Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Андрій Ланчут 20 февраля 2024, 17:49
Отделение по адресу: Львов, пл. Рынок, 26
Після закінчення депозиту, не зміг забрати кошти, бо потрібно було замовити суму за 5 днів!!! Могли видати і в день звернення але за оплату в 0,6 відсотка від суми. Тобто гроші в банку є але вам їх віддадуть за кілька сотень грн., або чекайте 5 днів. Немає слів, щоб сказати, як мене розізлиили. Одне слово — державний банк.
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 28 февраля 2024, 9:37
Вітаю! Отримав відповідь від колег з відділення (також відповідь вам продублював у приватних повідомленнях).
Колега мала на увазі, що за місяць ви можете 2 рази зняти кошти в ліміті до 100 000 грн (в еквіваленті) без комісії у касі. Якщо це буде 3, 4 зняття, то вже буде комісія — 3% мін 25 грн.
Але є ситуації, коли зняття в 3, 4 раз за місяць також відбуваються без комісії, це зняття депозитних коштів, наприклад. Перед видачою на касі, потрібно спочатку буде звернутися до менеджера та уточнити, що зняття буде депозитних коштів.
Із-за непорозуміння, на жаль, виникла ситуація, вибачаємося за це. Бо колега мала на увазі лише те, щоб підказати вам стосовно тарифів.

Стосовно бронювання готівки, то це зробити можна не виходячи з дому 😉
Напишіть, будь ласка, наступного разу нам у чат підтримки у Sense SuperApp https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport.
Бронюємо кошти від 2 000 грн та саме для вас, і через 5 календарних днів ви зможете їх отримати.
Якщо бронь випадає на сб, нд — тоді бронюємо на понеділок.

І вже після того, як настає день отримання вашої готівки, вони очікують саме на вас у відділенні, яке ви обрали 🤗
Я сподіваюся, що я зміг вам допомогти та надати відповідь по всім вашим запитанням. І у разі нових питань, напишіть нам, і ми обов'язково вам допоможемо!

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Проблема решена
Igorenya 20 февраля 2024, 16:46
20 Лютого виводив кешбек за операцію на суму 64,64 грн, але застосунок вивів 1,68 грн за 80,29 бонусів
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 24 февраля 2024, 13:23
Дякую, що залишили ваш відгук та звернулися до підтримки банку.
Із-за технічних причин (а іноді, на жаль, таке трапляється) вам зарахували не вірну суму (сума дорівнювала сумі покупки в валюті, без конвертування її у гривню).
Проте банком була повернена сума бонусів, яка списалась з урахуванням різниці вже повернутої суми. Це повернення відбулося 22.02.24.

Я щиро вибачаюся, що виникла подібна ситуація, технічна. Проте дякую, що звернулися відразу до нас і тим саме ми змогли оперативно вирішити ваше питання.
Сподіваюся на ваше розуміння 💙

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Михаил Лейбук-Галин 16 февраля 2024, 8:31
Пишу аналогичный отзыв и для этого НедоБанка. Банк- ***, который из рук в руки передается. Это настоящие сволочи, которые в пердиод активных боевых действий и экологической катасрофы бегают по судам и оформляют свои бумажки. Несколько раз оповещал о том что мои родители у меня на обеспечении, у них в г. Торецк разрушили 9-ти этажный дом, обчистили все квартиры в доме, у дедушки также дом разрушен. Я объяснил что платить не смогу кредит в период войны, т.к. я лично потерял работу, потерял Заказчиков у которых сгорели склады, бизнес и т. п. Мы переехали в другой город, снимаю 2 квартиры (родителям и себе). В общем я сообщил также что после окончания войны — в течении года я смогу начинать оплату кредита. Но как видите никто не хочет даже слушать, бесконечно звонили из Call-центра и одно и то же: я уже устал пояснять одни и те же причины, каждый день по 6−8 раз. Это капец.
Сенс Банк
Ответ банка
27 февраля 2024, 10:33
Ми повністю розуміємо, що через повномасштабне вторгнення багато наших клієнтів опинились у подібній ситуації. Зі свого боку я звертався до колег із відділу по роботі із заборгованістю щодо дзвінків. При всьому бажанні, але повністю припинити дзвінки до кінця воєнного стану не можливо, оскільки на протязі тривалого часу з вашого боку не вносились платіж. Максимум, що вони запропонували, це припинення дзвінків на 4 тижні.
Також, я би радив вам звернутись до нашого відділу по роботі із заборгованістю, щоб обговорити деталі та знайти варіант вирішення цього питання. Впевнений, що вам обов'язково зможуть запропонувати компромісне рішення. Звернутись ви можете за номером 0 800 50 02 86 (безкоштовно в межах України). Графік роботи: пн-пт: 9:00- 18:00, сб-нд — вихідний.

З повагою, Андрій
Проблема решена
Кино Индустрия 15 февраля 2024, 16:41
Какое время назад купил акции американских компаний через Сенс Банк, с идее когда будут хорошие условия, эти акции продать. Захожу, нажимаю продать… а не могу! Это с чего вдруг? Типо нельзя продать во время военного пложения… погодите, а если война еще 10 лет будет, я что свои деньги не увижу 10 лет??? Это что за бред?! И вообще, какое отношение имеет война к американским акциям? Банк лишь посредник, я через вам купил — продал, по какой причине банк не отдает мне мои деньги???
Сенс Банк
Ответ банка
20 февраля 2024, 11:18
Дякую за зворотний зв'язок 😉
Справді, на період воєнного стану послуга купівлі або продажу акцій іноземних компаній недоступна, оскільки відповідно до обмежень НБУ (Постанова №18 від 24.02.2022 року) банкам забороняється здійснювати відчуження цінних паперів іноземних емітентів та/або інші дії, наслідком яких може бути відчуження цінних паперів іноземних емітентів, на користь резидентів (крім інших банків). Враховуючи ці обмеження, наразі банк немає можливості проводити операції на ринках капіталу щодо продажу викуплених іноземних цінних паперів в Україні.

Але ваша ситуація не є безвихідною, адже акції не заморожуються в банку до завершення воєнного стану й для всіх клієнтів доступно перевести їх до небанківського брокера, де можна буде продати їх.
Для цього у вас має бути відкритий рахунок в іншій депозитарній установі, в яку бажаєте перевести ваші цінні папери, потрібно заповніть бланк-розпорядження та підписати його за допомогою КЕП й надіслати заповнену заяву та КЕП на пошту custody@sensebank.com.ua. Більш детально з процедурою переводу акцій можна ознайомитись за цим посиланням: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/4412106076818
Після подання заяви-розпорядження — банк виконає операцію переводу цінних паперів згідно з тарифами на депозитарне обслуговування. Щодо питань по переводу акцій та тарифів можна додатково звернутись на пошту custody@sensebank.com.ua.
Сподіваємось, що наше партнерство і надалі буде продовжуватись, аже ми націлені на комфорт клієнтів та плідну співпрацю😊
Ваш щасливий помічник, Володимир 💎
bipvel 13 февраля 2024, 16:57
За то, что я доверял данному банку и часто использовал его карту мне её и заблокировали, при чем хотя б смску прислали на телефон или в приложении, а то узнал, когда не смог оплатить покупку… Некрасиво и непрофессионально…Кэшбек теперь ещё пропадёт, явно банк его на благотворительность не перечислит.
Сенс Банк
Ответ банка
17 февраля 2024, 12:53
Доброго дня! На жаль, в приватних повідомленнях так і не отримали від вас відповіді та ваших даних, аби детальніше перевірити суть проблеми та спробувати вам допомогти.
Блокування карток з ініціативи банку може бути лише за вагомої причини, наприклад, підозрілі операції по картці або списання, тому Служба Безпеки банку блокує картки для збереження коштів клієнта та унеможливлення повторних списань, після чого їх можна перевипустити на нові й надалі користуватись.
А також банк може заблокувати картки та відмовити у їх розблокуванні без зазначення причини згідно з п. 4.3 Договору про банківське обслуговування, це можливо лише в певних випадках:
— виявлення неплатоспроможності, незаконного використання картки або токену, надання неправдивої інформації та виникнення підозри, щодо ймовірної загрози незаконного використання картки;
— отримання інформації від МПС про незаконне використання картки;
— порушення власником картки умов договору;
— не надання власником картки документів згідно з п. 4.2.1, 4.2.5 та 4.2.6 договору;
— припинення порук (гарантій), наданих третьою особою за зобов’язаннями клієнта перед банком;
— виникнення несанкціонованої або простроченої кредитної заборгованості за рахунком, кредитом чи кредитною лінією;
— отримання від клієнта повідомлення про втрату картки або телефону, та виникнення підозри незаконного використання;
— встановлення факту здійснення протиправної діяльності на підставі офіційних документів, повідомлень правоохоронних органів та інших організацій,
— за наявності обґрунтованих підозр на підставі висновків служб банку про факт здійснення протиправної діяльності (використання карток для переказу коштів, що були отриманні незаконним шляхом);
— в інших випадках, передбачених договором.
Якщо у вас на рахунках лишились кошти, то вони все ще вам доступні, ви можете отримати їх в касі банку при закритті рахунків, тому за власні кошти можна не хвилюватись.

Прикро, що не отримали від вас даних, адже без них відповідь може бути не повною та не деталізованою 😥
Якщо вам потрібна більш детальна консультація, то ви все ще можете написати до нас у приватні повідомлення. Будемо раді вам допомогти 😊
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Проблема решена
Olena1997 13 февраля 2024, 16:10
Не є клієнтом банку Сенс, отримувала там спадщину. По спадщині було три рахунки (2 депозитні, 1 поточний) 50%.
За двома зверненням перервати депозити керівництво не пішло на зустріч, не маємо змоги згідно закону (більш внутрішнім правилам ніж закону). Інформація на які відсотки депозити у банку платна.
На Арсенальній в банку з поточного рахунку отримати гроші не вдалось, ми перевіримо ваше свідоцтво та передзвонимо, більше року чекаю на дзвінок. У відділені Торонто (менеджер Єлизавета), намагалась допомоги завжди при зверненні, але сама система процесів банку не націлена на обслуговування клієнтів. А саме, вчора три години провела у банку, очікуючи, що хтось в офісі погодить платіж, бо процедура цього просить, а робити нема кому, а про таймінг розгляду питання речі нема. Менеджер писала листи, дзвонила, але знайти того хто саме за що відповідає було справою не однієї хвилини. Це все ще можно було пережити, але цікаве сталося коли озвучили суму виплати. При депозиті 50000+відсотки, мені виплатили 45600, аргументуючи, що мені виплатили більше у грудні, коли закривали попередній депозит.
Тут питання до керівництва, щоб вони перевірили знання своїх працівників та пояснили яким чином та за чий рахунок виникла переплата у грудні, як виникло повернення депозиту на меншу суму вкладу у лютому, як таке можливо у банківській схемі, тим паче при строгому дотриманні закону, як мені писали у відповідь на мої звернення, та при підтвердженні платежу протягом 3 годин, перевіряючи, розраховуючи, а складність у поділити на 2 між спадкоємцями.
Сенс Банк
Ответ банка
20 февраля 2024, 12:29
Олена, щиро вдячні вам за такий розлогий та змістовний відгук, він дійсно змусив нас проаналізувати ситуацію в якій ви опинились, для подальшого покращення процедури для інших клієнтів банку 🙌
Згідно з умовами оформлених депозитів — дострокове розірвання можливе лише протягом 7 календарних днів з дати пролонгації, тому для отримання коштів потрібно було очікувати на закриття депозитів й повернення вкладів на рахунок, що і затягнуло повне розв'язання вашого питання, та отримання ваших коштів.
Стосовно вашого тривалого очікування, на жаль, процедура дійсно важка, тому колегам знадобився час на перерахунок, розуміємо, що витратили ваш час та перепрошуємо за причинені незручності.
Щодо суми виплат — ви праві, мала місце помилка в розрахунку, на жаль, людський фактор не можна виключити на всі 100%, але ми прямуємо саме до цього числа.
Натомість колеги виправились і скоригували суму, тому ви отримали рівно стільки, скільки належало вам згідно зі свідоцтвом про спадщину.

Додатково хотів би подякувати вам за високу оцінку роботи пані Єлизавети, ми вже передали ваші слова подяки їй та вона щиро вдячна вам ❤️
Банк, а з ним і всі його співробітники, не стоїть на місці, розвивається й націлений на підкорення нових вершин, а тому зворотний зв'язок від клієнтів це дуже важливий аспект в нашому розвитку.
Ми щиро вам вдячні за це, і сподіваємось, що наша співпраця з кожним разом буде ставати все кращою й кращою😊
З повагою, ваш щасливий помічник, Володимир 💎
Пишу відгуки дуже рідко, особливо коли все добре і задоволена сервісом, але тут тей випадок, коли не просто задоволена — а в захваті співробітництвом з банком, завдяки компетентному і професіональному менеджеру Бондар Альоні. Чесно кажучи, за весь мій довгий досвід справ з банками і їх менеджерами-це безумовно найкращий менеджер який мені траплявся. Всі питання по обслуговуванню депозиту і скриньки вирішуються швидко і без жодних проблем (в мене було дуже багато нюансів і клієнт я з категорії «складні»), що зберігає мені масу нервів. Особливо хочу відзначити, що менеджер завжди на зв’язку (я часто турбувала її в позаробочий час; отримувала відповіді навіть тоді, коли менеджер була на лікарняному). Рідко, дуже рідко зустрінеш такий сервіс, я би дуже хотіла аби керівництво банку її відзначило, адже це було б справедливо і виправдано, ця людина достойна цього! Адже саме менеджер банку-це його обличчя, і саме менеджер — це та особа, з якою в першу чергу і головним чином співпрацює клієнт. А так як для будь-якого банку клієнтоорієнтованість — це головний чинник успіху — Альона Бондар робить неоціненний внесок в позитивне реноме банку Сенс. Однозначно вже порекомундувала банк своїм знійомим і колегам… і буду рекомендувати надалі! Альоні кар'єрних звершень, наснаги і найщиріша подяка за людяність і професіоналізм.
З повагою і вдячністю за відмінний сервіс, клієнтка банку Наталія Р.
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 13 февраля 2024, 17:45
Читаючи ваш відгук — радість наповнює тіло, а на обличчі з'являється посмішка 🥰
Вдячні вам за такий позитивний, а головне змістовний зворотний зв'язок! Пані Альона спеціаліст найвищого рівня, але в даній ситуації — вона перевершила саму себе, і зробила щось більше, ніж просто консультація, це дійсно підтримка, допомога клієнту на всіх рівнях та етапах, доступність 24/7 — це і відрізняє нас від інших банків, наші співробітники готові розв'язувати питання попри всі перешкоди. Вже зафіксували подяку пані Альоні, вона обов'язково побачить та прочитає ваші слова, впевнений, що вони попадуть їй прямо в сердечко!
Працюємо, щоб допомагати, працюємо, щоб ставати кращими, працюємо для вас 💙

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Проблема решена
daniloffdd 12 февраля 2024, 14:41
Отделение по адресу: Киев, ул. Кирилловская,127
Долго пользуюсь услугами банка, но всё больше отворачивает от него, печально конечно, всё раньше было вроде как и ничего. Но! в 2022 году из-за войны не имели возможности платить по кредитке, на момент начала войны там был минус 85 тыс. грн. В результате того что я пол года просто был не в состоянии платить банк весело накинул мне ещё 40 тыс. долга. Ситуация дошла до критической. Но тут вроде как добрый банк пошёл на такой добрый шаг, предложили оформить рассрочку на сумму долга, тем самым уменьшив сумму ежемесячного пополнения, и это конечно было хорошо что хоть так решаем этот вопрос. Ну да ладно, вроде как год всё исправно платил, всё устраивало и сумма платежей и всё остальное, несмотря на те 40 тыс что мне впаяли. Но тут случилась небольшая неприятность. Из-за судебного исполнения мне блоканули счета, всего то за один день всё решилось, счета разблокировали, и какое было моё удивление когда я уже не обнаружил в личном кабинете этой рассрочки. На мой вопрос ответили что погашение рассрочки произошло автоматически при блокировке счета, и что уже назад вернуть ничего нельзя. Странно что не произошло автоматического закрытия кредитной карты?! А жаль. Теперь естественно платежи увеличатся в разы чему ОЧЧЕНЬ рад!!! :(Спасибо!
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 14 февраля 2024, 11:42
Вітаю! Дякую, що поділилися з нами вашою історією. Бо для нас важлива підтримка клієнтів і можливість їм допомогти.
Але спочатку я б хотів уточнити, чому так сталося, що розстрочка анулювалася. Якщо до моменту арешту на картці була оформлена розстрочка, то вона автоматично достроково погашається та обслуговується як звичайна заборгованість на картці.
Тому ваше питання я взяв під особистий контроль. Звернувся до колег, і вже сьогодні бачу, що пропозицію вам відновлено. Можете перевірити її у Sense SuperApp.
«Реструктуризувати борг на кредитній картці шляхом оформлення розстрочки в Sense SuperApp»: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/7095824370194

Я сподіваюся, що відтепер наша з вами співпраця буде лише на 10/10. Але якщо вам буде потрібна наша допомога, ви знаєте до кого можете звернутися 😉

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Полезный комментарий
daniloffdd 14 февраля 2024, 13:39
Спасибо банку за оперативное вмешательство! Хорошо что ещё не всё решают машины! Благодаря сотруднику, а именно Ярославу, мне действительно на следующий день пришло смс с предложением оформить заново рассрочку за что естественно огромное спасибо банку! Надеюсь и в дальнейшем мы всегда сможем найти поразумение с банком!
Мар\'яна Степанівна 11 февраля 2024, 10:49
Рекомендую обходити цей банк десятою дорогою!
Я мала в цьому банку два кредити. Закрила їх. Ще досі не прийшла смс, що ці угоди закриті. В тому ж ПУМБ банку в той самий день приходить сповіщення.
Для того, щоб погасити кредит я відкрила в них дебетну карту. На наступний день. Прийшло сповіщення, що хтось намагався зняти з неї кошти. Банк жодних пояснень не надав. Заблокував доступ до додатку. Найгірший банк. Не розумію чому його ще досі не закрили
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 21 февраля 2024, 17:42
Дуже хочемо в усьому розібратись та залишити тільки гарні спогади про нашу співпрацю, тому детальніше розкажу про закриття кредитів🤗

Дійсно в кожному банку будуть різні процедури закриття договорів, і в одному банку кредит закривається день в день, в іншому через декілька днів.
Як це відбувається в нас. Якщо ви внесли всю суму боргу, кредит буде закрито в найближчу дату платежу по графіку, а не в цей же день, на жаль😔 Можливо в майбутньому будуть зміни, але поки так.
Наприклад, якщо у вас дата платежу 25 число щомісяця, а кошти ви внесли 10, то кредит буде закрито саме 25 числа і на наступний день ви отримаєте смс про закриття договору. За цей час поки кредит не закрито, нарахувань ніяких не відбувається якщо вся сума боргу погашена, тому можете не хвилюватись💙
Також додатково після закриття кредиту, ви можете сформувати довідку про закриття в мобільному застосунку, надаю інструкцію https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/4409263210386
Якщо ж у вас не виходить сформувати її самостійно, ви завжди можете звернутись в чат-підтримку і ми надамо вам довідку прямо в чаті чи відправимо на вашу пошту.

