ВХОД
Вернуться

Підтримка клієнтів

serhiyS serhiyS
14 февраля 2014, 12:47
2
У 2014-му році не забезпечити ОНЛАЙН підтримки — це ганьба. Ні емейлу, ні скайпу. Тільки телефон і той стаціонарний.
Онлайн платежі не працюють. Видає помилку «Невірний номер рахунку». Номер перевіряв кілька разів. Про помилку повідомляв. Словом, якщо ви досі живете у минулому столітті, ваш улюблений засіб зв'язку — це стаціонарний телефон, а інтернет розрахунки вам не потрібні — Дельта Банк саме для вас.
Ответ банка
Дельта Банк
14 февраля 2014, 13:12
Шановний serhiyS,
повідомляємо, що звернутися до Банку у Вас є можливість наступними каналами зв'язку:
— через Контакт-центр Банку за номерами: 0 800 500 600 або 044 428 95 95;
— через Скайп-телефонію (deltabank_ukraine);
— за допомогою функціоналу «Запит до Банку» на Вашій персональній сторінці в СДБО «myDELTA» (при наявності Стандартного доступу в Систему);
— через форму зворотного зв'язку на сайті Банку;
— по електронній пошті: info@deltabank.com.ua, consultant@deltabank.com.ua.
На данний момент СДБО «myDELTA» працюэ в штатному режимі.
Дякуємо за звернення.

Комментарии (2)

+
0
serhiyS
serhiyS
14 февраля 2014, 13:15
#
А ця інформація є на сайті? Розділу «контакти» не знайшов ні на deltabank.com.ua/ ні на https://online.deltabank.com.ua/
+
0
DeltaBank
Ответ банка
DeltaBank
14 февраля 2014, 13:18
#
Шановний serhiyS,
дану інформацію Ви можете переглянути на сайті Банку в розділі «Контакт Центр»:
deltabank.com.ua/contact_center/
Дякуємо за запитання.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд