Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Заказ карты

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Drap . 11 мая 2021, 10:39
Отделение по адресу: Ужгород, ул. Капушанская, 1
Не являюсь клиентом банка, но хотел им стать. 25 февраля заказал через сайт карту Райфкарта + Visa Gold, на что получил СМС на мобильный номер телефона, что когда карта будет в отделении банка, то меня оповестят через СМС. 11 мая, обещанного смс так и нет. Примерно в середине марта, связывался с техподдержкой по этому вопросу, когда будет моя карта. Техподдержка никаких ответов не дала, ссылаясь на то, что они не могут разглашать такую информацию. Сейчас, даже если карта и в отделении банка (заказывал в Ужгород), в связи с оперативной работой Райффайзен банка, забрать карту я уже не смогу, так как нахожусь в зоне ООС/АТО. Карту заказывал по второму номеру +380939941551
Райффайзен Банк
Ответ банка
11 мая 2021, 10:48
Доброго ранку, Владиславе! Ми обов`язково перевіримо причини ненадходження Вам СМС повідомлення, а також наданої Вам консультації, якщо зазначите (можна в особистих повідомленнях Банку) Ваш ідентифікаційний номер та номер телефона, з якого зверталися до підтримки та дату звернення. будемо дуже вдячні Вам за надання запитуваної інформації, оскільки це допоможе нам детально проаналізувати ситуацію, та, в разі потреби, вжити заходів для покращення якості обслуговування. Нам дуже прикро за завдані незручності. Зазвичай, карта виготовляється та доставляється у відділення протягом 10 робочих днів і Клієнта, дійсно, інформують шляхом направлення СМС повідомлення. Крім того, Ви завжди маєте можливість отримати неіменну карту відразу під час візиту у відділення і користуватися нею, поки триває виготовлення іменної.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 11 мая 2021, 10:56
Владиславе, по номеру телефону знайшли данні. Перевіримо інформацію та надамо коментарі. Дякуємо.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 11 мая 2021, 18:17
Доброго вечора!
На жаль, з технічних причин СМС-повідомлення, дійсно, не було направлено на номер телефона при надходженні картки у відділення. Приносимо вибачення за дану прикру ситуацію, але, на жаль, без Вашого візиту у відділення та підписання необхідних документів видача картки не можлива. Можемо запросити Вас у будь-яке найбільш зручне відділення де Ви зможете відкрити інший картковий рахунок, одразу отримати неіменну картку та користуватися нею вже через годину. А рахунок, відкритий Вами через сайт, можливо буде анулювати. Повторно приносимо вибачення та сподіваємось на розуміння.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp

Комментарии - 4

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
11 мая 2021, 10:56
#
Полезный комментарий
Владиславе, по номеру телефону знайшли данні. Перевіримо інформацію та надамо коментарі. Дякуємо.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
11 мая 2021, 18:17
#
Полезный комментарий
Доброго вечора!
На жаль, з технічних причин СМС-повідомлення, дійсно, не було направлено на номер телефона при надходженні картки у відділення. Приносимо вибачення за дану прикру ситуацію, але, на жаль, без Вашого візиту у відділення та підписання необхідних документів видача картки не можлива. Можемо запросити Вас у будь-яке найбільш зручне відділення де Ви зможете відкрити інший картковий рахунок, одразу отримати неіменну картку та користуватися нею вже через годину. А рахунок, відкритий Вами через сайт, можливо буде анулювати. Повторно приносимо вибачення та сподіваємось на розуміння.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
+
0
Drap .
Drap .
11 мая 2021, 19:48
#
Могу ли я уже аннулировать счёт открытый через сайт? Не знаю, когда смогу обратится в отделение. Не хочу, чтобы потом возникали лишние вопросы при открытии нового счёта.
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
12 мая 2021, 12:47
#
Доброго дня! зателефонуйте, будь ласка, до нашого Інформаційного центру (0800500500) оператор перевіре інформацію та допоможе.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться