Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Восток Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 39.4000 | 39.7900 |
EUR | 42.0000 | 42.7500 |
Все курсы банка |
заморозив кошти і не закриваає рахунок
оператор Тетяна ну дуже сильно не хотіла зі мной общатись і саме вона не прийняла заяву на закриття рахунку
Комментарии (4)
Вимагають гроші
Написать комментарий
Привітання з 8 Березня!
Вчора 8.03.2024 поповнювалася рахунок мобільного телефону з мобільного додатку БАНК ВОСТОК. Сьогодні подзвонила до тітки чи прийшло повнення, а поповнення не прийшло. Подивилася на рахунок, гроші пішли. Подзвонила до оператора мені пояснили, що гроші пішли зовсім на інший рахунок.Цей рахунок, я поповнила 17 квітня 2020р.Банк сам рішив, який рахунок я маю поповнити. Він пітягнув старий рахунок і поповнив. Ситуацію вони не в змозі виправити. Як таке може бути???
ДЯКУЮ БАНКУ ЗА ВІТАННЯ З 8 БЕРЕЗНЯ!
Написать комментарий
Повернення коштів
Комментарии (2)
Блокування рахунку
подивимося через 2 дні, як буде йти розгляд документів. поки що: обслуговування та підтримка — 0. пояснення — 0. жахливий банк.
Написать комментарий
Блокировка личных средств
Комментарии (2)
Зіграйте на випередження — закрийте рахунок раніше, ніж вам його заблокує банк
Рахунком БВР раз в квартал користуюсь. Попросили підтверджуючі документи. Написав в чат, поцікавився, що їх конкретно цікавить, сказали що одна операція піврічної давності і дві, які проводились в жовтні. Ще здивував факт, що пояснення треба писати «від руки», ну ок, пояснив, що тоді кілька раз продавав USDT (мабуть треба було збрехати), одразу отримав відповідь, що я «ризиковий клієнт», і банк не може зі мною продовжувати співпрацю. Ну ок.
Шановні, не тих блокуєте. За пару операцій в місяць по обміну крипти розривати співпрацю?) Серйозно?
А якби я збрехав, що мені борг повернули то, ви б розблокували?)
Знову переконався, що БВР, це не серйозно, а тільки для покупки круасанів в Сільпо.
Щодо підтримки, то все що пишуть нижче, то правда, абсолютно шаблонні відповідь, та 0 допомоги, коли звертаєшся стосовно проблеми.
Комментарии (2)
Блокування рахунку
Написать комментарий
Блокують
Написать комментарий
Відкрили карту без моєї згоди
Проходить рік і мені приходить повідомлення від банку. На телефон не дозвонився написав в чат і тут мені кажуть що в мене є карта про яку я незнаю і взагалі як мені можуть видати картку без моєї згоди.
Обуренню не було меж. Ну що робити давай закривати. Встанови додаток, там зареєструйся, зроби те, зроби се. Робити не хотілося але мати карту в незрозумілому і сумнівному банку мені не хотілося.
Пів для витратив одного дня і не вийшло.
Друго дня годину часу витратив і ще не все.
Я так розумію ще не один день потрібно
Наскільки я знаю що кругом у банках потрібно фото згода чи отримання чи активація карти, а тут 0.
Емоції негативні. Користуйтесь будь яким іншим банком, но не цим!!!
Не рекомендую. Плюсів не побачив.
Комментарии (1)
Гарний банк
Написать комментарий
Карта Євідновлення
Написать комментарий
Прочь от этого недобанка
Написать комментарий
Отвратительное обращение.
Что касается менеджеров, произвели хорошее впечатление, старались помочь, но с этой кассиршей совладать никто не смог.
Написать комментарий
Шахрайство, некомпетентність
Написать комментарий
Гаряча лінія — некомпетентні оператори
Інтернет-банкінг ЖОДНИМ чином не показує факт і причину блокування рахунку.
На пошту прийшов лист «надайте документи, інформацію про подальший рух коштів: з якою метою перераховувалися грошові кошти на рахунки третіх осіб, що є підставою для Вашої співпраці, просимо також надати підтверджуючі документи;
— пояснення щодо здійснення операцій по Ваших карткових рахунках із переказу коштів на рахунки фізичних осіб (p2p-переказів) та операцій з активами,…"
Телефоную на гарячу лінію, прошу зазначити, про які саме транзакції потрібні пояснення, документальні підтвердження, за який період, якими документами підтверджувати?
Пані внятно не відповіла на жодне запитання, окрім «ну я б радила пояснити ВСІ операції за пів року хоча б».
Некомпетентність гарячої лінії вражає. Відсутність будь-яких пояснень — яка сума перевищена? За який період? На скільки?
Сподіваюся, банк з таким підходом втратить якомога більше постійних клієнтів.
Комментарии (2)
Банк восток
Комментарии (1)
Це жах ,блокують кошти
Щоб всім було зрозуміло, там взагалі заходять декілька тисяч і як раз родина відправила на День Народження родини.дуже тяжко і довго все вирішується і тільки листуванням (де вже 3 дні немає відповіді навіть)
Кошти заблоковані
Я багато не втрачу якщо не буду користуватися цим банком, поверніть кошти.сказали, чекати 20 днів 🙈
Не рекомендую
Та і по документам там такий список зо я в шоці і ще з моїми оборотами.здається просто пальцем в небо блокують …
Написать комментарий
Счет открывают неделями
Написать комментарий
Шопопало.
Написать комментарий