ВХОД
Вернуться

Поверніть вклад онкохворому!!!

Dmitry36 Dmitry36
10 октября 2014, 18:16
без оценки
Доброго дня! Спочатку про факти:
1). 07.10.14р. закінчився термін дії вкладу в інвалюті по договору № 005-22509-090714 від 09.07.2014 р., згідно з яким вклад перераховано на поточний рахунок в інвалюті (дог.№ 003-22500-080114 від 08.01.2014р.).
2). 08.10.14р. звернулись в банк для отримання частини вкладу (з врахуванням обмежень п.9 постанови НБУ № 540 від 29.08.14р.), однак в банку нам була видана сума в 100 дол.США, яка щонайменше вдесятеро менша за дозволену Регулятором!!! З пояснень працівників банку, в касі відділення відсутня готівка. Цого ж дня оформлена заява про повернення залишку вкладу за № 2456676 (до заяви долучені довідки з медичних закладів, які підтверджують стан здоров'я: СR (онкологічне захворювання), ішемічна хвороба серця, післяінфарктний кардіосклероз, серцева астма, гіпертонічна хвороба 3 ст., серцева недостатність).
3) 09.10.14р. у видачі готівкової валюти було відмовлено (пояснення аналогічні).
4) Сьогодні отримали у відділенні банку «відповідь» № 05-2456676 від 08.10.2014р… Цинічна шаблонна відписка, яка не містить жодного зобов'язання з боку банку про погашення заборгованості перед вкладником в іноземній валюті! Крім того, слід зауважити, що обмеження НБУ, які стосуються видачі готівкової валюти в один операційний день мотивована «недопущенням використання фінансової системи України для відмивання грошей і фінансування тероризму та врегулювання ситуації на валютному ринку», а ніяк не в якості своєрідної «ширми» для банків, які з неповажних причин не здійснюють поповнення валютою кас власних відділень. Отже, стосовно видачі готівки сьогодні відповідь банку незмінна!

У зв'язку з вищенаведеним прошу надати відповідь на питання:
1. Чому банк не забезпечує свої відділення готівковою валютою, достатньою для виконання зобов'язань за вкладами, термін дії яких закінчився?
2. Причини порушення ст.530,629,1058,1060,1066,1067,1068 Цивільного кодексу України в частині видачі коштів з поточного чи вкладного рахунку на першу вимогу вкладника.
3. Чому банк не надав документ, що підтверджує облік невиплаченої суми вкладу на окремому рахунку (бр 9806) для обліку зобов'язань, які не виконані в строк з вини банку?
4. Чому банком не запропоновано інший — обов'язковий для виконання — графік погашення заборгованості банку в іноземній валюті, як це, наприклад, банк пропонує зробити своїм недобросовісним позичальникам?
5.Чому у швидкому позитивному вирішенні питання видачі готівкової валюти не враховано стан здоров'я та вік вкладника, по відношенню до якого банк порушив взяті на себе обов'язки?

Наперед вдячний, Dmitry36.
Ответ банка
Дельта Банк
10 октября 2014, 19:41
Шановний Dmitry36,
дозвольте Вас запевнити, що керівництвом та співробітниками нашого Банку вживаються всі необхідні заходи для врегулювання ситуації. Прохання направити на consultant@deltabank.com.ua Ваші дані для вирішення питання.
Очікуємо зворотного зв'язку.

Комментарии (3)

+
0
DeltaBank
Ответ банка
DeltaBank
10 октября 2014, 19:50
#
Шановний Dmitry36,
інформація зафіксована та передана до профільного підрозділу Банку. Про результати додатково проінформуємо.
+
0
Dmitry36
Dmitry36
10 октября 2014, 20:28
Дмитрий
#
Дякую за оперативну відповідь. Дані по вкладу № 005-22509-090714 від 09.07.2014 р. направлені на вказану Вами адресу.
+
0
Dmitry36
Dmitry36
11 октября 2014, 01:50
Дмитрий
#
Поживемо-побачимо. Дякую за коментар.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд