ВХОД
Вернуться

Не варто вкладати в Дельта Банк !

Богдан БОГДАН Богдан БОГДАН
5 сентября 2014, 11:51
2
Клієнтом Дельта Банку є всього-навсього декілька місяців, а вже стикнувсь зі спектром різноманітних перешкод. То активні гривневі кошти зі своєї картки Ощадна №1 не міг зняти в банкоматі в межах визначених лімітів, складалося враження, що їх навмисно блокують, то зі свого мобільного телефону на гарячу лінію банку не можливо дозвонитися чую цілодобове повідомлення: «Лінія перезавантажена....». А були періоди, що банк проводячи технічні роботине міг вдало зайти в систему «Май дельта». А зараз чую від багатьох, що клієнти не можуть зняти кошти у валюті, яку вони вкладали на депозити. все підозріло і не добросовісно виконується, а від цьогог й висновок- НЕ ВАРТО БУТИ ТАМ ДЕ ТЕБЕ НЕ ПОВАЖАЮТЬ, ЗАТЕ ВМІЛО ВИКОРИСТОВУЮТЬ.
Ответ банка
Дельта Банк
5 сентября 2014, 11:54
Шановний Богдан БОГДАН,
повідомяємо, що зв'язатися з Банком у Вас є можливість за допомогою наступних каналів зв'язку:
— через форму зворотнього зв'язку на сайті Банку;
— звернувшись до Контакт-Центру Банку за номерами: 0 800-500-600; 044-428–95–95.
— за допомогою скайп-телефонії (deltabank_ukraine);
— електронною поштою: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.
Також прохання уточнити адресу відділення Банку, де розташовано банкомат, а також Ваші дані, на електронну адресу consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.
Дякуємо за звернення!

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд