dmytrek dmytrek
8 февраля 2017, 19:17
1
Згідно з інформацією за посиланням https://bankvostok.com.ua/about/83-otdeleniya.html «Отделение №35 по ул. Большая Васильковская, 72» — це відділення, куди я звернувся за оформленням карткового рахунку. Як виявилося, тут лише каса, що суперечить сторінці банку, і дарма проїздив з іншого кінця Києва.

18.01 звернувся у відділення на м. Печерська. Просив відкрити миттєву картку «Власний рахунок Преміум», натомість співробітниця банку замовила іменну і нав'язала додаткову платну картку, яка була не потрібна, мовляв обов'язково. Коли забирав картки, співробітниця банку запевнила, що встановлення пін-коду у терміналі у відділенні буде достатньо для активації картки. Будучи впевненим, що картка активна, через інтернет-банкінг поповнив її на 5000 грн переказом з картки іншого банку й операція відхилилася. Тепер змушений чекати від 10 до 30 днів повернення коштів у інший банк через некомпетентність вашої співробітниці.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться