ВХОД
Вернуться

Критика

pberit pberit
15 июня 2014, 10:57
без оценки
Років 5 являюсь клієнтом Дельта, дуже задоволений депозитними продуктами. Але є зауваження по роботі банку:
1. Величезні черги у відділеннях м.Тернопіль. Декілька відділень розміщенні практично в одному місці центральної частини міста. Чому не відкрити відділення у різних частинах міста для зручності клієнтів? Половина банкоматів у відділеннях не працюють або й всі. Каса як правило працює лише 1. Книга скарг переповнена але всім байдуже.
2. У касах відмовляються приймати долари для залучення на депозит якщо вони мають найменші дефекти — потертості, надписи. Хоча банк має керуватись постановою нацбанку стосовно того які купюри вважаються пошкодженими. На це ні касири, ні керівництво не реагують, а просто відмовляються їх приймати. Служба підтримки Дельта також не реагує. Приходиться відкривати депозити у інших банках які абсолютно спокійно приймають валюту.
Мої данні:
Беріт П.І
емейл — pberit@rambler.ru
Ответ банка
Дельта Банк
15 июня 2014, 11:02
Шановний pberit,
всі зауваження прийняті до уваги та передані до відповідного підрозділу Банку.
Дякуємо що допомагаєте нам стати краще!

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд