franklin0109 franklin0109
25 января 2017, 17:17
1
відповідальні працівники Банку чітко дотримуються встановлених і затверджених модулів для роботи з Клієнтами Банку, у яких є прострочена заборгованість, не порушуючи норм чинного законодавства України. За три роки багато банків стадії ліквідації, але не один банк себе так не загрожує своїм клієнтам. А ось колишній дельта банк перейшов усі межі можуть і вранці 6:30 ранку зателефонувати а можуть і ввечері 21:00, напевно відповідальні співробітники цілодобово працюють і найголовніше вони не вміють спокійно спілкуватися з клієнтами них завдання з погрозами залякати нас щоб ми платили гроші. У першу чергу банк повинен бути з кожним клієнтом індивідуально укласти новий договір по заборгованості за кредитом. Особисто у мене договір закінчився два роки тому 1.висока ставка за кредитом
2. приховані умови кредитування і за цих причин можна їм платити все життя коли ви погашаєте мінімальний внесок 2500 гривень то 2000 гривень на відсотки з обслуговування кредиту а 500 гривень на тіла.
Ответ банка
Дельта Банк
25 января 2017, 17:29
franklin0109, як неодноразово зазначалося, для отримання додаткових роз'яснень рекомендуємо подати у відділенні Банку письмовий запит.

Комментарии (1)

+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
25 января 2017, 21:36
Qwerty, Ольгино
#
К сведению…
Звонит и угрожает Дельта Банк — что делать?
http://minfin.com.ua/company/delta-bank/review/107601/

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться