Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Iuliia9 23 октября 2025, 10:38
Щиро дякую команді клієнтської підтримки застосунку Sense за оперативність, уважність і якісну допомогу під час оновлення паспортних даних.
Окрему подяку хочу висловити Руслані з відеочату за її винятковий професіоналізм, терпіння та індивідуальний підхід у вирішенні мого непростого випадку. Протягом кількох днів Руслана супроводжувала кожен етап процедури, допомагала навіть з налаштуванням «Дії» та технічними моментами, завжди залишаючись доброзичливою та уважною.
Сенс Банк
Ответ банка
23 октября 2025, 13:50
Ми безмежно раді бачити, що наша підтримка зробила все, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Обов'язково передамо ваші слова вдячності Руслані😉 Впевнені, що ваш відгук надихне всю нашу команду і надалі робити все можливе, щоб кожний клієнт отримував найкращу підтримку у вирішенні будь-яких питань🫶
Дякуємо, що поділились своїми враженнями з нами, для нас це дуже важливо🤗

З повагою, Андрій 💙
Loginyzhesushes 22 октября 2025, 11:37
Оформила картку Chameleon Sense bank для того щоб покласти на неї гроші і оплатити покупку в Єві.
Sense Bank БЕЗ МОГО ДОЗВОЛУ зарахував на картку 7000 грн кредитних грошей, списав з неї 35 грн ніби то за смс інформування ,і зараз я винна банку гроші. На гарячій лінії сказали якщо не заплачу 35 грн, наступного місяця буде ще -35 грн, і буде борг 70 грн, на який зверху піде пеня 100 грн!!!
Тобто якщо ви оформлюєте карту Chameleon Sense Bank- ВИ АВТОМАТИЧНО СТАЄТЕ БОРЖНИКОМ БАНКУ, НАВІТЬ ЯКЩО ЖОДНОЇ КОПІЙКИ У БАНКУ НЕ БРАЛИ.
НІКОМУ НЕ РАДЖУ ОФОРМЛЮВАТИ КАРТКУ Chameleon Sense Bank!!!
Сенс Банк
Ответ банка
24 октября 2025, 18:44
Дякуємо вам за те, що поділилися вашим досвідом користування нашими послугами! Такі відгуки справжній «лакмусовий папірець», адже допомагають виявити проблемні зони й виправити їх, щоб кожен наступний клієнт отримував якісніший та комфортніший сервіс 💙

Клієнти це найважливіший показник стабільності й довіри до банку, й ми щиро раді, що ви вирішили долучитися до нашої Sense-сім'ї. Водночас ми розуміємо, що ваш досвід взаємодії з банком виявився скоріше негативним, аніж позитивним, а тому не можемо лишити ваш відгук без належної відповіді 😇

Caméléon — це кредитно-дебетова картка, яка поєднує в собі усе найкраще від дебетових та кредитних продуктів. Ця картка передбачає, що по ній може бути встановлена кредитна лінія, тобто кредитні кошти від банку, які можна витрачати на власні потреби 😉
При оформленні картки — зазначається розмір кредитного ліміту, який буде встановлено банком, а отже даючи згоду на оформлення ви, таким чином, погоджуєтеся на можливість встановлення кредитної лінії на картку. Ми виступаємо за цілковиту прозорість у комунікації з клієнтами, тому всі ці умови нами не приховуються й зазначені в ДКБО банку, а точніше в додатку 4, п. 2.3:
«банк має право змінювати встановлений розмір ліміту Відновлювальної кредитної лінії».
А також тарифи картки й умови обслуговування знаходяться у вільному доступі на нашому сайті, ознайомитися із ними можна за посиланням https://sensebank.ua/credit-cards/cameleon

Окремо зазначу, що користуватися кредитним лімітом не є вашим зобов'язанням перед банком, це лише додаткова можливість мати зручний фінансовий інструмент, який допоможе у потрібний момент.
Проте банк надає можливість повністю прибрати кредитну лінію, якщо відчуваєте, що вона вам не потрібна — це можна зробити у нашому мобільному застосунку Sense SuperApp, або ж звернувшись до нашої чат-підтримки, де колеги з радістю вам допоможуть та зафіксують відповідний запит 👌🏻
Інструкція за посиланням 👉🏻 https://help.sensebank.com.ua/360004730879/4415092341522

Окремо варто зупинитись на питанні тарифів цієї картки 🤔
Дійсно, по картці Caméléon існує плата за SMS-інформування, яка становить 35 грн/місяць (пункт 11.1 тарифів).
При оформленні картки — цей канал є основним і підключається автоматично, проте ми розуміємо, що для кожного клієнта важлива певна свобода дій та рішень, а тому ви завжди можете перейти на інший канал інформування, а саме push-сповіщення, по яким місячна плата відсутня 🙌🏻
Зробити це можна таким чином: https://help.sensebank.com.ua/360004730879/360016999079

Колеги з контакт-центру все коректно повідомили, але зауважу, що при зміні каналу інформування на push — плата більше не списується, а отже і комісія РКО в 100 грн також вам не загрожує.
Комісія РКО (розрахунково-касове обслуговування) — це комісія за обслуговування картки, яка списується лише у випадках, якщо по картці існує заборгованість від 50 грн станом на розрахункову дату.
Якщо ж по картці немає боргу, або взагалі не встановлений кредитний ліміт, то і комісія неактуальна для вас 💙

Справді прикро, що виникло таке непорозуміння, банк завжди радо йде назустріч нашим клієнтам і це питання можна було б розв'язати, на жаль так і не отримали від вас відповіді в особистих повідомленнях 😔

P.S. Раджу вам розглянути нашу картку Profiplay — суто дебетова картка, з безоплатним обслуговуванням, яка чудово підходить для повсякденних оплат 🙌🏻
З нею ви точно оціните весь потенціал й зручність нашого банку 😊
Більше про картку тут https://sensebank.ua/packages/profiplay

Нам справді важливо, щоб кожен клієнт почувався впевнено і спокійно у фінансових питаннях. Завжди поруч, аби допомогти 😇

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Полезный комментарий
Sense Bank 22 октября 2025, 11:42
Відпишу вам в особисті, аби допомогти розібратись в цій ситуації 💙

З повагою, Володимир 💎
Марія Канішевська 20 октября 2025, 16:03
28.08 я звернулась в Сенс Банк для здійснення операції «Зміна директора». Того ж дня була подана заява на розгляд до фінансового моніторингу. Сьогодні вже 20.10 та процедура ще досі не закінчена. На мої питання, чому все так затягується, відповіді від менеджера та гарячої лінії банку так і не було отримано. Фінансовий моніторинг протягом всього часу вимагає документи, які взагалі не відносяться до справи зміни директора. Відповідно до статті 14 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», термін розгляду таких запитів фінансовим моніторингом не може перевищувати 30 календарних днів.
Станом на сьогоднішній день минуло більше 30 днів із моменту подання документів, однак рішення банку мені не повідомлено. Кошти на рахунку підприємства заморожені, господарська діяльність компанії заблокована. Банк не надає письмового пояснення щодо причин затримки розгляду чи продовження перевірки.
Закрити рахунок та вивести кошти, теж банк не надає можливості. На мої питання чому не можна закрити рахунок в односторонньому порядку, я теж відповіді не отримала.
Прошу терміново перевірити ситуацію, та надати письмове пояснення щодо причин виникнення цієї ситуації.
Проблема решена
Сергій Ксандопуло 14 октября 2025, 15:29
Добрий день. 11.10.2025 Жовтня місяця користувався кредитною картою хамелеон. Знімав 2000 грн
Відсоток платив 80 грн і 25.
12.10.2025
Знімав 5000 грн
відсоток заплатив відсоток 200 грн і 55 грн. Операцій зробив декілька.
Борг був 23000.
Я 12.10.2025 в цей день погасив.
І власні кошти були + 27 грн
На другий день у мене Борг знову з’явився — 1700 грн

Я сьогодні погасив 14.10.2025
Запитав у оператора sense bank
Чому Борг у мене з’явився і чому немає в приложение шо знімає відсоток. Щоб я бачив звідки борг
Мені невідповили. Сказали що всі умови в договорі

Коли я знімав 5000 грн я бачив шо з мене зняли 200 грн і 55 грн і бачу яку суму я повинен. Коли я погасив Борг мені за два дні нарахували — 1700

Так я оплатив. 1700. Тільки бачит ли податкова. Звідки — 1700
Якщо це шахрайства. А мені так здасться. То вирішив сьогодні закрити карту і попрошу листа шо борг закрив.
+ 50 грн я закинув. Щоб вновь невиникла якесь не дорозуміння. Можливо їм ці кошти згодяться
Мені неприємно коли я вніс кошти, а надругий день мені нарахували шо я повинен — 1700 грн. І за шо?
І чому немає в приложеніе мобільному sense bank відсоток — 1700 грн

Коли всі відсотки за зняття кошти я оплатив і через два дня погасив
Сенс Банк
Ответ банка
28 октября 2025, 18:52
Щиро вдячні, що ви поділилися власним досвідом користування послугами Sense Bank 💙
Те, що ви прагнете розібратись у питанні й відверто ділитеся враженнями — надихає, а також скеровує нас у правильному напрямку, аби ми безупинно й сумлінно розвивали наші продукти, послуги та сервіс!

Розумію, що ситуація може здаватися заплутаною, проте запевняю — у всьому можна спокійно розібратися, і я з радістю допоможу 😊

Наша картка Caméléon — це зручний фінансовий інструмент для покупок, переказів та інших операцій, який поєднує можливості дебетової та кредитної картки 👌🏻
Проте варто зупинитися й детальніше розглянути її особливості, адже по картці Caméléon з активним кредитним лімітом діють два типи комісій за переказ коштів:
▪️ за переказ кредитних коштів (4%, мінімум 20 грн)
▪️ за переказ понад безкоштовний ліміт у 20 000 грн/місяць (1% + 5 грн)

Різниця між ними — у логіці нарахування й списання.
Комісія за переказ коштів понад безкоштовний ліміт розраховується та списується одразу, що ви й бачите у себе в застосунку Sense SuperApp.
З комісією за переказ коштів ситуація дещо інакша, адже ця комісія списується не в онлайн-режимі, а лише по факту проходження й остаточного списання операції переказу по рахунку (1-3 дні) — саме тому ви можете бачити в історії операцій комісію, але по рахунку вона буде списана не одразу, а протягом 1-3 днів, що і відображається на вашій заборгованості 🤔

У вашому випадку, оскільки протягом короткого часу було багато переказів, усі комісії пройшли остаточне списання майже одночасно — тому й сформувалась така сума заборгованості.

Для прикладу:
На балансі картки 1000 грн, ви переказуєте 1 грн кредитних коштів. Ваш баланс після операції становитиме 999 грн, в історії транзакцій ви бачитимете окрему операцію «Комісія за переказ» у розмірі 20 грн, але на балансі ви не побачите цього списання, адже він зменшиться лише коли по рахунку пройде ця операція і комісія буде списана. І протягом 1-3 днів — комісія буде списана і баланс становитиме вже 979 грн 💸

Розуміємо, що така логіка може здаватися незвичною й викликати запитання та непорозуміння, проте ми постійно працюємо над тим, щоб у Sense SuperApp усе було максимально прозоро, зручно та зрозуміло 🙌🏻
Якщо вас цікавить детальний розрахунок списаних комісій, то напишіть до нашої чат-підтримки, аби колеги все ретельно підрахували й допомогли вам розібратися!

Ми цінуємо вашу довіру і дякуємо, що звернули увагу на цю ситуацію 🙌
Будемо раді бачити вас знову у нашій Sense-сім'ї 💙

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Полезный комментарий
Сергій Ксандопуло 15 октября 2025, 14:44
Мені зателефонував сотрудник Sense bank . Пояснив мені шо - 1700 грн це зняли відсоток . За користуваням кредиту і власними коштами . Шо зразу незнімають відсотки, а протягом трьох днів . Но у мене зняття проїсходило відразу. Я не буду спорить. Я все рівно нерозумію . Можливо я чогось нерозумію . Но коли знімають гроші я повинен бачити шо змоєї картки знімають відсоток і повідомити проце . А коли у мене на рахунку є одна сумма, а потім друга і немає ні квитанції ні фіксації куди вони поділися . Так я вибираю банк і їхні умови. Якщо мені неподобається я можу вибрати інший банк і інши умови . Сотрудники банку комунікабільні . Но відповідь на цей фактор мені неможуть обьяснити . Бо умови договору по стягування керування коштами не прозорі. Можливо я ошибаюсь
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
peters0207 13 октября 2025, 11:19
Стає незручним користування додатком.
Наприклад, з початку місяця неможливо сплатити за електроенергію Ясно: ні по шаблонам, ні методом повторення платежу, ні через банер.

Я користуюся програмою Microsoft Remote Desktop, і виявляється через це через не можу робити скріншоти. Додати інших банків не вимагають видання її.
Я вже не кажу, про незручність наявності першої сторінки при вході в додаток — раніше було комфортніше.
Сенс Банк
Ответ банка
13 октября 2025, 16:34
Дякуємо, що поділились своїми враженнями від використання наших послуг🤝 Для нас дуже важлива ваша думка.

Щодо сплати послуг у застосунку, то як розумію ви у розділі «Платежі» одразу натискали на потрібний банер. Наразі через цю точку входу для оплати є тех.проблеми, котрі будуть виправлені у найближчих оновленнях. Тому для сплати потрібної послуги радимо скористатись пошуковим рядком, який ви можете побачити вгорі у розділі «Оплата послуг», та знайти там потрібну компанію для оплати. Після цього все має працювати👌
У разі виникнення помилки, будь ласка, напишіть нам про це на help@sensebank.com.ua, щоб ми могли все детально перевірити.
Якщо встановлено програми, що дозволяють отримати віддалений доступ до вашого пристрою, транслювати екран або робити скріншот у Sense SuperApp неможливо. Це зроблено з метою додатково захисту ваших коштів, адже завдяки таким програмам хтось зможе отримати доступ до вашого пристрою та банківського застосунку, що створює додаткові загрози для безпеки ваших коштів.

З повагою, Андрій💙
hannab 11 октября 2025, 13:22
Я стала клієнтом Сенс Банку після того, як менеджери активно пропонували оформити кредитну лінію. В умовах воєнного часу вирішила скористатися цією можливістю, аби мати фінансову підтримку у разі непередбачуваних ситуацій.

9 числа є розрахунковою датою по картці. Кредитна заборгованість була повністю погашена 8 числа, а наступна покупка здійснена вже 10 числа, згідно з рекомендаціями менеджера банку. Однак, банк списав комісію у розмірі 5586 грн, внаслідок чого картку було штучно загнано у мінус, що спричинило нарахування відсотків за «несанкціоновану заборгованість».

Вважаю такі дії неправомірними, оскільки:
— у договорах та тарифах банку відсутня інформація, що зарахування коштів може тривати кілька днів;
— клієнт не має можливості бачити дату фактичного зарахування коштів у застосунку чи виписці;
— банк фактично самостійно змінює дати операцій, створюючи штучну заборгованість і нараховуючи додаткові відсотки.

У чаті підтримки відповіді я не отримала, натомість почали надходити автоматичні дзвінки з вимогою сплатити борг. Прошу терміново перевірити ситуацію, здійснити перерахунок і скасувати неправомірно нараховані відсотки та комісію. Також прошу надати письмове пояснення щодо причин виникнення цієї ситуації.
Сенс Банк
Ответ банка
27 ноября 2025, 11:34
Дякуємо, що повідомили про ситуацію, що сталась. Детально з'ясували все можливе стосовно вашого питання та хотіли б пояснити, чому були списані саме такі відсотки 🙏

Справді, на розрахункову дату 9 вересня, вами була внесена уся сума заборгованості. Проте сума боргу складається не лише з тіла використаних вами кредитних коштів, а й з відсотків. Згідно з тарифами вашої картки, за користування кредитними коштами у пільговому періоді нараховується 0.01% річних. Відсотки за користування нараховуються щодня протягом всього терміну наявної заборгованості, а їх списання відбувається у розрахункову дату по картці, що і сталось у вашому випадку. Тобто, ви внесли суму кредитних коштів, які використали, але, на жаль, вами не були внесені %, які і були списані 9 жовтня 💳

У випадку, якщо на розрахункову дату по картці є заборгованість, то система формує суму для пільгового періоду та обов'язковий мінімальний платіж. Якщо ці кошти внести до наступної розрахункової дати — чудово, ви скористались коштами у пільговому періоді під 0.01% річних. У випадку, якщо ж вчасно не погасити суму для пільгового періоду — нарахуються стандартні відсотки за користування кредитними коштами згідно з тарифами картки.

Підсумовуючи все вищесказане, у вашому випадку сума заборгованості 10 жовтня була вам перерахована за стандартною відсотковою ставкою, у зв'язку з тим, що відсотки, які були списані 09.09, вийшли на прострочений борг. При утворенні простроченої заборгованості на загальну суму боргу за тарифами вашої картки нараховується 45% річних 😥

Стосовно термінів зарахування коштів, в більшості випадків воно відбувається у режимі онлайн 🤗
Проте є виключення, і в залежності від ресурсу, через який ви здійснюєте поповнення картки, кінцеві терміни зарахування можуть різнитись. Тому ми завжди радимо виконувати погашення за 2-3 робочі дні до розрахункової дати, щоб кошти встигли вчасно зарахуватись на погашення боргу ⏳
В разі безготівкового перерахування коштів з інших кредитних установ фінансові ризики, пов'язані з можливою затримкою в надходженні таких коштів на рахунок не з вини банку, несе клієнт — це вказано в Додатку 4. п. 3.4.18 ДБО.
Дату і час фактичного зарахування коштів на рахунок ви можете вільно бачити, сформувавши виписку за рахунком у застосунку 🙌

Сподіваюсь, що вдалось детально все роз'яснити, адже нам важливо, щоб наші клієнти мали чітке уявлення про умови нарахування відсотків та погашення заборгованості 💛

З повагою, Валерія 🐈‍⬛
WeWillWin 10 октября 2025, 15:15
Один з найадекватніших банків України. Ці всякі приватбанки, це таке дно совкове.
Сенс банк купа бонусних програм, карток, розтермінувань, все зручно, якісний додаток.
Сенс Банк
Ответ банка
13 октября 2025, 17:20
Дуже приємно читати такий відгук 💚
Дякуємо, що поділились своїми враженнями й так високо оцінили Sense Bank. Ми справді прагнемо бути не просто банком, а партнером, з яким легко, зручно й навіть трохи приємно жити щодня 😌

Для нас важливо, щоб кожна дія в застосунку була інтуїтивною, кожна картка — вигідною, а кожна програма — реально корисною. Ми вкладаємо у це не лише технології, а й душу.

Класно знати, що ви це відчуваєте й підтримуєте наш підхід 🙌🏻
Дякуємо, що обираєте Sense Bank, банк, де кожен клієнт важливий, а кожна дрібниця має сенс 💙

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Проблема решена
Khmel9205 10 октября 2025, 14:35
Сьогодні в Сенсі повний аут! Окрім додатку і зв’язку з підтримкою у Києві не працюють і відділення. Персонал на місцях, але нічого не працює: каси, навіть електронна черга. Тому враховуйте це при плануванні відвідування відділень! Про сроки відновлення персонал нічого не знає, навіть орієнтовно! Вже більше пів дня пройшло, але поки що нічого не змінилось. Чекаю офіційної інфо від банку про можливі строки відновлення!
Сенс Банк
Ответ банка
13 октября 2025, 17:11
Нам справді прикро, що цей збій торкнувся вас. Ми розуміємо, як це — коли звичні сервіси перестають працювати саме тоді, коли вони потрібні найбільше 😥
Причиною стала масштабна ворожа атака на Київ. Внаслідок обстрілу постраждала інфраструктура нашого партнера, через що частина систем Sense Bank тимчасово втратила доступність.

У перші хвилини після інциденту наші спеціалісти почали відновлювальні роботи — крок за кроком, аби повернути клієнтам можливість користуватись усіма послугами. Ми не зупинялися, поки не переконались, що все працює стабільно 🔄
Наразі всі сервіси банку відновлені — ви можете користуватися ними у звичному режимі.

Ми щиро перепрошуємо за завдані незручності та вдячні кожному, хто залишився з нами у ці непрості години.
Ваша підтримка — це не просто слова, це те, що допомагає нам працювати сумлінніше щодня 💙
Ми постійно вдосконалюємо нашу інфраструктуру, щоб навіть під час найважчих викликів залишатись на зв’язку з вами.

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Минфин
Ответ администратора
10 октября 2025, 16:33
Доброго дня. Станом на 15:57 в банку повідомили, що сервіси поступово відновлюють роботу. Наразі більшість послуг уже доступні, і команда продовжує працювати над повною стабілізацією систем: https://minfin.com.ua/ua/2025/10/10/160181026/
Проблема решена
AL1 10 октября 2025, 10:09
На деяких сайтах новини написали, що сенсбанк здох kyiv24.news/news/u-czyfrovomu-banku-sense-bank-stavsya-masovyj-zbij-shho-ne-praczyuye і там навіть є посилання на фб, однак це посилання не валідне, а на сторінці банку жодного анонсу (
Тож:
Оплата картками не працює, ні онлайн, ні в магазинах, ні в аеропортах. Телефони не працюють, в чатах не відповідають, додаток не працює, повідомлень немає, аеропортові сервіси також не працюють, бо немає відповіді з банку, тут також кинули…
так, загальне враження — на клієнтів ***.
Буду голосувати гаманцем, як тільки піднімуться.
Сенс Банк
Ответ банка
13 октября 2025, 17:07
Ми прекрасно розуміємо, наскільки важливо для кожного клієнта мати доступ до своїх коштів, особливо в такий час. Тому щиро шкодуємо, що під час атаки ви могли натрапити на труднощі чи затримки 😔

На жаль, у ніч на 10 жовтня ворог завдав масованого удару по Києву, внаслідок чого постраждала частина інфраструктури нашого партнера. Це спричинило тимчасову недоступність сервісів Sense Bank.
Наша команда одразу взялась до роботи — фахівці працювали, щоб якнайшвидше повернути стабільну роботу сервісів.

Поступово ми відновили всі системи — зараз усе працює у штатному режимі ✅
Ми не лише повернули стабільність, а й зробили висновки, щоб навіть у разі подібних інцидентів клієнти мали ще надійніший доступ до своїх послуг.

Ви — не просто користувачі банку, ви частина нашої спільної стійкості. Дякуємо, що залишаєтесь з нами попри всі випробування 🙏

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Минфин
Ответ администратора
10 октября 2025, 11:40
Доброго дня. Про масштабний збій у Sense Bank та заяву банку читайте в новині: https://minfin.com.ua/ua/2025/10/10/160181026/
katerinakulik 10 октября 2025, 9:34
В застосунок сьогодні неможливо зайти
Версії для пк у них немає
На їх нарячу лінію додзвонитись неможна
В соц.мережах нуль інформації, що щось не так, а на повідомлення не відповідають
Сенс Банк
Ответ банка
13 октября 2025, 17:05
Розуміємо, що тимчасова недоступність сервісів могла викликати багато емоцій — коли звичні інструменти не працюють у потрібний момент, це справді неприємно 😔
Причиною цих подій стала масштабна ворожа атака, яка зачепила онлайн-інфраструктуру нашого партнера. Через це частина систем банку тимчасово втратила стабільність.

Одразу після інциденту наші фахівці спільно з партнерами розпочали відновлювальні роботи — цілодобово, без вихідних. Крок за кроком вдалося повернути роботу більшості сервісів, а згодом і всіх систем повністю 💪

Ми маємо багаторівневу систему резервування та безпеки, однак навіть найпотужніші механізми можуть зазнати впливу під час масштабних кібератак чи обстрілів.
Ми постійно вдосконалюємо інфраструктуру, щоб забезпечити ще більшу стійкість у майбутньому.

Щиро дякуємо вам за терпіння, розуміння і довіру. Те, що ви залишаєтесь з нами навіть у найскладніші дні — величезна підтримка для всієї команди 💙
Разом ми справді непереможні!

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Минфин
Ответ администратора
10 октября 2025, 11:40
Доброго дня. Про масштабний збій у Sense Bank та заяву банку читайте в новині: https://minfin.com.ua/ua/2025/10/10/160181026/
Проблема решена
fastov08 10 октября 2025, 9:14
Каждый день невозможно зайти в приложение! Клиенты не могут заплатить по реквизитам.
Не советую пользоваться тем более держать какие-то значительные суммы.
Чтобы потом не потерять их.
Сенс Банк
Ответ банка
13 октября 2025, 16:56
Нам дуже прикро, що ви натрапили на труднощі під час користування нашими послугами 😔
Ми розуміємо, наскільки важливо мати стабільний доступ до коштів і можливість спокійно вирішувати свої фінансові справи.

Причиною цих подій стала нічна атака ворога на Київ, унаслідок якої постраждала частина онлайн-інфраструктури нашого партнера. Це спричинило тимчасову недоступність сервісів Sense Bank 💔

Ми щиро шкодуємо, що це торкнулося наших клієнтів — адже жодна система, навіть найзахищеніша, не може бути повністю убезпечена від наслідків таких масованих атак.
Водночас ми не залишились осторонь жодної хвилини — команда банку разом із партнерами одразу розпочала відновлення. Ми працювали безперервно, щоб повернути стабільну роботу всіх сервісів якнайшвидше. І можемо з упевненістю сказати: усі системи Sense Bank було відновлено того ж дня та вони працюють стабільно 💪🏻

Ми розуміємо, що ці незручності могли викликати стрес чи занепокоєння, і щиро перепрошуємо за це. Ми робимо все можливе, щоб навіть в умовах війни ви могли відчувати впевненість і комфорт поруч із Sense Bank 🙏🏻
Дякуємо нашим клієнтам за терпіння, довіру та підтримку — це неймовірно цінно для нас у такі непрості часи 💙

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Минфин
Ответ администратора
10 октября 2025, 11:39
Доброго дня. Про масштабний збій у Sense Bank та заяву банку читайте в новині: https://minfin.com.ua/ua/2025/10/10/160181026/
Євген Ковальчук 9 октября 2025, 22:17
Отделение по адресу: Черновцы, ул. Мицкевича, 2
Я звернувся в Сенс Банк, відділення «Чернівецьке 2» за виплатою депозиту по свідоцтву про право на спадщину. Усі необхідні документи на спадщину були завчасно надані мною, та скопійовані і зареєстровані фахівцем банку по роботі з клієнтами ще в квітні цього року, для того щоб, не гаючи часу, відправити їх на перевірку в юридичний відділ головного офісу банку.
Крім того, мною була заявлена вимога про відміну пролонгації після дати повернення депозитного вкладу. Тоді мене запевнили, що депозит більше пролонговуватись не буде і я без проблем зможу отримати кошти в кінці вересня, по закінченні договору.
Тепер з’ясувалося, що той фахівець, за її словами, «можливо забув» відправити копії в головний офіс і відмінити пролонгацію!
На сьогодні це вже був мій п’ятий візит до банку за останні десять днів моєї відпустки і більше десяти годин марно втраченого часу.
Мені було відмовлено в виплаті депозиту на підставі того, що він був якимось чином пролонгований і ніхто в банку не знає яким саме, і ніхто цього змінити не може!
Яка ще може бути пролонгація, якщо Вкладник помер рік тому???

Ніякі аргументи про те, що ці протиправні дії порушують закон, на співробітників банку зовсім не впливають! Вони самі нічого вирішити не можуть, завжди посилаються на головний офіс банку та на їхній юридичний відділ, і всіляко затягуючи час вигадують все нові й нові перешкоди, аби тільки не платити спадщину.
Навіть належним чином прийняти та зареєструвати заяву на припинення договору депозиту і повернення грошей тут вдається фахівцям тільки з третього разу, і лише тоді, коли на цьому дуже наполягає клієнт банку!

Складається таке враження, що співробітники банку діють на підставі якихось таємних внутрішніх інструкцій, які порушують норми чинного законодавства України.

Дуже прикро бачити, що такий, начебто, солідний державний банк так компроментує себе і зовсім не поважає своїх вкладників, використовуючи проти них шахрайські методи! Ганьба такому банку!

Сьогодні, здається, померла остання надія на позитивне розв’язання ситуації!

Гроші на депозит Сенс Банк бере дуже легко, а віддає, схоже, тільки через суд?!
Сенс Банк
Ответ банка
21 ноября 2025, 19:26
Пане Євген, повертаюсь до вас зі зворотним зв'язком 🙌🏻

Перш за все хочу подякувати вам за терпіння. Щиро розумію, наскільки неприємною та виснажливою може бути ситуація, коли доводиться неодноразово повертатись до одного й того ж питання.
Ми детально проаналізували інформацію за вашим зверненням. На жаль, в системі банку не зафіксовано звернень до відділення у квітні. Внаслідок цього пролонгація за депозитним договором на той момент, на жаль, не могла бути відключеною.

Наразі з колегами повторно все ретельно перевірили — і можу підтвердити, що пролонгацію успішно вимкнено після вашого минулого звернення. Справді прикро, що вам довелось пройти крізь цей дискомфорт… Розуміємо, що очікування завершення терміну дії вкладу достатньо тривале, і щиро хочемо вам допомогти у цій ситуації, проте, на жаль, технічної можливості достроково розірвати депозитний договір, що вже був пролонгований, банк не має можливості 😔

Сподіваємося, що вдалось роз'яснити причини виникнення такої ситуації, та таких непорозумінь не буде виникати у подальшому 🙏🏻

Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
AKostretskyi 3 октября 2025, 14:07
Можу сміливо сказати: для мене це один із найгірших банків в Україні. Я багаторічний клієнт, і колись банк був непоганим та інноваційним. Тепер маю низку проблем:

карта Black «без комісії», але комісію стягує застосунок;

дуже слабка підтримка;

регулярні відмови платежів у терміналах (у держбанку паралельно все проходить).

У підсумку я закрив усі картки і переніс рахунок ФОП в інший банк. Тримаю лише зарплатний проєкт і використовую картку суто для переказу зарплати на іншу карту.

Не раджу зв’язуватися з цим банком. Тим, хто вже клієнт, варто розглянути більш гідні варіанти на ринку.
Сенс Банк
Ответ банка
2 ноября 2025, 16:12
Дякуємо, що поділились своїм досвідом співпраці з банком. Дуже прикро, що у вас склались такі враження про нас🥲

Дійсно, за тарифом картки Black відсутня комісія за переказ коштів, але існує комісія сервісу, через який робиться така операція. Якщо переказ виконується у застосунку на картку іншого банку, то комісія за таку операцію буде 1%+5 грн від її розміру. Але якщо скористатись іншим варіантом переказу, наприклад переказ за реквізитами, то за таку операцію комісії не буде.
Також, якщо ви регулярно виконуєте перекази на картки інших банків, то для цього можна скористатись іншою карткою, де є місячний ліміт на безкоштовні операції. Наприклад це може бути картка Cameleon, де можна переказувати до 20 000 грн за рахунок власних коштів без комісії 👌

Щодо роботи підтримки, то всі наші оператори працюють на 100% задля допомоги клієнтам. Але якщо у вас є приклади, де співробітник надав не коректну інформацію чи не зміг вирішити ваше питання, то будемо вдячні якщо поділитесь цим з нами у особисті чи на help@sensebank.com.ua

Протягом останніх кількох місяців проблем із розрахунками картками нашого банку не спостерігалось. Тому можемо припустити, що проблема при розрахунку може бути зі сторони саме терміналу чи його налаштувань.

Ще раз дякуємо, що знайшли час поділитись своїми враженнями з нами. Сподіваємось, що у майбутньому ваша думка про нас зміниться на краще 🙌

З повагою, Андрій
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
yuriykisil 29 сентября 2025, 17:16
Користуюся послугами і продуктами банку дано і ніколи не було ніяких проблем. Всі сервіси працюють добре, підтримка працює добре і завжди всі питання вирішуються позитивно. Рекомендую Банк…
Сенс Банк
Ответ банка
29 сентября 2025, 20:36
Дякуємо вам за такий чудовий і теплий відгук 💙
Нам неймовірно приємно знати, що ви вже давно користуєтесь продуктами та сервісами банку й у вас залишається відчуття стабільності та впевненості. Саме цього ми прагнемо щодня — щоб клієнти довіряли нам у важливих фінансових питаннях і при цьому почувалися комфортно у будь-яких ситуаціях.

Особливо цінно чути, що ви відзначаєте роботу нашої підтримки 🙌 Адже це команда людей, яка завжди готова швидко реагувати та знаходити рішення, навіть коли питання складні. Ми віримо, що щира увага та турбота до кожного клієнта — це те, що робить банк живим і близьким.

Ваші слова надихають нас не зупинятися на досягнутому й робити все, аби Sense Bank залишався надійним помічником для вас щодня 😊
Дякуємо, що ви з нами, і щиро раді бути банком, якого хочеться рекомендувати!

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
N3M3515 27 сентября 2025, 9:42
Беруть комісії за все, щомісячне списання по закритих картках, списання за користування кредитними коштами під час грейс-періоду (касово-разрахункове обслуговування окремо). Система кешбеків — повна дикуха. Я клієнт багатьох банків і цей — просто треш. Нікому не рекомендую ним користуватися.
Сенс Банк
Ответ банка
4 октября 2025, 16:46
Дякуємо, що знайшли час поділитись своїм досвідом з нами. Для нас це дуже важливо🤝
Стосовно комісій, то за закритими картками вони не списуються, адже якщо картка закрита, то вона анульовується, а рахунок спочатку заморожується, після чого остаточно закривається. Можливо ваша картка лише заблокована, а рахунок активний. У такій ситуації списання будуть, адже всі вони відбуваються по рахунку.
Щодо списань за користування кредитними коштами під час грейс-періоду, то під час його дії діє пільгова відсоткова ставка 0,01%. Тому списання за використання коштів, навіть під час дії пільгового періоду, будуть.
Якщо говорити про нашу систему кешбеку, то можливо на перший погляд вона здається трішки не звичною, але хочемо вас запевнити що достатньо лише спробувати і вона вам обов'язково сподобається😉 Адже зі свого боку ми пропонуємо до 7 категорій, особливу категорію за розрахунок гаджетом, додатковий кешбек за покупки у наших партнерів. Тому варіантів для накопичення бонусів дуже багато. А за накопичені бонуси ви можете повертати повністю суму покупок, що були зроблені раніше, назад на баланс вашого рахунку та знову використовувати ці кошти на ваш розсуд 👌

Сподіваємось, що ми змогли допомогти вам хоча б трішки розібратись у наявних питаннях. Але якщо вас щось цікавить додатково, то ви завжди можете звернутись до підтримки через чат у застосунку або написавши нам на help@sensebank.com.ua

З повагою, Андрій💙
kvasha2017 26 сентября 2025, 0:04
Проблеми з паспортом
Сенс Банк
Ответ банка
4 октября 2025, 16:29
Дякуємо вам, що поділились своїм досвідом з нами ☺️
Безмежно раді бачити, що ви залишились задоволені роботою наших спеціалістів, які змогли допомогти у вирішенні вашого питання. Ми обов'язково поділимось із вашою помічницею цим відгуком, щоб ще раз нагадати що саме для таких ситуацій і існує підтримка банку 🫶
Гарного вам дня та бережіть себе 😉

З повагою, Андрій 💙
Vvz2019 25 сентября 2025, 14:40
Йшла друга година, як у відділенні мені не могли поповнити мій валютний рахунок. Сиджу і чекаю…
Може краще закрити це відділення або я відмовлюся від послуг цього банку в якому є клієнтом біля 20 років.
З кожним роком обслуговування все гірше
Сенс Банк
Ответ банка
21 ноября 2025, 14:30
Дякуємо, що повідомили про ситуацію, що відбулась. Хотів би детальніше пояснити, чому питання, з яким ви звернулись до відділення, зайняло більше часу, ніж зазвичай 🙏🏻

Справді, на момент вашого звернення до відділення банку, у касі тривала обідня перерва. Касир йде в обідню перерву не у один і той же час кожного дня, а обирає час, коли у відділенні найменше навантаження. Тому, дійсно, можуть виникати такі ситуації, коли ви завітали до відділення саме під час даної перерви, внаслідок чого вимушені трішки зачекати.

Звернувшись до відділення, ми детально з'ясували ситуацію, яка сталась, та її причини:
На жаль, через технічні особливості касир не має змоги переглянути ваші поточні рахунки для здійснення операції поповнення, лише карткові. У зв'язку з цим, вам порекомендували звернутись до менеджера, задля формування платіжної інструкції для вас та з нею ви могли виконати поповнення поточного рахунку у касі банку. На жаль, під час формування платіжної інструкції, виник технічний збій, внаслідок чого це зайняло більше часу, ніж зазвичай 😥

Розуміємо, наскільки нашим клієнтам важливо отримувати швидке та якісне обслуговування, і нам дуже прикро, що під час вашого візиту до відділення вам довелось зіткнутись з незручностями, що були викликані таким несподіваним збігом факторів.

Ми постійно намагаємось мінімізувати час, який необхідний для отримання консультації та виконання операцій у відділенні, та покращуємо якість обслуговування у всіх каналах банку, задля того, щоб ви отримували лише позитивні враження від співпраці з нами 👌🏻

Щиро перепрошуємо за ситуацію, що сталась, та дякуємо, що залишаєтесь з нами 💛

Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
Проблема решена
qwsa28 24 сентября 2025, 17:11
Отделение по адресу: Днепр, ул. Независимости, 17
НЕ РЕКОМЕНДУЮ СЕНС БАНК!
С 22 року була відкрита картка Є підтримка, на яку я купляла через Дію військові облігації, у липні місяці, я з банку зняла кошти на ремонт, менеджер мені повідомила що з самої карти я зняти гроші не можу і потрібно відкрити іншу карту, відкрили карту АТБ, я перерахувала на неї кошти і частинами в декілька місяців знімала гроші, пройшло 2 місяці, приходить повідомлення що мені заблокували картки
Увага!
Банк, використавши ризик-орієнтований підхід, присвоїв Вам неприйнятно високий ризик та прийняв рішення про відмову у встановленні/підтриманні ділових відносин 24.09.2025 року на
підставі абзацу 3 частини 1 статті 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації
(відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та
фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»

З якого пере-пугу я хочу запитати так зробили? Окрім військових облігацій нічого не куплялося, гроші завжди були на рахунку банку, ви забирали з моїх грошей процент, гроші мої працювали на вас! І тут мені приходить повідомлення що рахунки закриті і я типу рецидивіст? Оператори нічого не знають. Як так виходить?, військові облігації не оподатковуються, не потребують під час воєнного стану підтвердження де взялися кошти, хоча вони не великі. Я встигла зробити виписку мені там нарахували півтора мільйона, я в шоці просто. Також оператор каже що це фінмоніторинг і він не ПОЯСНЮЄ чому. Як так виходить, якщо я тільки купувала ОВДП.

Шановний клієнт! Керуючись чинним законодавством України та виходячи з наявної інформації щодо суті та характеру фінансових операцій, АТ «СЕНС БАНК» використавши ризик-орієнтований підхід, присвоїв Вам неприйнятно високий ризик та прийняв рішення про відмову у встановленні/підтриманні ділових відносин. Ознайомтесь з текстом листа.
Сенс Банк
Ответ банка
15 октября 2025, 15:02
Розумію ваші емоції, проте в таких випадках банк діє згідно з п. 4.3 ДБО та чинним законодавством України, зокрема з законом «Про банки і банківську діяльність» та «Про запобігання легалізації доходів, отриманих...»

Як державна установа, ми зобов’язані дотримуватися нормативних вимог і реагувати на будь-які порушення, тому в окремих випадках змушені припиняти співпрацю 😓

Серед можливих причин блокування, можуть бути:
— надходження інформації від МПС про неправомірне використання картки;
— порушення умов договору клієнтом;
— офіційне підтвердження незаконної діяльності від правоохоронних чи інших уповноважених органів;
— наявність обґрунтованих підозр, сформованих на основі внутрішніх висновків банку.

Детальніше про можливі причини припинення співпраці можна ознайомитись тут:
https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554

Рішення щодо обмеження операцій чи припинення обслуговування ухвалює Управління фінансового моніторингу банку, і згідно із законодавством, банк не зобов’язаний розкривати конкретні деталі (яка саме операція чи транзакція стала причиною рішення).

Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
Проблема решена
Felorgas 24 сентября 2025, 14:15
Ітак. поки був користувачем зарплатної програми, плюс-мінус було норм. АЛЕ завжди виникала якась ситуація, коли кредитку загасив, а потім фух і якогось числа списуються кошти. В договорі десь там далеко прописано, що окремо ще платиться «за користування кредитними коштами» чи якось так, рік тому було, коли закривав рахунки, тому вже точно не пам’ятаю відповідь підтримки. Тобто крім комісії, процентів за кредит ще списувало якусь суму за користування… Ну саме тому, що ненавиджу всякі скриті платежі, які НІДЕ в додатку не виводяться, що вони мають бути, а вони стаються і закрив рахунки в банку, взяв виписку, що все ОК, питань і боргів немає і давай, до побачення…

І що ви думаєте? уже не один раз звонять з пропозиціями різного непотребу. Підтримка каже, що треба йти в їх банк і там щось писати, щоб вони видалити мій номер з їх спам-прозвонки. Це нонсенс.
Дзвінок був 24.09.2025 в 14:02. Опять впарювали кредитку. Номер 097−200−07−36
Ще дзвінок був 23.09.2025 в 11:54. Номер 067−200−08−37.
І це ще без фрахування спаму, коли відкрив ФОПа… але там всі банки наярювали як ненормальні…

Саме тому за моб додаток в цілому, який не дуже лагав — 1 зірка, плюс-мінус адекватна наявність готівки на початку війни в банкоматах — + 1 зірка, але -1 зірка за відмову видалити мої дані, і — 2 зірки за два спам дзвінки за вчора і сьогодні.
Сенс Банк
Ответ банка
16 октября 2025, 17:26
Дякую вам за такий докладний відгук і за терпіння 🙏🏻

Розумію ваше занепокоєння. Однак, відповідно до п.п. 18 ч. 2 ст. 8 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний зберігати документи, копії, записи та дані, включно з інформацією про клієнтів, навіть після припинення правовідносин, протягом не менше 5 років. Це стосується всіх даних, зібраних у рамках виконання банком фінансового моніторингу.

Таким чином, на підставі цієї норми та відповідно до ч. 2 ст. 15 Закону «Про захист персональних даних» банк не має права видаляти ці дані протягом визначеного законодавством терміну.

Але ми вільно можемо задовільнити ваше бажання, щоб вас не турбували з пропозиціями, продуктами, або ж іншими комунікаціями ✅

Ми уважно розібралися у ситуації й з’ясували, що з технічних причин ваша відмова від комунікацій з раніше поданого запиту не збереглася в системі. Саме тому вам продовжували надходити дзвінки 😔
Зараз усе виправлено — жодні небажані дзвінки чи пропозиції від банку більше не будуть вам докучати 🙌🏻

Щодо користування кредитною карткою — відсотки нараховуються щодня на поточну заборгованість, а списуються один раз у розрахункову дату, у вигляді проводки «Списання процентів за користування кредитом...». Якщо я вірно зрозумів, саме їх ви мали на увазі 🧐 Це в жодному випадку не додаткові нарахування — а ваші %% річних.

Усі ці нарахування можна легко переглянути у виписці по рахунку або звернувшись до нашої підтримки — ми завжди раді допомогти й усе детально пояснити 💙

Щиро перепрошую за завдані незручності та сподіваюся, що мені вдалося покращити ваші думки та враження від взаємодії з нами 👌🏻

Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
Проблема решена
Вікторія Шостак 22 сентября 2025, 15:00
В мене зʼявилась картка на той момент Альфа банку в звʼязку з роботою, я звільнилась з неї, але картки залишились мені нарахували по мінус 25 грн на 2 картки, я їх заблокувала і забула на 3 роки, нещодавно вирішила сплатити цей мінус на картках і заблокувала картки знову, не заблокувавши рахунок, так як навіть не знайшла такої функції, через місяць, тобто сього мені знову надходить смс що у мене заборгованість… Я заходжу в банк і тепер у мене -50 грн на кожній ЗАБЛОКОВАНІЙ картці, це що прикол такий? я запитую це як взагалі у оператора, на що вона каже що у вас такий пакет послуг який, на хвилинку стосується лише однієї картки, що знімає щомісячну плату чомусь з 2 карток, це все звісно круто, але картки заблоковані, я кажу що борг гасити не збираюсь, але без цього не можливо закрити сам рахунок, я вже не знаю куди звернутись щоб мені закрили ці рахунки, бо це вибачте верх ідиотизму і просте здирництво грошей!
Сенс Банк
Ответ банка
6 октября 2025, 13:09
Вікторія, розумію ваші емоції та хочу допомогти розібратися у ситуації, щоб ви мали повне розуміння, що саме відбулось 🙌🏻

Справа у тому, що блокування картки не є її ануляцією або ж закриттям рахунку, це різні поняття. При блокуванні картки нею буде неможливо розрахуватися/провести операцію, до моменту її розблокування, але рахунок до неї продовжує бути активним, і плата за його обслуговування, відповідно, продовжує списуватися ☑️

Списання виконується з того рахунку, де є достатньо коштів для списання комісії.

Якщо ви не користуєтеся пакетом, але маєте два активні (не закриті) рахунки у гривні, плата за пакет початково списується з одного рахунку в мінус. Наступного місяця з другого рахунку в мінус. Два рази з одного рахунку комісія в мінус не списується ❌

Для уникнення списання плати за пакет послуг ви можете виконувати умови безкоштовності пакету (середньомісячний залишок власних коштів на рахунках фіз. особи або ж загальна сума торгових операцій за всім рахунками в пакеті). Переглянути їх розміри відповідно до вашого пакету ви можете у тарифах картки 💸

Або ж, я у разі, якщо картками та рахунками в подальшому ви не плануєте користуватись — ви можете їх закрити (не заблокувати), але для цього необхідно погасити наявну заборгованість. Після цього рахунки будуть остаточно закриті, і будь-які комісії або плати по ним не будуть стягуватись ⚠️

Також надаю інструкцію, як це можна зробити у нашому застосунку: https://help.sensebank.com.ua/360004730879-84cb338b/6255860579090

Також, для закриття рахунків ви можете звернутися до нашої чат-підтримки або ж контакт-центру 🤝

Щоб звернутись до нашої чат-підтримки, оберіть зручний для вас месенджер:
◾ Telegram: https://t.me/sensebankbot
◾ Viber: https://is.gd/SenseBank_viber

Номер контакт-центру — 0 800 50 20 50 (безкоштовно), для швидкого зв'язку з оператором скажіть двічі слово «оператор». Номер для дзвінків із-за кордону: +380 44 298 80 00 (вартість згідно з тарифами моб. оператора).

Сподіваюсь, я зміг допомогти розібратися у ситуації, пояснити причини таких списань та описати перелік подальших дій для уникнення таких непорозумінь в майбутньому. У разі, якщо у вас залишаються додаткові запитання — ми завжди поруч та будемо раді допомогти, варто лише звернутися до нас за одним з каналів вище 🙏🏻

Тихого та мирного неба над головою, бережіть себе 💙
Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 49.2 49.95
USD 42 42.5
Все курсы банка

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 49.2 49.95
USD 42 42.5
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Сенс Банк 💰 / Отзывы о Сенс Банке 📝