ВХОД
Вернуться

Відповідь на Хамське ставлення до клієнтів

flauvers flauvers
3 сентября 2014, 16:08
без оценки
Добрий день, якщо Ви рахуєте що дзвінки з боку відповідальних співробітників Банку, здійснюються з метою надання рекомендацій і пояснень про необхідність своєчасного виконання зобов'язань перед Банком, а відповідальні співробітники Банку чітко дотримуються встановлених і затверджених модулів для роботи з Клієнтами Банку, у яких є прострочена заборгованість, то ми «далеко» підемо, якщо в такій формі спілкуватися з клієнтом прописано в Вашому Статуті Банку. Ви не порушуете норм чинного законодавства України?
Отже, хамське ставлення, погрози, образи, в досить грубій формі, принизливе ставлення Пана Володимира Миколайовича до мене і до моєї сім'ї, рахується не порушення чинного законодавства України?!
Ви знаєте, я дуже жалкую, що я як клієнт Вам повірила, і зараз з Вами співпрацюю.
Я маю, надію, що клієнти Вашого Банку бачитимуть мої звернення і не зроблять помилки в майбутньому. Ми все ж таки, прагнимо до Европи, але бачу, ще «деяким» дуже далеко.
А Вам, ГАНЬБА!!!
Ответ банка
Дельта Банк
3 сентября 2014, 16:24
Шановна flauvers,
Ваше звернення прийнято до уваги.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд