×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Сенс Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49.3 | 49.8 |
| USD | 42.05 | 42.5 |
| Все курсы банка | ||
не банк, а задоволення 😂😂😂😂😂
сижу спілкуюся з банком вони мені починають впихати іпотеку від банку під 14% бо за їх словами це вигідніше. прийняти декларації вони манали. перекидають на гарячу лінію. лінія тебе перекидає на банк. і ти як олень бігаєш. у висновку позакривав картки, які вони впарили. зняли в мене за смс, що дуже смішно і пішов брати в іншому банку в іншому жк квартиру, бо це *** шановні, а не банк. поки сидів у відділенні люди в черзі стояли, щоб закрити там все, що у них є _))
Комментарии (2)
Відмова у поверненні депозиту
Комментарии (1)
Невиконання умов акції
На сайті Sense Bank є акція, умови якої компанія Glovo не бажає виконувати, а ні підтримка Glovo, ні підтримка Sense Банк не може допомогти у вирішенні проблеми.
Вважаю що такий сервіс є неприйнятним і вводить в оману споживачів.
Деталі:
Умови акції: https://sensebank.ua/znizki-vid-sense-bank-ta-glovo (офіційний PDF файл: https://glovo-about.cdn.prismic.io/glovo-about/aNK3YZ5xUNkB1Bsj_%D0%9E%D0%9F_MC_Glovo_SenseBank02.pdf)
Згідно з офіційними умовами акції (якщо читати офіційний PDF файл):
5.1. Для участі в Акції Учаснику необхідно:
— мати діючу картку Mastercard RED, RED 2.0, RED Cash або оформити та активувати картку
Mastercard RED, RED 2.0, RED Cash протягом Періоду Акції;
— бути зареєстрованим користувачем мобільного застосунку Glovo або стати зареєстрованим
користувачем мобільного застосунку Glovo протягом Періоду Акції;
— зберегти картку Mastercard RED, RED 2.0, RED Cash в обліковому записі користувача в мобільному застосунку Glovo;
— оформити та здійснити оплату замовлення в мобільному застосунку Glovo на суму від 500
гривень або більше, використовуючи збережену картку Mastercard RED, RED 2.0, RED Cash.
5.2. Після виконання умов п. 5.1. Правил, Учасник отримує наступні Заохочення:
— знижку на поточне замовлення у розмірі 100% від вартості доставки цього замовлення, яка
автоматично застосовується під час оплати замовлення (знижка НЕ поширюється на вартість продуктів/товарів у замовленні та на сервісний збір).промокод на знижку у розмірі
200 гривень на наступне замовлення у мобільному застосунку Glovo. Промокод надається
виключно після виконання усіх умов, визначених у п. 5.1 цих Правил. Цей промокод
протягом 1(однієї) години після здійснення відповідної транзакції автоматично додається у розділі «Промо-коди» в профілі Учасника та автоматично застосовується під час оплати
наступного замовлення описаним в п. 5.1. способом.
Мною були виконані умови пункту 5.1, таким чином я згідно з пунктом 5.2 маю отримати безкоштовну доставку (це було) та промокод на 200 грн на наступне замовлення. Згідно з текстом пункту 5.2: Після виконання умов п. 5.1. Правил, Учасник отримує наступні Заохочення: (текст про безкоштовну доставку) промокод на знижку у розмірі
200 гривень на наступне замовлення у мобільному застосунку Glovo. Промокод надається
виключно після виконання усіх умов, визначених у п. 5.1 цих Правил.
Мною умови пункту 5.1 були виконані. Але якою «логікою» керуються співробітники Glovo та Sense банку.
1 замовлення — для активації акції і безкоштовної доставки тут немає, а якщо була то це якась інша акція глово
2 замовлення — безкоштовна доставка + промокод на наступне замовлення
3 замовлення відповідно вже зі знижкою
Чому це суперечить нормальній логіці?
1) «знижку на поточне замовлення у розмірі 100% від вартості доставки» — цитата з правил, поточне замовлення ніяк не може бути наступним як мені намагються довести
2) Знову ж таки, згідно правил промокод надається цитата «Промокод надається
виключно після виконання усіх умов, визначених у п. 5.1 цих Правил.» — вони були виконані.
3) Заради експерименту я зайшов в інший аккаунт Glovo, де замовлень не було з 2024 року і ця акція ніяк не використовувалась. Додав випадкові товари на сумму 500+ грн, і баче що доставка платна, але за умови сплати карткою RED — безкоштовна. Що суперечить твердженням і Glovo, і Sense банку https://imgpx.com/xYglDJ08k6RQ Тобто це вже рахується поточним замовленням
Фінальна відповідь банку: https://imgpx.com/kuLOXiIeVt2m
Відповідь Glovo, які ніколи не посилаються на офф правила (переписка вже 7 днів з не більше 1 відповіді в день з їхнього боку): https://imgpx.com/9G3ryzsFgI7l
Трішки хотілося б додати деталей та прояснити ситуацію яка склалась.
Дійсно, в умовах акції все прописано коректно, для застосування знижки мають бути виконані умови
— картки в тарифі RED, RED 2.0, RED Cash (МПС MasterCard)
— додані для оплати в самому застосунку Glovo
Проте якщо є акція від самого Glovo, то знижка від банку застосовуватись не буде, оскільки партнери застосовують свою пропозицію першочергово, про що і повідомили колеги в чат підтримці 👌
Розумію, що ви при проведенні операції розраховували на цю знижку, але, на жаль, саме такий алгоритм її застосування 😔
Також зверніть увагу, що на скріншоті з застосунку Glovo який ви додали, у вас обрано тип оплати Google Pay, що не відповідає умовам акції, адже картка має бути додана напряму саме в застосунку Glovo ⚠️
Для того, щоб це зробити вам необхідно увійти в застосунок Glovo, обрати розділ «Профіль», перейти у пункт «Обліковий запис» -> «Способи оплати» та додати відповідну картку для оплати.
Неодмінно звертайтеся, якщо виникнуть додаткові запитання — ми завжди поруч і раді роз'яснити всі деталі тих чи інших пропозицій 🤗
З повагою Анастасія💗
Комментарии (2)
Подяка за професійну допомогу під час оновлення паспортних даних
Окрему подяку хочу висловити Руслані з відеочату за її винятковий професіоналізм, терпіння та індивідуальний підхід у вирішенні мого непростого випадку. Протягом кількох днів Руслана супроводжувала кожен етап процедури, допомагала навіть з налаштуванням «Дії» та технічними моментами, завжди залишаючись доброзичливою та уважною.
Дякуємо, що поділились своїми враженнями з нами, для нас це дуже важливо🤗
З повагою, Андрій 💙
Комментарии (1)
Вимагають МОЇ гроші!
Sense Bank БЕЗ МОГО ДОЗВОЛУ зарахував на картку 7000 грн кредитних грошей, списав з неї 35 грн ніби то за смс інформування ,і зараз я винна банку гроші. На гарячій лінії сказали якщо не заплачу 35 грн, наступного місяця буде ще -35 грн, і буде борг 70 грн, на який зверху піде пеня 100 грн!!!
Тобто якщо ви оформлюєте карту Chameleon Sense Bank- ВИ АВТОМАТИЧНО СТАЄТЕ БОРЖНИКОМ БАНКУ, НАВІТЬ ЯКЩО ЖОДНОЇ КОПІЙКИ У БАНКУ НЕ БРАЛИ.
НІКОМУ НЕ РАДЖУ ОФОРМЛЮВАТИ КАРТКУ Chameleon Sense Bank!!!
Клієнти це найважливіший показник стабільності й довіри до банку, й ми щиро раді, що ви вирішили долучитися до нашої Sense-сім'ї. Водночас ми розуміємо, що ваш досвід взаємодії з банком виявився скоріше негативним, аніж позитивним, а тому не можемо лишити ваш відгук без належної відповіді 😇
Caméléon — це кредитно-дебетова картка, яка поєднує в собі усе найкраще від дебетових та кредитних продуктів. Ця картка передбачає, що по ній може бути встановлена кредитна лінія, тобто кредитні кошти від банку, які можна витрачати на власні потреби 😉
При оформленні картки — зазначається розмір кредитного ліміту, який буде встановлено банком, а отже даючи згоду на оформлення ви, таким чином, погоджуєтеся на можливість встановлення кредитної лінії на картку. Ми виступаємо за цілковиту прозорість у комунікації з клієнтами, тому всі ці умови нами не приховуються й зазначені в ДКБО банку, а точніше в додатку 4, п. 2.3:
«банк має право змінювати встановлений розмір ліміту Відновлювальної кредитної лінії».
А також тарифи картки й умови обслуговування знаходяться у вільному доступі на нашому сайті, ознайомитися із ними можна за посиланням https://sensebank.ua/credit-cards/cameleon
Окремо зазначу, що користуватися кредитним лімітом не є вашим зобов'язанням перед банком, це лише додаткова можливість мати зручний фінансовий інструмент, який допоможе у потрібний момент.
Проте банк надає можливість повністю прибрати кредитну лінію, якщо відчуваєте, що вона вам не потрібна — це можна зробити у нашому мобільному застосунку Sense SuperApp, або ж звернувшись до нашої чат-підтримки, де колеги з радістю вам допоможуть та зафіксують відповідний запит 👌🏻
Інструкція за посиланням 👉🏻 https://help.sensebank.com.ua/360004730879/4415092341522
Окремо варто зупинитись на питанні тарифів цієї картки 🤔
Дійсно, по картці Caméléon існує плата за SMS-інформування, яка становить 35 грн/місяць (пункт 11.1 тарифів).
При оформленні картки — цей канал є основним і підключається автоматично, проте ми розуміємо, що для кожного клієнта важлива певна свобода дій та рішень, а тому ви завжди можете перейти на інший канал інформування, а саме push-сповіщення, по яким місячна плата відсутня 🙌🏻
Зробити це можна таким чином: https://help.sensebank.com.ua/360004730879/360016999079
Колеги з контакт-центру все коректно повідомили, але зауважу, що при зміні каналу інформування на push — плата більше не списується, а отже і комісія РКО в 100 грн також вам не загрожує.
Комісія РКО (розрахунково-касове обслуговування) — це комісія за обслуговування картки, яка списується лише у випадках, якщо по картці існує заборгованість від 50 грн станом на розрахункову дату.
Якщо ж по картці немає боргу, або взагалі не встановлений кредитний ліміт, то і комісія неактуальна для вас 💙
Справді прикро, що виникло таке непорозуміння, банк завжди радо йде назустріч нашим клієнтам і це питання можна було б розв'язати, на жаль так і не отримали від вас відповіді в особистих повідомленнях 😔
P.S. Раджу вам розглянути нашу картку Profiplay — суто дебетова картка, з безоплатним обслуговуванням, яка чудово підходить для повсякденних оплат 🙌🏻
З нею ви точно оціните весь потенціал й зручність нашого банку 😊
Більше про картку тут https://sensebank.ua/packages/profiplay
Нам справді важливо, щоб кожен клієнт почувався впевнено і спокійно у фінансових питаннях. Завжди поруч, аби допомогти 😇
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
З повагою, Володимир 💎
Комментарии (11)
Процес фінансового моніторингу
Станом на сьогоднішній день минуло більше 30 днів із моменту подання документів, однак рішення банку мені не повідомлено. Кошти на рахунку підприємства заморожені, господарська діяльність компанії заблокована. Банк не надає письмового пояснення щодо причин затримки розгляду чи продовження перевірки.
Закрити рахунок та вивести кошти, теж банк не надає можливості. На мої питання чому не можна закрити рахунок в односторонньому порядку, я теж відповіді не отримала.
Прошу терміново перевірити ситуацію, та надати письмове пояснення щодо причин виникнення цієї ситуації.
Комментарии (2)
Кредитні гроші на картці Sense bank
Відсоток платив 80 грн і 25.
12.10.2025
Знімав 5000 грн
відсоток заплатив відсоток 200 грн і 55 грн. Операцій зробив декілька.
Борг був 23000.
Я 12.10.2025 в цей день погасив.
І власні кошти були + 27 грн
На другий день у мене Борг знову з’явився — 1700 грн
Я сьогодні погасив 14.10.2025
Запитав у оператора sense bank
Чому Борг у мене з’явився і чому немає в приложение шо знімає відсоток. Щоб я бачив звідки борг
Мені невідповили. Сказали що всі умови в договорі
Коли я знімав 5000 грн я бачив шо з мене зняли 200 грн і 55 грн і бачу яку суму я повинен. Коли я погасив Борг мені за два дні нарахували — 1700
Так я оплатив. 1700. Тільки бачит ли податкова. Звідки — 1700
Якщо це шахрайства. А мені так здасться. То вирішив сьогодні закрити карту і попрошу листа шо борг закрив.
+ 50 грн я закинув. Щоб вновь невиникла якесь не дорозуміння. Можливо їм ці кошти згодяться
Мені неприємно коли я вніс кошти, а надругий день мені нарахували шо я повинен — 1700 грн. І за шо?
І чому немає в приложеніе мобільному sense bank відсоток — 1700 грн
Коли всі відсотки за зняття кошти я оплатив і через два дня погасив
Те, що ви прагнете розібратись у питанні й відверто ділитеся враженнями — надихає, а також скеровує нас у правильному напрямку, аби ми безупинно й сумлінно розвивали наші продукти, послуги та сервіс!
Розумію, що ситуація може здаватися заплутаною, проте запевняю — у всьому можна спокійно розібратися, і я з радістю допоможу 😊
Наша картка Caméléon — це зручний фінансовий інструмент для покупок, переказів та інших операцій, який поєднує можливості дебетової та кредитної картки 👌🏻
Проте варто зупинитися й детальніше розглянути її особливості, адже по картці Caméléon з активним кредитним лімітом діють два типи комісій за переказ коштів:
▪️ за переказ кредитних коштів (4%, мінімум 20 грн)
▪️ за переказ понад безкоштовний ліміт у 20 000 грн/місяць (1% + 5 грн)
Різниця між ними — у логіці нарахування й списання.
Комісія за переказ коштів понад безкоштовний ліміт розраховується та списується одразу, що ви й бачите у себе в застосунку Sense SuperApp.
З комісією за переказ коштів ситуація дещо інакша, адже ця комісія списується не в онлайн-режимі, а лише по факту проходження й остаточного списання операції переказу по рахунку (1-3 дні) — саме тому ви можете бачити в історії операцій комісію, але по рахунку вона буде списана не одразу, а протягом 1-3 днів, що і відображається на вашій заборгованості 🤔
У вашому випадку, оскільки протягом короткого часу було багато переказів, усі комісії пройшли остаточне списання майже одночасно — тому й сформувалась така сума заборгованості.
Для прикладу:
На балансі картки 1000 грн, ви переказуєте 1 грн кредитних коштів. Ваш баланс після операції становитиме 999 грн, в історії транзакцій ви бачитимете окрему операцію «Комісія за переказ» у розмірі 20 грн, але на балансі ви не побачите цього списання, адже він зменшиться лише коли по рахунку пройде ця операція і комісія буде списана. І протягом 1-3 днів — комісія буде списана і баланс становитиме вже 979 грн 💸
Розуміємо, що така логіка може здаватися незвичною й викликати запитання та непорозуміння, проте ми постійно працюємо над тим, щоб у Sense SuperApp усе було максимально прозоро, зручно та зрозуміло 🙌🏻
Якщо вас цікавить детальний розрахунок списаних комісій, то напишіть до нашої чат-підтримки, аби колеги все ретельно підрахували й допомогли вам розібратися!
Ми цінуємо вашу довіру і дякуємо, що звернули увагу на цю ситуацію 🙌
Будемо раді бачити вас знову у нашій Sense-сім'ї 💙
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Комментарии (3)
Зростання незручності
Наприклад, з початку місяця неможливо сплатити за електроенергію Ясно: ні по шаблонам, ні методом повторення платежу, ні через банер.
Я користуюся програмою Microsoft Remote Desktop, і виявляється через це через не можу робити скріншоти. Додати інших банків не вимагають видання її.
Я вже не кажу, про незручність наявності першої сторінки при вході в додаток — раніше було комфортніше.
Щодо сплати послуг у застосунку, то як розумію ви у розділі «Платежі» одразу натискали на потрібний банер. Наразі через цю точку входу для оплати є тех.проблеми, котрі будуть виправлені у найближчих оновленнях. Тому для сплати потрібної послуги радимо скористатись пошуковим рядком, який ви можете побачити вгорі у розділі «Оплата послуг», та знайти там потрібну компанію для оплати. Після цього все має працювати👌
У разі виникнення помилки, будь ласка, напишіть нам про це на help@sensebank.com.ua, щоб ми могли все детально перевірити.
Якщо встановлено програми, що дозволяють отримати віддалений доступ до вашого пристрою, транслювати екран або робити скріншот у Sense SuperApp неможливо. Це зроблено з метою додатково захисту ваших коштів, адже завдяки таким програмам хтось зможе отримати доступ до вашого пристрою та банківського застосунку, що створює додаткові загрози для безпеки ваших коштів.
З повагою, Андрій💙
Написать комментарий
Несанкціонована заборгованість
9 числа є розрахунковою датою по картці. Кредитна заборгованість була повністю погашена 8 числа, а наступна покупка здійснена вже 10 числа, згідно з рекомендаціями менеджера банку. Однак, банк списав комісію у розмірі 5586 грн, внаслідок чого картку було штучно загнано у мінус, що спричинило нарахування відсотків за «несанкціоновану заборгованість».
Вважаю такі дії неправомірними, оскільки:
— у договорах та тарифах банку відсутня інформація, що зарахування коштів може тривати кілька днів;
— клієнт не має можливості бачити дату фактичного зарахування коштів у застосунку чи виписці;
— банк фактично самостійно змінює дати операцій, створюючи штучну заборгованість і нараховуючи додаткові відсотки.
У чаті підтримки відповіді я не отримала, натомість почали надходити автоматичні дзвінки з вимогою сплатити борг. Прошу терміново перевірити ситуацію, здійснити перерахунок і скасувати неправомірно нараховані відсотки та комісію. Також прошу надати письмове пояснення щодо причин виникнення цієї ситуації.
Справді, на розрахункову дату 9 вересня, вами була внесена уся сума заборгованості. Проте сума боргу складається не лише з тіла використаних вами кредитних коштів, а й з відсотків. Згідно з тарифами вашої картки, за користування кредитними коштами у пільговому періоді нараховується 0.01% річних. Відсотки за користування нараховуються щодня протягом всього терміну наявної заборгованості, а їх списання відбувається у розрахункову дату по картці, що і сталось у вашому випадку. Тобто, ви внесли суму кредитних коштів, які використали, але, на жаль, вами не були внесені %, які і були списані 9 жовтня 💳
У випадку, якщо на розрахункову дату по картці є заборгованість, то система формує суму для пільгового періоду та обов'язковий мінімальний платіж. Якщо ці кошти внести до наступної розрахункової дати — чудово, ви скористались коштами у пільговому періоді під 0.01% річних. У випадку, якщо ж вчасно не погасити суму для пільгового періоду — нарахуються стандартні відсотки за користування кредитними коштами згідно з тарифами картки.
Підсумовуючи все вищесказане, у вашому випадку сума заборгованості 10 жовтня була вам перерахована за стандартною відсотковою ставкою, у зв'язку з тим, що відсотки, які були списані 09.09, вийшли на прострочений борг. При утворенні простроченої заборгованості на загальну суму боргу за тарифами вашої картки нараховується 45% річних 😥
Стосовно термінів зарахування коштів, в більшості випадків воно відбувається у режимі онлайн 🤗
Проте є виключення, і в залежності від ресурсу, через який ви здійснюєте поповнення картки, кінцеві терміни зарахування можуть різнитись. Тому ми завжди радимо виконувати погашення за 2-3 робочі дні до розрахункової дати, щоб кошти встигли вчасно зарахуватись на погашення боргу ⏳
В разі безготівкового перерахування коштів з інших кредитних установ фінансові ризики, пов'язані з можливою затримкою в надходженні таких коштів на рахунок не з вини банку, несе клієнт — це вказано в Додатку 4. п. 3.4.18 ДБО.
Дату і час фактичного зарахування коштів на рахунок ви можете вільно бачити, сформувавши виписку за рахунком у застосунку 🙌
Сподіваюсь, що вдалось детально все роз'яснити, адже нам важливо, щоб наші клієнти мали чітке уявлення про умови нарахування відсотків та погашення заборгованості 💛
З повагою, Валерія 🐈⬛
Комментарии (7)
Найкращий банк в Україні
Сенс банк купа бонусних програм, карток, розтермінувань, все зручно, якісний додаток.
Дякуємо, що поділились своїми враженнями й так високо оцінили Sense Bank. Ми справді прагнемо бути не просто банком, а партнером, з яким легко, зручно й навіть трохи приємно жити щодня 😌
Для нас важливо, щоб кожна дія в застосунку була інтуїтивною, кожна картка — вигідною, а кожна програма — реально корисною. Ми вкладаємо у це не лише технології, а й душу.
Класно знати, що ви це відчуваєте й підтримуєте наш підхід 🙌🏻
Дякуємо, що обираєте Sense Bank, банк, де кожен клієнт важливий, а кожна дрібниця має сенс 💙
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Комментарии (2)
СЕНС в ауті
Причиною стала масштабна ворожа атака на Київ. Внаслідок обстрілу постраждала інфраструктура нашого партнера, через що частина систем Sense Bank тимчасово втратила доступність.
У перші хвилини після інциденту наші спеціалісти почали відновлювальні роботи — крок за кроком, аби повернути клієнтам можливість користуватись усіма послугами. Ми не зупинялися, поки не переконались, що все працює стабільно 🔄
Наразі всі сервіси банку відновлені — ви можете користуватися ними у звичному режимі.
Ми щиро перепрошуємо за завдані незручності та вдячні кожному, хто залишився з нами у ці непрості години.
Ваша підтримка — це не просто слова, це те, що допомагає нам працювати сумлінніше щодня 💙
Ми постійно вдосконалюємо нашу інфраструктуру, щоб навіть під час найважчих викликів залишатись на зв’язку з вами.
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Написать комментарий
Нічого не працює - підтримки чи інформації немає
Тож:
Оплата картками не працює, ні онлайн, ні в магазинах, ні в аеропортах. Телефони не працюють, в чатах не відповідають, додаток не працює, повідомлень немає, аеропортові сервіси також не працюють, бо немає відповіді з банку, тут також кинули…
так, загальне враження — на клієнтів ***.
Буду голосувати гаманцем, як тільки піднімуться.
На жаль, у ніч на 10 жовтня ворог завдав масованого удару по Києву, внаслідок чого постраждала частина інфраструктури нашого партнера. Це спричинило тимчасову недоступність сервісів Sense Bank.
Наша команда одразу взялась до роботи — фахівці працювали, щоб якнайшвидше повернути стабільну роботу сервісів.
Поступово ми відновили всі системи — зараз усе працює у штатному режимі ✅
Ми не лише повернули стабільність, а й зробили висновки, щоб навіть у разі подібних інцидентів клієнти мали ще надійніший доступ до своїх послуг.
Ви — не просто користувачі банку, ви частина нашої спільної стійкості. Дякуємо, що залишаєтесь з нами попри всі випробування 🙏
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Комментарии (7)
Не працює ні застосунок, ні гаряча лінія
Версії для пк у них немає
На їх нарячу лінію додзвонитись неможна
В соц.мережах нуль інформації, що щось не так, а на повідомлення не відповідають
Причиною цих подій стала масштабна ворожа атака, яка зачепила онлайн-інфраструктуру нашого партнера. Через це частина систем банку тимчасово втратила стабільність.
Одразу після інциденту наші фахівці спільно з партнерами розпочали відновлювальні роботи — цілодобово, без вихідних. Крок за кроком вдалося повернути роботу більшості сервісів, а згодом і всіх систем повністю 💪
Ми маємо багаторівневу систему резервування та безпеки, однак навіть найпотужніші механізми можуть зазнати впливу під час масштабних кібератак чи обстрілів.
Ми постійно вдосконалюємо інфраструктуру, щоб забезпечити ще більшу стійкість у майбутньому.
Щиро дякуємо вам за терпіння, розуміння і довіру. Те, що ви залишаєтесь з нами навіть у найскладніші дні — величезна підтримка для всієї команди 💙
Разом ми справді непереможні!
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Комментарии (2)
Не возможно пользоваться. Не работает
Не советую пользоваться тем более держать какие-то значительные суммы.
Чтобы потом не потерять их.
Ми розуміємо, наскільки важливо мати стабільний доступ до коштів і можливість спокійно вирішувати свої фінансові справи.
Причиною цих подій стала нічна атака ворога на Київ, унаслідок якої постраждала частина онлайн-інфраструктури нашого партнера. Це спричинило тимчасову недоступність сервісів Sense Bank 💔
Ми щиро шкодуємо, що це торкнулося наших клієнтів — адже жодна система, навіть найзахищеніша, не може бути повністю убезпечена від наслідків таких масованих атак.
Водночас ми не залишились осторонь жодної хвилини — команда банку разом із партнерами одразу розпочала відновлення. Ми працювали безперервно, щоб повернути стабільну роботу всіх сервісів якнайшвидше. І можемо з упевненістю сказати: усі системи Sense Bank було відновлено того ж дня та вони працюють стабільно 💪🏻
Ми розуміємо, що ці незручності могли викликати стрес чи занепокоєння, і щиро перепрошуємо за це. Ми робимо все можливе, щоб навіть в умовах війни ви могли відчувати впевненість і комфорт поруч із Sense Bank 🙏🏻
Дякуємо нашим клієнтам за терпіння, довіру та підтримку — це неймовірно цінно для нас у такі непрості часи 💙
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Комментарии (2)
Сенс Банк не повертає депозит по спадщині !
Крім того, мною була заявлена вимога про відміну пролонгації після дати повернення депозитного вкладу. Тоді мене запевнили, що депозит більше пролонговуватись не буде і я без проблем зможу отримати кошти в кінці вересня, по закінченні договору.
Тепер з’ясувалося, що той фахівець, за її словами, «можливо забув» відправити копії в головний офіс і відмінити пролонгацію!
На сьогодні це вже був мій п’ятий візит до банку за останні десять днів моєї відпустки і більше десяти годин марно втраченого часу.
Мені було відмовлено в виплаті депозиту на підставі того, що він був якимось чином пролонгований і ніхто в банку не знає яким саме, і ніхто цього змінити не може!
Яка ще може бути пролонгація, якщо Вкладник помер рік тому???
Ніякі аргументи про те, що ці протиправні дії порушують закон, на співробітників банку зовсім не впливають! Вони самі нічого вирішити не можуть, завжди посилаються на головний офіс банку та на їхній юридичний відділ, і всіляко затягуючи час вигадують все нові й нові перешкоди, аби тільки не платити спадщину.
Навіть належним чином прийняти та зареєструвати заяву на припинення договору депозиту і повернення грошей тут вдається фахівцям тільки з третього разу, і лише тоді, коли на цьому дуже наполягає клієнт банку!
Складається таке враження, що співробітники банку діють на підставі якихось таємних внутрішніх інструкцій, які порушують норми чинного законодавства України.
Дуже прикро бачити, що такий, начебто, солідний державний банк так компроментує себе і зовсім не поважає своїх вкладників, використовуючи проти них шахрайські методи! Ганьба такому банку!
Сьогодні, здається, померла остання надія на позитивне розв’язання ситуації!
Гроші на депозит Сенс Банк бере дуже легко, а віддає, схоже, тільки через суд?!
Перш за все хочу подякувати вам за терпіння. Щиро розумію, наскільки неприємною та виснажливою може бути ситуація, коли доводиться неодноразово повертатись до одного й того ж питання.
Ми детально проаналізували інформацію за вашим зверненням. На жаль, в системі банку не зафіксовано звернень до відділення у квітні. Внаслідок цього пролонгація за депозитним договором на той момент, на жаль, не могла бути відключеною.
Наразі з колегами повторно все ретельно перевірили — і можу підтвердити, що пролонгацію успішно вимкнено після вашого минулого звернення. Справді прикро, що вам довелось пройти крізь цей дискомфорт… Розуміємо, що очікування завершення терміну дії вкладу достатньо тривале, і щиро хочемо вам допомогти у цій ситуації, проте, на жаль, технічної можливості достроково розірвати депозитний договір, що вже був пролонгований, банк не має можливості 😔
Сподіваємося, що вдалось роз'яснити причини виникнення такої ситуації, та таких непорозумінь не буде виникати у подальшому 🙏🏻
Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
Комментарии (2)
Користуюсь банком багато років і спостерігаю як він іде на дно
карта Black «без комісії», але комісію стягує застосунок;
дуже слабка підтримка;
регулярні відмови платежів у терміналах (у держбанку паралельно все проходить).
У підсумку я закрив усі картки і переніс рахунок ФОП в інший банк. Тримаю лише зарплатний проєкт і використовую картку суто для переказу зарплати на іншу карту.
Не раджу зв’язуватися з цим банком. Тим, хто вже клієнт, варто розглянути більш гідні варіанти на ринку.
Дійсно, за тарифом картки Black відсутня комісія за переказ коштів, але існує комісія сервісу, через який робиться така операція. Якщо переказ виконується у застосунку на картку іншого банку, то комісія за таку операцію буде 1%+5 грн від її розміру. Але якщо скористатись іншим варіантом переказу, наприклад переказ за реквізитами, то за таку операцію комісії не буде.
Також, якщо ви регулярно виконуєте перекази на картки інших банків, то для цього можна скористатись іншою карткою, де є місячний ліміт на безкоштовні операції. Наприклад це може бути картка Cameleon, де можна переказувати до 20 000 грн за рахунок власних коштів без комісії 👌
Щодо роботи підтримки, то всі наші оператори працюють на 100% задля допомоги клієнтам. Але якщо у вас є приклади, де співробітник надав не коректну інформацію чи не зміг вирішити ваше питання, то будемо вдячні якщо поділитесь цим з нами у особисті чи на help@sensebank.com.ua
Протягом останніх кількох місяців проблем із розрахунками картками нашого банку не спостерігалось. Тому можемо припустити, що проблема при розрахунку може бути зі сторони саме терміналу чи його налаштувань.
Ще раз дякуємо, що знайшли час поділитись своїми враженнями з нами. Сподіваємось, що у майбутньому ваша думка про нас зміниться на краще 🙌
З повагою, Андрій
Комментарии (3)
Оцінка Банку
Нам неймовірно приємно знати, що ви вже давно користуєтесь продуктами та сервісами банку й у вас залишається відчуття стабільності та впевненості. Саме цього ми прагнемо щодня — щоб клієнти довіряли нам у важливих фінансових питаннях і при цьому почувалися комфортно у будь-яких ситуаціях.
Особливо цінно чути, що ви відзначаєте роботу нашої підтримки 🙌 Адже це команда людей, яка завжди готова швидко реагувати та знаходити рішення, навіть коли питання складні. Ми віримо, що щира увага та турбота до кожного клієнта — це те, що робить банк живим і близьким.
Ваші слова надихають нас не зупинятися на досягнутому й робити все, аби Sense Bank залишався надійним помічником для вас щодня 😊
Дякуємо, що ви з нами, і щиро раді бути банком, якого хочеться рекомендувати!
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Комментарии (2)
Жахливий банк
Стосовно комісій, то за закритими картками вони не списуються, адже якщо картка закрита, то вона анульовується, а рахунок спочатку заморожується, після чого остаточно закривається. Можливо ваша картка лише заблокована, а рахунок активний. У такій ситуації списання будуть, адже всі вони відбуваються по рахунку.
Щодо списань за користування кредитними коштами під час грейс-періоду, то під час його дії діє пільгова відсоткова ставка 0,01%. Тому списання за використання коштів, навіть під час дії пільгового періоду, будуть.
Якщо говорити про нашу систему кешбеку, то можливо на перший погляд вона здається трішки не звичною, але хочемо вас запевнити що достатньо лише спробувати і вона вам обов'язково сподобається😉 Адже зі свого боку ми пропонуємо до 7 категорій, особливу категорію за розрахунок гаджетом, додатковий кешбек за покупки у наших партнерів. Тому варіантів для накопичення бонусів дуже багато. А за накопичені бонуси ви можете повертати повністю суму покупок, що були зроблені раніше, назад на баланс вашого рахунку та знову використовувати ці кошти на ваш розсуд 👌
Сподіваємось, що ми змогли допомогти вам хоча б трішки розібратись у наявних питаннях. Але якщо вас щось цікавить додатково, то ви завжди можете звернутись до підтримки через чат у застосунку або написавши нам на help@sensebank.com.ua
З повагою, Андрій💙
Написать комментарий
Дуже гарний персонал,бистро вирішили проблему з банком у 23:00 ночі,дівчина звали Ольга супер з позитивним настроєм ще раз скажу у 23:00
Безмежно раді бачити, що ви залишились задоволені роботою наших спеціалістів, які змогли допомогти у вирішенні вашого питання. Ми обов'язково поділимось із вашою помічницею цим відгуком, щоб ще раз нагадати що саме для таких ситуацій і існує підтримка банку 🫶
Гарного вам дня та бережіть себе 😉
З повагою, Андрій 💙
Написать комментарий
З кожним роком обслуговування гірше
Може краще закрити це відділення або я відмовлюся від послуг цього банку в якому є клієнтом біля 20 років.
З кожним роком обслуговування все гірше
Справді, на момент вашого звернення до відділення банку, у касі тривала обідня перерва. Касир йде в обідню перерву не у один і той же час кожного дня, а обирає час, коли у відділенні найменше навантаження. Тому, дійсно, можуть виникати такі ситуації, коли ви завітали до відділення саме під час даної перерви, внаслідок чого вимушені трішки зачекати.
Звернувшись до відділення, ми детально з'ясували ситуацію, яка сталась, та її причини:
На жаль, через технічні особливості касир не має змоги переглянути ваші поточні рахунки для здійснення операції поповнення, лише карткові. У зв'язку з цим, вам порекомендували звернутись до менеджера, задля формування платіжної інструкції для вас та з нею ви могли виконати поповнення поточного рахунку у касі банку. На жаль, під час формування платіжної інструкції, виник технічний збій, внаслідок чого це зайняло більше часу, ніж зазвичай 😥
Розуміємо, наскільки нашим клієнтам важливо отримувати швидке та якісне обслуговування, і нам дуже прикро, що під час вашого візиту до відділення вам довелось зіткнутись з незручностями, що були викликані таким несподіваним збігом факторів.
Ми постійно намагаємось мінімізувати час, який необхідний для отримання консультації та виконання операцій у відділенні, та покращуємо якість обслуговування у всіх каналах банку, задля того, щоб ви отримували лише позитивні враження від співпраці з нами 👌🏻
Щиро перепрошуємо за ситуацію, що сталась, та дякуємо, що залишаєтесь з нами 💛
Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
Комментарии (1)