Депозити та обслуговування
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
- +
- 0
- vvvvvvv777
- 15 марта 2014, 22:42
- #
Шановний Борис Зора, а як Вам відсутність бескоштовної гарячої лінії, поповнення рахунку за 10грн або бескоштовно через пошту, зате грощі гуляють до 10 днів. Багато банків з такими перевагами? Та й інтернет-банкінг не в призерах пасеться, хоча звісно не найгірший.
Наприклад, вносити готівку та знімати валюту на(з) рахунок(-ку) Дельтабанку краще через інщі банки. Це показник?
Наприклад, вносити готівку та знімати валюту на(з) рахунок(-ку) Дельтабанку краще через інщі банки. Це показник?
- +
- 0
- vvvvvvv777
- 15 марта 2014, 22:58
- #
По депозитах відсоток, дійсно, один з найвищіх, але він залежить від надійності банку зворотньою залежністю.
А з обслуговуванням Вам пощастило. Особисто я неодноразово зіткався з некомпетентністю і навіть ніс збитки, бо довіряв.
А з обслуговуванням Вам пощастило. Особисто я неодноразово зіткався з некомпетентністю і навіть ніс збитки, бо довіряв.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Підняли відсоткову ставку на депозити на період кризи: грн. на 1%, дол. на 0.5%, а також є можливість владу під 26%
Онлайн можна зробити вклад, вчасно перераховують відсотки. Безвідсоткове зняття готівки :)
Максимальна незручність, яка була — нарахували відсотки в якомусь місяці до 1-го числа, так як 1-ше припадало на вихідний. Готівку банкомати давали знімать, а в кінотеатрі карточку не прийняли (недостатньо коштів) — зателефонувавши, дізнався, що гроші будуть доступними з понеділка.
Не завжди відповідають на скарги, можуть просто відморозиться :(
З усіх банків, якими користувався — цей покищо найкращий.
Сподіваюсь, що це не тимчасова акція по привертанню клієнтів, а довготривала співпраця ;)
дякуємо Вам за конструктивну критику, для нас важлива будь-яка інформація, яка стосується якості обслуговування наших Клієнтів. Також, запевняємо Вас, що ми врахуємо Ваше зауваження щодо обслуговування в Банку, для нас важлива думка кожного Клієнта.
Дякуємо за звернення!