З приводу смс, яке вам надійшло, кошти у вас не намагались списати, це була верифікація, яка проводиться автоматично зі сторони МПС, можете не хвилюватись. Більш детально розписала вам все в особистих.
Сподіваюсь, що ви отримали відповіді на свої питання, та зміните думку про нас🤗💙
Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
Milka4 10 февраля 2024, 12:37
Отделение по адресу: Киев, пр-т Голосеевский, 23
Банк без попередження заблокував рахунки з неможлиівстю їх розблокувати. Пояснив це тим, що необхідні були документальні пітверження походження коштів!!! Але це потрібно було говорити до блокування, а не після! Не компетентний банк з некомпетентними працівниками!!! Буду подавати скарги в НБУ або ж до суду! Нікому не рекомендую!
Сенс Банк
Ответ банка
10 февраля 2024, 13:32
Ми повністю розуміємо вас та ваше невдоволення щодо подібного блокування, але банк вирішив припинити ділові відносини згідно ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».

Якщо на рахунках в банку залишились кошти, то ви можете звернутись до найближчого відділення банку для їх закриття та отримання залишків. Якщо ж кошти розміщені на депозитах, то отримати їх можна буде лише після закінчення їх терміну дії.

*Андрій
Osawa 9 февраля 2024, 11:03
Списали без попередження всі гроші, що були на доларовому рахунку. Їх було небагато але неприємно дуже.При тому що основний гривневий рахунок активний, рух коштів є.Так, клієнт повинен знати о комісіях банку щодо неактивних рахунків, але чому не попередити клієнта повідомленням хоча б в додатку? Сітуації різні бувають, особливо в умовах війни. Банком розчарована.
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 9 февраля 2024, 15:25
Я розумію ваші відчуття, адже будь-яке списання, на яке ви не очікували, викликає нерозуміння, неприємні емоції та злість на банк😥
Давайте зараз розберемось що це була за комісія та як можна буде уникнути її в майбутньому.

Комісія за неактивний рахунок списується по рахунку за яким більше ніж 180 календарних днів від дати останнього робочого дня поточного місяця не проводилися фінансові операції і залишок коштів на рахунку на дату списання комісії не перевищує 2000 грн для рахунків в гривні, 50 доларів та 50 євро для валютних рахунків.
Зазначу, що дана комісія не списується в мінус по картці, а лише в рамках залишку коштів на балансі, тобто якщо ваш баланс становить 5 євро, то буде списано лише ці 5 євро, а не в повному розмірі 50 євро.
Активність рахунку перевіряється по кожному окремо, наприклад, якщо у вас по гривневій картці умови виконані, а по валютні ні, то списання з валютної буде в будь-якому випадку.

Банк не приховує дану комісію, адже вона вказана у тарифах по кожній картці, які можна переглянути напряму в Sense SuperApp, ділюсь із вами посиланням на інструкцію: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360016883399
А також на сайті є можливість подивитись всі тарифи до картки: https://sensebank.ua/pakety-uslug-tarifi
Стосовно можливого списання комісії — наразі смс-інформування не передбачене.
Більш детально про комісію та в яких випадках вона списується — ви можете ознайомитись у статті:
https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360018560919
Сподіваюсь, що це списання не надто засмутило вас, і ви й надалі будете нашою клієнткою 🥰
Ваш друг та помічник, Володимир 😊
Vashchenko 1 февраля 2024, 16:15
Скористався акцією від цього типу банка 55% повернути, а 45% банк простить, в ітозі сума була внесена одним платижем, а банк не тощо простити 45% а почав їх вимагати, погрожувати на всі мої доводи банк хотів начхати на закон України їм теж начхати, про дотримання прав споживачів я взагалі мовчу
Сенс Банк
Ответ банка
8 апреля 2024, 10:44
Приносимо вибачення за цю ситуацію 😢 Справа в тому, що з технічних причин прощення частини заборгованості не відбулось в потрібні терміни, через що ваш кредит вважався діючим. Саме тому вам і телефонували співробітники банку щодо заборгованості.
На щастя, цю проблему було вирішено і прощення за вашим договором відбулось.
Ще раз приносимо вибачення за тимчасові незручності та сподіваємось на розуміння 🙏

*Андрій
RomanCzech 1 февраля 2024, 5:12
Надав умови анулювання боргу, люди сплатили всю суму одразу за попередньою згодою, притому до копійки, а банк наче нічого — надалі продовжив рахувати проценти.

Короче негідникі! За кораблем!
Сенс Банк
Ответ банка
12 февраля 2024, 13:32
Акція по прощенню боргу має деякі нюанси, тому розберімось більш детально, що потрібно робити для виконання умов.

До 30.11.2023 року банк надавав персональні пропозиції для погашення боргу, де частину погашав клієнт, а на іншу частину боргу банк робив прощення.
Розглянемо приклад як проходить прощення по кредитним карткам.

Для того, щоб скористатись даною акцією, потрібно погасити заборгованість тільки через пропозицію в Sense і лише повною сумою.
Після зарахування на рахунок усієї суми (якщо клієнт виконав умови акції) картка анульовується та рахунок потрапляє у статус «Заморожений».
Потім протягом 1-го робочого дня ви отримуєте інформаційний лист на e-mail та протягом 10 робочих днів смс з підтвердженням виконання умов.
Далі банк готує довідку та робить прощення боргу.
Офіційну Довідку про прощення боргу банк надсилає рекомендованим листом Укрпоштою на адресу реєстрації, якщо доставити неможливо — отримання відбувається у відділенні Sense Bank.
Якщо ви виконали всі умови акції, строк прощення залежить від способу отримання довідки про прощення:
— довідка відправлена Укрпоштою — прощення з 15-го до 31-го числа наступного місяця після місяця відправки довідки;
— довідка на відділенні банку — прощення з 15-го до 31-го числа наступного місяця за місяцем отримання довідки у відділенні (обов'язково отримати довідку).

Також відповідно до законодавства України частину заборгованості по кредитній картці, яку списує банк, трактується як подарунок, який необхідно задекларувати у Податковій та сплатити 18% податку на прибуток та 1,5% військового збору протягом одного року.
Податки потрібно сплачувати тільки від суми прощення основного боргу (тіла). Сума прощення вказується у Довідці про прощення боргу.

Сума яку ви вносите на погашення боргу по акції, не включає в себе податки, вам їх потрібно буде сплачувати окремо.
Оскільки договір закривається не відразу, вам дійсно можуть нараховуватись відсотки, але сплачувати ви їх не будете, сума яка буде нарахована — буде списана банком.
Додатково надаю посилання де можна ознайомитись з деталями по акції прощення https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/4560480771090
Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
Проблема решена
litvin1414 30 января 2024, 15:47
30.01.23 о 13.03 був змінений фінансовий номер томущо дзвонять за прострочену заборгованість. я банк рази 2 або 3 повідомляла що знаходжусь на військовій службі наразі в зоні бойових дій. щоб не відволікали та не заважали дзвінки я змінили але о 15:22 на попередній фінансовий номер почав дзвонити відділ заборгованості тобто коли дзвонять не дивляться інформацію. Чому коли надавала фото війського квитка сказали що підуть на зустріч та не будуть дзвонити бо поставлять відмітку що я військово службовець. Це жах банк ігноруе та не реагує я ж не беру млухавку не тому що не хочу, а тому що зайнята
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 31 января 2024, 10:05
Дякую, що залишили ваші дані у відгуку. Оперативно відреагував та залишив звернення на колег, щоб вас не турбували.
Вибачте, будь ласка, що спочатку не зафіксувався цей запит. Сьогодні отримав відповідь від колег, що все добре, відтепер відволікати вас не будуть.

Дякую, що бороните Україну! 💙💛
Якщо вам потрібна буде допомога, напишіть нам і ми її надамо.

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Проблема решена
Paul Yer 29 января 2024, 13:02
Отделение по адресу: Киев, ул. Б. Хмельницкого, 17/52-А
Перед новим роком на прохання персонального менеджера я відкрив кредитну картку РЕД. Картка мені ВЗАГАЛІ не потрібна, але персональний менеджер ДУЖЕ просив. Я так зрозумів, що це ДУЖЕ впливає на зарплату за результатми року. Я декілька раз перепитав СКІЛЬКИ мені це буде коштувати і отримав відповідь, що БЕЗКОШТОВНО і без жодних прихованих платежів у вигляді комісій та іншого. При цьому менеджер сказав, що у січні картку можна буде БЕЗКОШТОВНО закрити. Сьогодні я спробував закрити цю картку, але з мене було списано 4% від мої ВЛАСНИХ коштів на Кредитній картці. Раніше користувався картками РЕД, Хамелеон та Вигода і з ВЛАСНОГО досвіду знав, що власні кошти з кредитки перераховуються без тарифікації. Але тарифи змінились. Мораль: не вірте, коли ВАС умовляють на щось ВАМ не потрібне, а саме кредитки, страховки… Інакше доброта ВАМ буде коштувати власних коштів.
Сенс Банк
Ответ банка
19 февраля 2024, 9:00
Дійсно ситуація вийшла не дуже приємна і ми приносимо вибачення за такі незручності 😥

Під час оформлення картки, ваш персональний менеджер мав би вас ознайомити з тарифами картки та попередити про комісії, що передбачені тарифами цієї картки. Для картки RED передбачена комісія за переказ коштів, навіть якщо це власні, у розмірі 4% мінімум 20 грн від суми операції.

Писали в особисті для уточнення та відповідь не отримали, але ми раді, що Сергій зв'язався з вами особисто для вирішення проблеми та компенсації цього списання.

Ще раз приносимо вибачення за таку ситуацію та сподіваємось, що в майбутньому це не повториться 🙏

З повагою, ваш помічник Андрій 💙
Полезный комментарий
Paul Yer 31 января 2024, 11:37
Гроші повернули! Дякую! Банк готовий вислухати і зрозуміти!
Зараз у звʼязку з війною, не завжди є можливість платити платіж на кредитну картку вчасно, коли протермінований платіж, sense bank тризвонить постійно з різних номерів і вимагають сплатити кошти, то мені кажуть щоб я в когось зайняв кошти, бо для менеджера 1000 гривень це і не такі великі кошти, постійно йде моральне подавлення, коти вони телефонуюють, можуть нахамити нагрубити, погрожувати, що вони подадуть щоб погіршити кредитну історію і так далі
Сенс Банк
Ответ банка
29 января 2024, 13:18
Розуміємо, що в поточній ситуації не всі мають можливість вчасно та в повному обсязі вносити платіж. Тому ми не нараховуємо штрафи та пеню протягом дії воєнного стану + протягом 30-ти календарних днів після його закінчення, але нарахування %% відбувається згідно умов вашого довогу. Саме тому потрібно вносити платіж, щоб сума заборгованості не збільшувалась та не псувалась ваша кредитна історія на майбутнє. А через те, що виникає просрочена заборгованість, вам і телефонують співробітники банку.

Додатково написали вам в особисті повідомлення для уточнення даних, щоб спробувати хоча б трішки допомогти вам в цій ситуації.

З повагою, Андрій
Анастасія Анастасія 23 января 2024, 15:41
Також зверталась у банк і відмовили.Банк не зацікавлений в реструктуризації.Вигідніше щоб клієнт все життя платив відсотки.Клієнт ніяк не захищений.Придумують нові умови від яких не можливо відмовитись і тільки на користь банку.
Сенс Банк
Ответ банка
23 января 2024, 17:14
Розуміємо, що в поточній ситуації не завжди виходить вчасно та в повному обсязі вносити платіж. Банк в жодному випадку не проти реструктуризації, адже це один із інструментів, щоб зменшити фінансове навантаження на клієнта.
Справа в тому, що пропозиція формується системою автоматично, і при цьому враховується безліч факторів. Тому якщо пропозиції немає зараз, то вона може з'явитись пізніше.

*Андрій
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Min23 21 января 2024, 20:35
Вікторія, приємна дівчина та професіонал своєї справи надала розгорнуті відповіді на всі питання в онлайн зв’язку. Це було важливо. Дякую
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 21 января 2024, 21:05
Я впевнений, що Вікторія буде дуже задоволена, побачивши ваш відгук про її допомогу вам 🤗
А я вже поспішаю до вас у приватні повідомлення, щоб уточнити дані та зафіксувати подяку своїй колезі.

Дякую вам за такий приємний відгук 💙

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
taibadp 15 января 2024, 16:28
За неозвучуваних («Банк аналізує різноманітні фактори та в односторонньому порядку
приймає рішення…залишає за собою право не розголошувати причини відмови в пролонгації дії кредитної лінії») причин банк закрив кредитну лінію за карткою. Але не власне кредитну лінію, а саму картку. При чому використаний кредитний ліміт залишився кредитом із звичними умовами погашення. Але з дивними якостями:
1) Спершу був видимий значок, але невидима історія за ним. Це швидко виправили і все відображається фактично так, як раніше.
2) хоч значок є на головному екрані і в розділі Рахунки та картки, але погасити звичайним перетягуванням (як зроблений переказ між своїми картками) неможливо.
3) можна зайти в цей рахунок, натиснути Поповнити, але пропонується лише погашення з «Зібрати гроші», GPay або з «іншої картки» — своїх карток я тут не бачу
4) як повідомили в чаті підтримки навіть зробити переказ зі своєї картки в сенс банк на цей рахунок за номером IBAN я не можу — лише зі стороннього банка.
Який тоді sens?
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 16 января 2024, 16:20
Якщо ви отримали смс про закриття кредитної лінії, це означає, що за вашою карткою не продовжено кредитний ліміт.
В залежності від типу картки вона або залишається активною, або буде анульована (банк в односторонньому порядку приймає рішення про продовження кредитного ліміту на підставі п. 4.3.15 Договору про банківське обслуговування фізичних осіб).
Якщо банк анулював картку — користуватись нею ви не можете, тільки сплачувати заборгованість.

Поповнення анульованої картки можливе тільки за реквізитами рахунку через:
— банкомат з функцією cash-in через кнопку «Поповнити картковий рахунок»;
— каса відділень банку;
— каса інших банків України;
— додатки інших банків;
— відділення Укрпошти.

Якщо в застосунку Sense SuperApp ви натискаєте на анульованій картці кнопку «поповнити», то таким чином оплату ви не проведете, адже це йде поповнення за номером картки, а не за номером рахунку.

Ми розуміємо, що це дійсно незручно і додає складнощів при оплаті😔
Тому вже взяли в роботу дану проблему і сподіваємось, що в майбутньому буде можливість погашати борг по картках з закритою кредитною лінією саме за номером картки в застосунку!
Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
Ольга Чужко 15 января 2024, 15:59
Мені не пощастило, влаштувалася на роботу де зарплатний проект саме в банку «снес»
Після звільнення вирішила закрити рахунок, це було на початку грудня 2023 року. Я впевнилась що на картці та на рахунку «0» в додатку натиснула закрити картку та закрити рахунок після чого отримала повідомлення «операція виконана успішно, ваш рахунок буде закрито протягом 40 днів». І тут все почалося:
Я зломала та викинула картку так як я її закрила, видалила додаток вже і забула про цей банк, як в січні цього року прийшло повідомлення «Ваш рахунок не закрили сплатіть 8.14грн». Не довго міркувала, одразу подзвонила в банк за уточненнями: відповідь була така «Ви не могли закрити картку у додатку так як в вас був мінус», але як я писала раніше був «0» і в додатку написало що операція виконана успішно. Звідки цей мінус на зарплатній картці мені також не пояснили. Але після розмови в 20 хвилин, оператор запевняв, що можливо помилка і все вирішать та закриють рахунок.
Я знов вже забула про той банк, як сьогодні надійшло смс, що на мій рахунок накладено арешт тому рахунок не закрито. Я пів ранку намагалася вияснити звідки, чому і т п- мені оператор відповів, що для деталей потрібно звернутися в мін'юст, що банк не володіє інформацією. На протязі години мені вдалося дотелефонуватися в мін'юст за рекомендацією оператора банка. Згаїла свій час, мін'юст відповів, що по ваших даних нічого нема в базі, в мін'юсті притензій нема і не накладали вони арешт на мій рахунок. Ну і тут знов мені довелося звертатися в банк, мені сказали почекати 30 хвилин, я зачекала, відповіді так і не отримала ((((Потім знов сказали зачекати …і ось так чекаю не зрозуміло чого.
Мін'юст сказав, що по запиту в виконавчу службу банк передає рахунки, а тільки після цього накладається арешт на рахунок, непрофесійність операторів даного банка просто лякає… Відповіді не дочекатися… На питання кому ви передали рахунок мій мені також не відповіли…
Є в мене не один знайомий які судилися з цим банком і вигравали суд.
Я не розумію хто в загалі користується їхніми послугами …Це безглуздо…
Можу сказати одне ні дай Бог ще раз потрапити в пастку цього НЕДОБАНКУ!!! Це ДНО!!!
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 16 января 2024, 9:17
Добрий ранок! На жаль, від вас так і не отримали у приватних повідомленнях персональних даних для перевірки та аналізу ситуації, яка виникла. І на жаль, із-за цього відповідь буде не повною, без можливості деталізації нарахувань по картці.
Дійсно, картку можна закрити у Sense SuperApp, проте закривається вона 30 днів. Тобто, на момент подачі запиту, сама картка анулюється, а рахунок заморожується. Після чого клієнт очікує 30 днів, і потім отримує СМС, що його рахунок успішно був закритий.
Чому рахунок може не закритися? Ви проводили операцію оплати, вона проходить по рахунку (до 3-х робочих днів), і саме в цей час робите запит на закриття. Додатково у вас по операції може бути досписання (наприклад, сума оплати збільшилася), отже виникає заборгованість, яку потрібно сплатити, щоб була можливість закрити рахунок.

Щодо арешту, на жаль, немає можливості перевірити без ваших даних. Але щоб хотів уточнити, що по рахунку арешт може бути накладено згідно з Постановою про арешт коштів державним або приватним виконавцем, і арешт може бути накладено на будь-який рахунок у банку.
Перевірити, чи є виконавче провадження ви можете на сайті Міністерства юстиції за посиланнями:
▪️ https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors — для пошуку введіть свій РНОКПП або своє прізвище та ім'я;
▪️ https://asvpweb.minjust.gov.ua/#/search-debtors — для пошуку введіть номер виконавчого провадження;
▪️ у застосунку Дія — для пошуку перейдіть у «Сервіси», натисніть «Виконавчі провадження». Додатково є можливість дізнатися суму заборгованості та сплатити її.

Я дуже сподіваюся, що ви напишите нам у приватні повідомлення і я особисто зможу перевірити ваші дані та повністю допомогти вирішити ваше питання 💙

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.5 43.25
USD 39.65 40.25
Все курсы банка

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.5 43.25
USD 39.65 40.25
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Сенс Банк 💰 / Отзывы о Сенс Банке 📝