044 428-95-95 або 0 800 500 600;
— за допомогою функціоналу «Запит до банку» через СДБО «myDELTA» (при наявності Стандартного доступу);
— через форму зворотнього зв'язку, яка розміщена на сайті Банку;
— за допомогою скайп-телефонії (deltabank_ukraine);
— надіслати лист на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.
Дякуємо за запитання!

Комментарии (1)

+
0
amigochief
amigochief
14 октября 2014, 01:40
#
Человек задал конкретные вопросы, попугай же ответил как всегда в своём духе…

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд