Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
AndriiBeliaev 17 апреля 2024, 21:34
Перевищив ліміт 60 тис, надав підтвердження того що кошти мої і де я їх взяв, відмовили в обслуговуванні, на рахунку були кошти в районі 10к, сказали що 2−3 дні і кошти повернуть, вже пройшов тиждень коштів досі немає, підтримка лічить тим що очікуйте, але і зараз навіть тут під відгуком будуть вибачатись та скажуть чекати, що чекати і на який мені твої вибачення, поверніть кошти, надіслати по IBAN займає 30 сек
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 18 апреля 2024, 10:14
Приносимо вибачення за тривале очікування розв'язання Вашого питання.
Будемо вдячні, якщо надасте відповідь в особисті. Ми прагнемо детально розібрати Вашу ситуацію та допомогти 🍏
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Людмила Ангелова 17 апреля 2024, 21:07
Я неодноразово зверталась з різними проханнями до працівників А-Банку і завжди отримувала найкращий сервіс як від он лайн підтримки, так і від працівників у представництвах банку. Хочу особливо подякувати за вирішення мого останнього кейсу, коли мені нарахувалась достатня сумма до погашення, і банк пішов на зустріч та погасив частину боргу. Велика подяка працівнику (на жаль забула ім'я), який мені зателефонував 17.04.24 та повідомив гарну новину про погашення боргу, був надзвичайно ввічливим.
Щира подяка усім працівникам!
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 18 апреля 2024, 10:09
Ми вдячні Вам за високу оцінку і теплі слова в адрес наших Співробітників. Вони справжні супергерої, які завжди раді допомогти Клієнту. До нових звернень 🍏💚
Євген Мітт 17 апреля 2024, 14:18
Відмовився від послуг банку ще 9−10 років тому, також написав заяву на відкликання згоди на обробку власних персональних данних. Мені пообіцяли що обробка персональних данних буде зупинена, лише згідно законодавства їх зберігання 5 років. Але по факту дані зберігаються досі та передаються третім особам. Порушують законодавство
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 17 апреля 2024, 17:10
Добрий день! В разі припинення співпраці, Банк зберігає дані за законодавством протягом 5 років. Після чого дані не використовуються Банком.
Ми сподіваємось, що Ваше рішення не кінцеве і Ви залишитесь нашим Клієнтом. Будемо раді продовжувати з Вами співпрацю 🍏💚
Юрій Юрченко 17 апреля 2024, 12:01
Утримують кошти без пояснень. Нічого не вирішують. Підтримка в телеграмі весь час пише чекати і все. Нічого не відбувається.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 17 апреля 2024, 13:43
Добрий день!
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Банк отримав від Вас документи. Наразі проводиться перевірка, ми взяли Ваше питання на контроль. За результатом вирішення питання ми зв'яжемось з Вами.
Проблема решена
Владимир Тельнов 17 апреля 2024, 11:14
Отделение по адресу: Днепр, ул. Батумская 11
банк заблокировал мой счет, потому что я перевел себе с МоноБанка на а-банк свои же средства в размере 70тыс. Я предоставил документы, что я ФЛП, предоставил справку о доходах, затем стали еще требовать «декларацію про майновий стан»!!! На каком основании я должен предъявлять свою декларацию? Написал заявление на расторжение отношений с банком еще 05 апреля, и до сегодняшнего дня «тишина», саппорт он-лайн отвечает: «На разі Ваше питання у роботі, приносимо вибачення за тривале очікування, але на разі є черга на дані звернення»… Нахера мне ваши извинения? Верните мне мои деньги, немедленно
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 17 апреля 2024, 12:41
Добрий день! Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Приносимо вибачення за тривале очікування рішення Вашого питання. На жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим регламент розгляду збільшений.
Будемо вдячні, якщо надасте відповідь в особисті. Ми прагнемо детально розібрати Вашу ситуацію
Проблема решена
Artampfun 17 апреля 2024, 8:52
Отделение по адресу: Николаев, пр-т Центральный, 135/2
05.04 подав заяву на розірвання договору с банком сказали що розгляд буде 72 години
Через декілька днів написав сказали що регламент збільшено і заявку буде опрацьовано 16.04
Зателефонував 16.04 знову мені кажуть що регламент збільшено, це мої кошти і я вимагаю їх повернути!
Це то ж саме що я би вам платив по кредиту тільки я чомусь повинен платити вчасно до своїх грошей ви відноситесь відповідально, а от що до коштів клієнтів то відповідальністю там і не пахне
Ще мені служба підтримки каже що «ми вас запевняємо що ми працюємо над вашою заявкою»
Як я повинен вірити в це якщо ми розриваємо договір?
Є підозри що банк може закритися дуже дивно працює служба підтримки
Абанк
Ответ банка
17 апреля 2024, 13:03
Добрий день!
Приносимо вибачення за тривале очікування рішення Вашого питання. На
жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим
регламент розгляду збільшений. Ми обов'язково перевіримо Ваші
звернення до Служби підтримки, на коректність консультації.
Наразі Ваше питання вирішене
Проблема решена
Sergey Babich 16 апреля 2024, 22:21
Кілька місяців користуюсь додатком та відкритими кредитками А-банку. Наче все було нормально, але в суботу не пройшла танзакція, а з карти кошти знялися. Звонив на горячу лінію, обіцяли повернути до кінця дня. Ввечері вде обіцяои в чаті впродовж двох днів. Сгодні через 4 дн пишу, вже кажуть про регламентні 13 днів. Боюсь звертатись знову, щоб не ростягнули на півроку… Заявка № 1798758. В мене такого з жодним іншим банком не було.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 17 апреля 2024, 10:59
Добрий день!
Приносимо вибачення за складнощі з якими Вам довелося зіштовхнутись. На момент проведення платежу в Банку відбувся масовий збій. Наразі, роботу сервісів відновлено та проведено ряд заходів для уникнення подібних ситуацій в майбутньому. Ваше питання щодо неуспішного платежу знаходиться в роботі. За вирішенням ми зв'яжемось з Вами. Дякуємо за розуміння!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Yarovairina 16 апреля 2024, 15:53
Дуже вдячна спеціалістам відділення банку м.Кривий Ріг, пр-т Гагаріна 63 Сичовій Ользі і Симоненко Марині та іншим за професійне якісне обслуговування,індивідуальний підхід, особливе ставлення, розуміння.Завжди допоможуть та вирішать всі питання.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 16 апреля 2024, 16:52
Ми вдячні Вам за високу оцінку і теплі слова в адрес наших Співробітників. Вони справжні супергерої, які завжди раді допомогти Клієнту. До зустрічі в відділеннях Абанк 🍏💚
Проблема решена
Deplor 15 апреля 2024, 22:55
Виводив кошти зі свого моно, по реквізитам на свій А-Банк, як тільки вивели кошти мене відразу А-Банк заблокували без запитів і тд. Окей, сворив заявку № 1757078 щоб вивести кошти на інший свій банк — Приват. Регламент такої роботи 3 дні, заява була написана 29.03. Сьогодні вже 15.04 а мене тільки і кормлять повідомленнями що працюють над моєю заявкою
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 16 апреля 2024, 9:23
Добрий день!
Приносимо вибачення за тривале очікування рішення Вашого питання. На жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим регламент розгляду збільшений. Наші Спеціалісти роблять все можливе, для скорішого вирішення Вашого питання. Передали питання на пришвидшення, просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вас проінформують.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Sasha301 15 апреля 2024, 18:31
Співробітники Абанку, телефонують з лівого номера +380633289896, і погрожують. На моє питання назвати свій посадовий номер, або іде ігнор, або ліплять що попало.
Представились як: Мілевська Ольга Григорівна, Осіпов Микола Іванович і сказали що їх керівник Гачок Олексій Олександрович.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 15 апреля 2024, 20:10
Доброго дня! В разі виникнення прострочки, Банк може телефонувати до Вас з метою донесення інформації по заборгованості та для пошуку шляхів вирішення Вашої ситуації. Вказаний Вами номер не належить нашому Банку.
Не коректне ставлення до Клієнтів з боку Співробітників при спілкуванні неприпустимі. Ми розглядаємо кожну ситуацію індивідуально і будемо раді розібратись у Вашій ситуації детальніше. Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні.
Минфин
Ответ администратора
20 апреля 2024, 9:41
Відгук не зарахований (на 20.04.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даної компанії.
Nellidoktor 14 апреля 2024, 23:00
Отделение по адресу: Львов, ул. И. Франка, 8
Отправили мне деньги помощь так как война в стране, они просто без каких либо уведомлений заблокировали документы не требовали просто разорвали договор, верните мои деньги воры!!! Видетели у них очередь это можно представить сколько людей они держат за шею
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 15 апреля 2024, 10:31
Добрий день! Наші Спеціалісти роблять все можливе, для скорішого розв'язання Вашого питання. Передали питання на пришвидшення, просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вам надійде повідомлення від Банку.
Student1 14 апреля 2024, 9:19
В магазині перший раз не пройшла оплата, на другий раз оплата пройшла успішно, але банк списав кошти 2 рази. На мої звернення, щодо повернення відповідають «скоро», «очікуйте найближчим часом», «проблему усунено, скоро повернуться кошти». Я через проблему банку лишилась своїх коштів.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 14 апреля 2024, 10:57
Добрий день! Будемо раді розібратись у Вашій ситуації детальніше та допомогти. Очікуємо на Вашу відповідь в особистому повідомленні, зробимо все можливе для скорішого вирішення.
Ihorkeda 13 апреля 2024, 22:34
Банк заблокував мою картку, не йде на діалог
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 14 апреля 2024, 10:37
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Наші Спеціалісти вже зв'язувалися з Вами для уточнення інформації по платежах. Очікуємо від Вас підтверджуючи документи. Взяли питання на контроль і за результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Sonik1301 13 апреля 2024, 11:43
Отделение по адресу: Харьков, ул. Сумская, 43
Самая высокая оценка благодаря вашему сотруднику, которая работает в отделении АБанк на ул. Сумская, 43 г. Харьков. Демидюк О. А. — кассир с опытом, понимающая, профессионал своей работы. К сожалению на какой-то период, после прилета, это отделение было закрыто, приходилось обращаться в другие отделения, где меня заставляли приезжать по 2,3 раза за день, чтоб обналичить деньги с карты, хотя на Сумской сложностей никогда таких не было, мне даже не приходилось никогда стоять в очереди, потому что все клиенты Вашего банка обслуживались очень быстро. Моей радости не было предела, после повторного открытия отделения на ул. Сумская, 43. Конечно же, я сразу же после открытия пошла выразить свою радость и благодарность О. А. Цените таких сотрудников, благодаря которым, я уверена, многие Ваши клиенты готовы обращаться в АБанк хоть каждый день! Спасибо
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 13 апреля 2024, 12:20
Добрий день!
Дякуємо за відгук та високу оцінку роботи нашого Співробітника! Вибачте за тимчасові незручності, які Ви зазнали через закриття нашого відділення на певний час. Ми вдячні за Ваше розуміння та терпіння. Зробимо все можливе, щоб всі Клієнти отримували якісний сервіс в кожному відділенні🍏😊
Минфин
Ответ администратора
15 апреля 2024, 13:23
Відгук не зарахований (на 15.04.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Проблема решена
SkaletT 12 апреля 2024, 12:35
Банк запросил подтверждение захода средств на мой счёт, я предоставила, банку не понравился такое подтверждение и они разорвали со мной договор, а теперь удерживают средства и не переводят мне на счёт, прошу службу поддержки ускорить мой процесс перевода, Всем хорошего дня.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 12 апреля 2024, 14:18
Добрий день!
Приносимо вибачення за тривале очікування рішення Вашого питання. На жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим регламент розгляду збільшений. Наші Спеціалісти роблять все можливе, для скорішого вирішення Вашого питання. Передали питання на пришвидшення, просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вас проінформують.
Полезный комментарий
SkaletT 12 апреля 2024, 14:35
Спасибо, все решили очень быстро.
Проблема решена
Лілія Манойленко 12 апреля 2024, 10:05
Отделение по адресу: Черновцы, ул. Героев Майдана, 4
А-банк — це просто нагрійший приклад роботи підтримки…
Мені заблокували картку і вимагали надати документи, що підтверджують мої операції, що було зроблено в найшвидші терміни. Написали, що документи прийняті і термін заявки 5 робочих днів. Коли ж я написала через тиждень, то мені вислали те саме скриптоване повідомлення про необхідність подачі документів і на моє резонне питання: «як так — все ж висилалося» вони просто відповіли, що необхідно вислати ще раз… І саме цікаве, що цей алгоритм повторювався вже 5 разів і кожен раз я висилала ці кляті документи! Це просто жах — таке враження, що банк просто «забуває» про надані документи одразу після завершення діалогу з підтримкою. Останній раз коли я вже вказала на їх некомпетентність — вони почали погрожувати, що при ненаданні документів закриють рахунок і заберуть 30% балансу — таке враження, що банк тільки на це і розраховує спеціально затягуючи час і не розглядаючи надані документи. Це просто найтрешовіший банк з яким я працювала і не раджу нікому з ним зв’язуватись!!!
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 12 апреля 2024, 12:19
Добрий день!
При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в А-Банку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку. У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта.
На жаль, наданих документів було недостатньо для вирішення Вашого питання.
З Вами зв'яжуться наші співробітники для більш детальної консультації щодо Вашого питання.
Полезный комментарий
Лілія Манойленко 12 апреля 2024, 16:25
Розблокували, дякую
RobinG 11 апреля 2024, 23:01
Відкрити карту АТБ? З телефону зайшов на сайт. Вирішив прочитати типовий договір, але сайт викинув на встановлення додатка. Ок, думаю, що при угоді нададуть договір почитати. Вводжу номер телефону, приходить смс. І далі згодні чи ні, немає ніякого типового договору почитати. Ну ні, так ні. Потім почитаю. Видаляю установку. Але потім на вайбер кожні 15 хвилин приходить повідомлення, що підпишіть договір, потім смс із тим самим текстом. Відправив їх у смс бан, наступного дня з різних номерів почав дзвонити робот із розповіддю, які вони хороші. І відписатися не можна. Загалом нуль із п’яти, за нав’язування.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 12 апреля 2024, 10:41
Добрий день! Нам дуже прикро, що у Вас склались саме такі враження про наш Банк. Хочемо наголосити, що ми відносимось відповідально до нашої роботи й з турботою до наших Клієнтів. Саме через це ми нагадуємо Клієнтам про не завершену операцію, так, як бачимо, що Ви не завершили відкриття карти, в якій були зацікавлені. З умовами наших карткових продуктів Ви завжди можете ознайомитись на нашому сайті або за посиланням https://a-bank.com.ua/cards/atb.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Sonya22331 11 апреля 2024, 21:05
Запросили подтверждение операции по переводу денег на мою карту. Карту заблокировали и удерживают мои средства. Пришлось заново предоставлять документы около 5 раз, и не смогли мне сразу сказать, какие еще документы им нужны для связи. В настоящее время мои средства удерживаются под предлогом предстоящего звонка в течение 5 дней, а проверка документов займет столько же времени. Сомневаюсь, что они выполнят свои обязательства в установленные сроки из-за халатности и непрофессионализма. Рекомендую размышлять о выборе другого банка, чтобы избежать длительной задержки средств.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 12 апреля 2024, 10:11
Добрий день!
Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки.
Дозвольте нам перевірити описану ситуацію більш детально. Ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Минфин
Ответ администратора
13 апреля 2024, 13:01
Відгук не зарахований (на 13.04.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
stadnikolga67 11 апреля 2024, 13:47
Обслуговування в А-Банку на вул. Корольова, 79 в м. Одеса на високому рівні! Співробітники грамотні, стримані спеціалісти, знають свою роботу, не псують нерви своїм клієнтам. Дуже вдячна нашому А-Банку ніколи не пожалкувала, що перейшла. Ваша Компанія може бути спокійна, такі люди не підведуть! Хочу окремо віддячити Анастасії ✓87233, яка швидко, професійно допомогла вирішити моє питання і я вчасно сплатила налоги в бюджет. Дякую!
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 11 апреля 2024, 14:08
Дякуємо за відгук та високу оцінку! Ми раді Вашому обслуговуванню та цінуємо Ваш вибір. Завжди раді Вам допомогти! 🍏😊
Aleks86 11 апреля 2024, 11:18
А-Банк просто дно, гіршого обслуговування я не бачив, 4 місяці мені не можуть розблокувати карту, надав всі документи для розблокування, кожен раз просять щось інше, сказали очікувати на дзвінок спеціалістів 5 днів, пройшло вже більше тижня, не користуйтесь цим банком!!!
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 11 апреля 2024, 12:26
Добрий день! Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Ми завжди відповідально ставимось до питання регламентів та робимо все можливе для їх виконання.Ми обов'язково перевіримо детально всю ситуацію та будемо раді допомогти. Очікуємо від Вас відповідь в особистому повідомленні.

Курс валют в Абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.2 43
USD 39.4 40
Все курсы банка

Курс валют в Абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.2 43
USD 39.4 40
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Абанк 💰 / Отзывы о Абанке 📝