ВХОД
Вернуться

Банку непотрібні нові клієнти та їхні гроші

Saprik Saprik
8 октября 2014, 18:37
без оценки
Намагався відкрити поточний гривневий та валютний рахунок на власне підприємство. Звернувся в пятницю о 16.00. Видали картку підписів. Поки завірив в нотаріуса — прийшов в понеділок зранку. В понеділок пообіцяли, що в другій половині дня матиму реквізити. У вівторок зранку перевірив пошту, реквізитів немає. В цей час мало відбутися підписання контракту з іноземними партнерами. Після мого дзвінка до банку, пообіцяли за хвилину прислати. Прислали — через 4 години. Навіть не вибачившись. Я розумію, що є людський фактор, але коли обіцяєш і не встигаєш, то як правило повідомляєш клієнта про затримку. В понеділок домовилися, що в середу підпишем договір. Сьогодні прийшов до банку підписати договір, сказали, що він ще не готовий, що Київ ще не перевірив. Напевно прийдіть завтра або післязавтра. На мої зауваження відповіддю було тільки обурення та зверхність начальника відділу з продажів та кредитування МСБ Центральне відділення в м. Рівне. Оперативність та бажання допомти просто зашкалює.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд