Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Отделение Райффайзен Банка: Киев, ул. Большая Васильковская, 116-118

Адрес:
Киев, ул. Большая Васильковская, 116-118
Телефон:
0 800 500-500
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (касса: 09:00-17:15), тех.перерыв: 17:15-17:30, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:

Поделитесь впечатлениями об этом отделении

Чтобы написать отзыв, нужно зарегистрироваться . Регистрация занимает около 30 секунд.
1 не засчитана
23 августа 2023, 10:25
Згідно постанови про арешт коштів банк наклав арешт на наш валютний рахунок, хоча в постанові конкретного рахунку не було зазначено. При цьому маючи достатньо коштів на арештованому рахунку банк проводить списання з рахунку у гривні, який не арештовано. Після звернень телефонує абсолютно некомпетентий співробітник банку і зачитує абсолютно нелогічні пояснення.
Комментарии (3)
Ответ банка
Райффайзен Банк
23 августа 2023, 10:38
Добрий день! Ми розуміємо Ваші емоції та обурення, і нам дуже прикро, що у Вас склалось таке враження. У даній ситуації Банк має дотримуватись Законодавства та постанов Виконавчої служби. Ми не можемо вирішувати питання зняття арештів самовільно. Рахунок може бути заарештовано у разі надходження до Банку постанови від Виконавчої служби, якій Банк має підпорядковуватись. У нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта. По Вашому запиту сформовано запит до менеджера з обслуговування клієнтів, він аналізує ситуацію та проведе комунікацію, прохання очікувати. Дякуємо.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
1
9 августа 2023, 10:45
На наш валютний рахунок РАЙФФАЙЗЕН БАНК наклав арешт згідно з постановою про арешт, в якій не було вказано конкретного рахунку. Ми не змогли здійснити продаж валюти для виплати заробітної плати нашим працівникам. Після звернення за роз’ясненням до відділу ДВС, який видав постанову про арешт, ми отримали відповідь, що керуючись ЗАКОНОМ УКРАЇНИ № 3048-ІХ від 11.04.2023 року Про внесення змін до деяких законів України щодо окремих особливостей організації примусового виконання судових рішень і рішень інших органів під час дії воєнного стану ми маємо право на виплату заробітної плати. Більше того виконавче впровадження було зупинене в зв’язку з апеляцією. Ми звернулися до банку відповідним листом посилаючись на відповідь ДВС. Але банк відмовив нам в виконанні наших законних вимог, посилаючись на те, що для виплати заробітної плати потрібно здійснити продаж валюти і ця операція не підпадає під дію Закону. Після цього ми повторно звернулися до ДВС за роз’ясненням, на яке знову отримали відповідь що ми маємо право виплачувати заробітну плату і що впровадження призупинене. Ми повторно звернулись до банку, але банк взагалі не відреагував на звернення, прикриваючись заявою, що продаж валюти не підпадає під дію Закону, при цьому банк сам вирішив накласти арешт саме на валютний рахунок.
Ми наголошуємо, що банк грубо порушує вимоги Закону і блокує виплату заробітної плати нашим працівникам.
Комментарии (2)
Ответ банка
Райффайзен Банк
9 августа 2023, 10:50
Добрий день!

Нам дуже прикро, що Ви зіткнулись із такою неприємною ситуацією. Хочемо зауважити, що арешт накладається згідно із виконавчим провадженням, яке надійшло до Банку від виконавця чи виконавчої служби. Банк неухильно дотримується українського законодавства та діє виключно за Законами України.
Ми бажаємо розібратися в ситуації та Вам допомогти. Просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
1
5 апреля 2023, 15:47
Банк з капіталізацією понад 17 млд. грн. не продає валюту своїм клієнтам, а тому операторам відділень (м. Київ, Голосіївське та Шевченківське) доводиться вигадувати десятки причин або безглуздих дій (наприклад, немає доступа до сховища; видача тільки через депозит; продаємо, якщо хтось сьогодні задав; і головне, це необхідність замовити через 0800500500″), які витрачають час клієнтів. Якщо банк не хоче заробляти на валютних операціях зі своїми клієнтами, то будь ласка розмістіть оголошення, про те що валюта не продається або продається обмежено в такий період, особливо замість реклами про депозити або стархування.
Комментарии (1)
Ответ банка
Райффайзен Банк
5 апреля 2023, 15:55
Добрий день!

Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою. Хочемо повідомити наступне, що Національний Банк України дозволив продаж іноземної валюти, але лише у межах купленої. Щодо безготівкової купівлі валюти, то можливо лише для її розміщення на валютному депозиті.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо написати нам в особистих повідомленнях Ваші дані: ідентифікаційний код або номер телефону. Очікуватимемо на зворотній зв'язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
1
6 января 2023, 16:04
Не знаю, як це бути їхнім клієнтом, бо навіть не вийшло їм стати. Прийшов сьогодні відкрити рахунок під валютний депозит (з покупкою за гривню), менеджер майже відразу відмовила, бо в мене немає ІПН (але є відмітка в паспорті про відмову) і сказали що не зможу користуватися додатками і взагалі не вийде зареєструвати. Взагалі це дуже дивно, маю вже багато років рахунки в інших банках, маю ФОП, і ніколи не було великих проблем з цим, не те що просто відкрити депозит.
Комментарии (11)
Ответ банка
Райффайзен Банк
6 января 2023, 16:13
Доброго дня!
В першу чергу хочемо принести вибачення за виниклу ситуацію. Ми цінуємо та поважаємо думку кожного користувача.
Прив`язка до кожного клієнта здійснюється за даними ідентифікаційного коду, тому в разі його відсутності виконати реєстрацію в додатку та повноцінно користуватись його можливостями, на жаль, неможливо.
Щодо відкриття рахунку, ми хотіли б аналізувати дану ситуацію, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваш номер телефону.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
5
12 октября 2022, 16:53
Дуже дякую за співпрацю та вирішення різних питань. Завдяки консультаціі менеджера Людмили Шатун у відділенні, що на Палаці Украіни у Києві вирішила стати преміум клієнтом Райффу, про що дуже вдячна.
— Обслуговування на профессіональному рівні.
— Доступність персонального менеджера майже у будь-який час.
— Швидке вирішення проблем різноі складності та повне клієнтоорієнтування.
— Дуже зручне зняття готівки за кордоном без % для преміум клієнтів.
— Оплата картою за кордоном без проблем.

Дуже гарний сервіс по обслуговуванню клієнтів у банку та багато шляхів для звязку.

В плані покращення банку хотілося б мати більш зручну виписку по операціям у кабінеті Не дуже зручно що операціі відображаються не в тому порядку що були проведені, а коли оброблені банком.

Але взагалі дуже задоволена банком 10 балів з 5.
Написать комментарий
Ответ банка
Райффайзен Банк
12 октября 2022, 17:00
Доброго дня!

Дуже приємно читати позитивний та теплий відгук, щодо роботи наших співробітників. Врахуємо Вашу думку для покращення функціоналу додатку. Дякуємо Вам за довіру. Раді й надалі продовжувати з Вами співпрацю.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
1 не засчитана
28 мая 2022, 12:01
Банк во время войны вводит клиентов в заблуждение и по сути занимается мародёрством Больше писать про это российское гуано не имею желания. Закрываю все счета…
Написать комментарий
Ответ банка
Райффайзен Банк
28 мая 2022, 12:04
Доброго дня.
Нам дуже шкода, що Ви такої думки про нас. Просимо описати в приватні повідомлення ситуацію, яка вплинула на Ваше рішення.
З повагою,
@RaifHelp
Ответ администратора
Минфин
31 мая 2022, 9:43
Отзыв не засчитан (на 31.05.2022).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
3
3 марта 2021, 19:38
К сожалению в этом банке невозможно стандартными путями получить самую обычную карту. Речь идет о самой простой дебетной карте — Райфкартка Visa Reward. 01 декабря 2020 года на оф сайте aval.ua была оставлена заявка и прикреплены все документы и получено подтверждение что она принята, и сообщение, что через 5−10 дней карта будет готова и со мной свяжутся. Но не через 5, ни 10 дней никто не позвонил. Прошло еще 2,5 месяца, даже немного более — наступило 19 февраля 2021 года. Я с самого утра пришла в отделение (Голосіївське відділення № 9 03150, м. Київ, вул. Велика Васильківська, 116−118). Но карта все еще не готова, ее нет. У меня взяли снова все копии документов во второй раз и сказали через час-два позвонят. При этом я также подписала «Заява № CMDPI — ххххххх про акцепт публічної пропозиції» (теперь понимаю, что видимо зря). Меня так попросила ваш сотрудник. И конечно, никто не позвонил. Тогда я обратилась на горячую линию 0−800−500−500. Это было в этот же день, но уже около 16.00 часов. Кстати, время обратного дозвона банка составило 17 минут: играет музыка 17 минут, наверное так предусмотрено, чтобы никто не дозвонился и не беспокоил банк со своими проблемами. В кол-центре куда-то звонили, извинились. Сказали карта будет, мне перезвонят. И вот прошло еще время — 12 полных суток прошло. Но никто не звонит. Я так поняла, что сподвигнуть банк на какие-то действия можно только написав по совету знакомых отзыв на Минфине. На более низком уровне проблема не решаема в принципе. Может сотрудники заняты своими важными делами, а может это какой-то целенаправленный саботаж. Или, может, и это ничего не даст, и нужно сразу писать Председателю правления банка? Но наверное это уже будет слишком высокая лояльность со стороны клиентов и проще выбрать какой-либо более доступный для обслуживания банк.
А может быть карта давно готова, но работники отделения ее используют незаконно в своих целях? Этот вариант, судя по тому как разворачиваются события, имеет далеко не нулевую вероятность.
Райф — все очень и очень сложно!
Комментарии (3)
Ответ банка
Райффайзен Банк
3 марта 2021, 19:44
Доброго вечора! Приносимо вибачення за завдану ситуацію, дуже прикро, що вона мала місце і залишила негативне враження від обслуговування в Банку. Просимо зазначити Ваш ідентифікаційний номер в особистих повідомленнях Банку, це дозволить нам у всьому розібратись, вирішити Ваше питання та вжити заходи для запобігання подібному у майбутньому.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
3
1 декабря 2020, 16:18
Сегодня пришел в отделение для получения перевода WesternUnion, касса на все отделения одна.
Простояв в очереди час, я все же попал в кассу, где на моменте заполенния документов ко мне залетела управляющая отделением и за 2 секунды 400 раз спросила:
— А сколько Вам еще?! Слава богу я догодался, что она про время, я ведь целых 4 минуты находился у кассы.
(И уже был в фиерично удивлен уровнем даже не компетентности, а банального воспитания этой дамы).
На что я ответил, что в течении 1-2х минут мне напишут данные для проверки и мы закончим операцию. Так же попытался обьяснить, что ждал своей очереди час, на что кассир предложила зайти завтра, потому что, внимание, ОЧЕРЕДЬ.
Но управляющая пошла дальше и четко мне сказала:
— У нас клиент, мы ждать не можем, выходите, зайдете потом.
В это же время мне приходит ответ, который мне уже не понабится, потому что для этого банка я навсегда останусь не потенциальным клиентом, а человеком, который зайдет завтра и даже не за переводом, а за порцией хамства.
Сам работал в сфере обслуживания, и ладно кассир, но управляющий — должность. И когда человек с отсутсвием элементарного воспитания оказывается на столь высокой позиции, возникает огромное количество вопросов, но за ответом лучше зайти завтра.
Надеюсь, что в Райффайзен Банке все же есть адекватные сотрудники в управлении и такое поведение не останется без их внимания.
Комментарии (1)
Ответ банка
Райффайзен Банк
1 декабря 2020, 16:24
Доброго дня! Приносимо вибачення за завдані незручності, запевняємо Вас, що дана ситуація не залишиться без уваги. Ми з'ясуємо обставини Вашого обслуговування та повідомимо про результат.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
3
22 октября 2020, 15:19
22.10.2020 зателефонував до банку за номером (044) 490 8888 і спитав чи є англомовні співробітники у відділенні на Великій Васильківській 116-118, потрібно відкрити рахунок людині яка знає тільки англійську. Оператор зв’язалась з відділенням і повідомила що є, приходьте. На місці з’ясувалось що англійською ніхто не розмовляє. Згаяли час.
Комментарии (2)
Ответ банка
Райффайзен Банк
22 октября 2020, 15:24
Доброго дня!
Ми приносимо Вам наші вибачення за те, що така ситуація мала місце. Нам прикро, що Ви витратили власний час у зв'язку з отриманням некоректної інформації. Дуже хочемо розібратися та вжити заходи, направлені на запобігання подібному в майбутньому.
Для цього просимо Вас у особистих повідомленнях вказати номер, з якого телефонували до Інформаційного центру.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
1
4 сентября 2019, 9:59
Увидел рекламу о продукте Fishback, заинтересовался, и решил оформить.

Оказалось, что так как я являюсь ФОП, то карту могу открыть только ФОПовскую, как физ лицо не могу. Ну ладно.
И карта является кредитный продуктом, хотя по факту ни кредит, ни кредитный лимит на карте меня не интересует.

Подал все документы и получил отказ, что достаточно странно учитывая:
— стабильный официальный доход
— идеальная кредитная история в УБКИ — активно пользуюсь кредитными продуктами, за все время ни одной просрочки

НО, если буду пользоваться премиальным пакетом от банка, или перевезу ФОП в банк Аваль — возможно мне таки выдадут эту карту. Был лучшего мнения об Авале.

Понимаю что выдача кредиток это право банка, а не обязанность, но в данной ситуации банк повел себя очень странно. Учитывая что кредитный лимит меня не сильно интересовал, могли выдать карту с минимальным лимитом, или без такового (если позволяет регламент), и потом пересмотреть.

И самое смешное, через 5 мин после отказа приходит рассылка на вайбер с предложением открыть у них карту, в которой мне отказали.
Написать комментарий
Ответ банка
Райффайзен Банк
5 сентября 2019, 15:11
Добрый день, Александр Николаевич!
Сожалеем, что обслуживание в Банке не оправдало Ваших ожиданий. Уверяем Вас, что работники Банка заинтересованы в предоставлении Клиентам услуг высокого качества.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль»
Страницы: 12
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отделения и банкоматы Райффайзен Банка в Киеве 🏦 / Отделение Райффайзен Банк: ул. Большая Васильковская, 116-118, Киев

На странице собрана вся информация про отделение Райффайзен Банка по адресу Киев, ул. Большая Васильковская, 116-118.  Если вы собираетесь посетить отделения, для того чтобы открыть депозит в  Райффайзен Банке - сравните предварительно ставки по депозитам в банках вашего города. Если же вы собраетесь совершить обмен валют в отделении Райффайзен Банка  расположенном по адресу Киев, ул. Большая Васильковская, 116-118- конвертер валют поможет вам посчитать на какую сумму вы можете рассчитывать. Нету времени ждать одобрения кредита от банка, а деньги нужны срочно? Оформите кредит онлайн за 5 минут в лучших микрофинансовых организациях Украины.