Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
ShakhtarSurkis 5 апреля 2024, 18:50
С 1.04 банк заблокировал мне деньги. После предоставления документа подтверждающего источник происхождения денежных средств, банк разорвал со мной контракт в одностороннем порядке.
Написал заявление на перевод остатка по дебетовому счету в другом банке.
Ни денег, ни информации о сроках исполнения транзакции не предоставляют.
При общении со службой поддержки сбрасывают телефон, после сказок про очередь.
Просто издеваются и не дают никакой информации.
Никаким форматом не ускоряют данный процесс.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 5 апреля 2024, 19:44
Добрий день!
Приносимо вибачення за тривале очікування рішення Вашого питання. На жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим регламент розгляду збільшений. Наші Спеціалісти роблять все можливе, для скорішого вирішення Вашого питання.
Ми обов'язково перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки. Передали питання на пришвидшення, просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вас проінформують.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
LanaBlazh 5 апреля 2024, 17:14
Карта шахраїв на олх, беруть передплату і деактивують кабінет.
Іншими способами теж зв’язатись не можливо
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 5 апреля 2024, 17:26
Добрий день! Вдячні за сигнал.Міри по отримувачу переказу буде прийнято згідно внутрішніх інструкцій Банка. Рекомендуємо додатково повідомити про інцидент у свій Банк та написати заяву у поліцію. Для уточнення додаткової інформації, ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
velvetto 5 апреля 2024, 13:27
Пробував тричі сьогодні додзвонитися на 777. Раніше проблем з цим не було, сьогодні ж прочекав 10 хв. без результату. Рекомендую керівництву розігнати київську пофігістичну плісняву і передати функції менеджерам з інших регіонів. Ганьба.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 5 апреля 2024, 16:19
Добрий день!
В першу чергу хочемо принести вибачення за незручності з якими Вам довелось зіштовхнутись при зверненні до нашої Служби підтримки.
Детально перевірили інформацію і виявили, що не отримували Ваших дзвінків з номерів які Ви вказували в Банку під час ідентифікації. Зв'язатись з Вами за цими контактами нам теж не вдалося.
Ми написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей щодо даної ситуації. Чекаємо Вашого зворотного зв'язку для подальшої допомоги.
Bifg 5 апреля 2024, 10:45
Заблокували банк, у звʼязку з перевірити за що я отримав кошти, підтримка банку попросила, щоб я надав документи, на протязі 10 хвилин, всі докази були скинуті, пройшло вже багато часу, і мені тільки в кажуть що є черга, хоча вже б мали опрацювати моє питання, не раджу цей банк!
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 5 апреля 2024, 11:46
Добрий день!
Банк вимушений запитувати дану інформацію, згідно з постановою НБУ №110 від 05.09.2023 року, щоб мати актуальні дані щодо планованих сум надходжень на рахунки. Звертаємо увагу, що обмеження наразі встановлено тільки на р2р перекази, інші операції з карткою є доступними. Банк отримав від Вас документи. Наразі проводиться перевірка, ми взяли Ваше питання на контроль. За результатом вирішення питання ми зв'яжемось з Вами.
Karyna3673 4 апреля 2024, 23:27
Мені надіслали кошти на євро картку, після чого картка була заблокована, попросили надати документи для перевірки, надала 18 березня і наразі досі не отримала відповіді від банка, і постійна відповідь: «У нас черга».
Вибачте але це вже занадто! Не рекомендую!
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 5 апреля 2024, 10:48
Добрий день!
Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
З Вами зв'язався наш Співробітник та надав інформацію щодо Вашого питання. Очікуємо від Вас запитувану інформацію для перерахування залишків.
Проблема решена
Влад Галейда 4 апреля 2024, 20:21
01.04.2024. А-Банк разорвал со мной договор об обслуживании. Я 01.04.24 написал Заявление на перевод личных средств на счет в другом банке по реквизитам. В обратном письме от банка срок рассмотрения был указан 1 рабочий день. Конкретного срока возврата средств добиться от сотрудников банка на горячей линии или в чате нереально. Прощу А-банк принять меры для скорейшего решения проблемы. Я проконсультировался в других банках такие вопросы решаются очень оперативно. Есть такое подозрение, что банк просто бесплатно решил попользоваться моими деньгами неопределенный срок. Согласно закона, деньги на счете мое имущество. прошу его вернуть.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 4 апреля 2024, 20:38
Добрий день! Приносимо вибачення за тривале очікування рішення Вашого питання. На жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим регламент розгляду збільшений. Наші Спеціалісти роблять все можливе, для скорішого вирішення Вашого питання. Передали питання на пришвидшення, просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вас проінформують.
Проблема решена
Виктор Охрименко 4 апреля 2024, 12:11
02.03.24 поклав на свою картку абанк 3000 грн через термінал, після чого одразу картку заблокували та попросили зв’язатись з банком. Співробітник по телефону сказав що йому потрібна інформація про цей платіж. Я відправив в телеграм абанку два чеки які брав після поповнення у терміналі. Сказали що цього недостатньо, і потрібна інформація по 10 останнім надходженням. Картку поповнюю самостійно в терміналі, і до цього не виникало ніяких проблем. Вирішив закрити рахунок, попросив надати мені форму для заповнення щоб розірвати договір з банком. На що мені відповіли що допоки я не надам чеки про поповнення рахунок мені не закриють. Я зараз їх ніяк не дістану. Надіюсь на компетентність підтримки банку та як найскоріше врегулювання питання і повернення коштів.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 4 апреля 2024, 15:08
Добрий день!
Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Наразі Ваше питання вирішене.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
OlgaAveryanova 4 апреля 2024, 11:07
Я дуже вдячна відділенню банку А- 477, та його співробітникам за якісну, та оперативну роботу, які ввічливо, та з повагою відносяться до клієнтів баку. Прошу винести подяку керівнику, спеціалісту з обслуговування.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 4 апреля 2024, 11:55
Добрий день! Дякуємо за приємні слова та високу оцінку роботи наших Співробітників. Ми завжди раді надати допомогу на високому рівні.
Ggggg000 4 апреля 2024, 8:47
Отделение по адресу: Киев, пр-т Победы, 39
02.04.2024 року знімав кошти з депозитного рахунку у доларах, видали старі пошарпані долари 1996 — 2006 років, на моє прохання видати більш нові, мені відмовили, хоча коли я робив вклад то дав купюри 2017 року, огидне та зухаале ставлення до клієнта банку, таке враження що навмисно видають старі долари, а нові ні, на моє прохання прийти в інший день та отримати нові — відмовили, сказали не подобається — то не беріть, а нових купюр ви не отримаєте, жах, якщо я не забрав би кошти, то вони б автоматично перейшли на 2 місяць у депозиті, також зппропонували зняти в іншому відділені, але вже із ставкою 0.9%, як там можна відноситися до клієнтів та обдурюаати їх… Зателефонував на гарячу лінію — до цього часу дають відповідь, так ваші працівники реагують на звернення громадян. Нікому із своїх знайомих вже не порекомендую абанк, і не тільки знайомих. Одним словом абанк «розвів» на 1200 доларів ганьба і не бажають жодним чином виправити свої недоліки.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 4 апреля 2024, 11:43
Добрий день!
Нам шкода, що у Вас виникли негативні емоції після відвідування нашого відділення. Наш Банк не працює з інкасо, тому іноземну валюту ми приймаємо і видаємо Клієнтам лише у належному стані. З каси видаються купюри, які є у наявності та не обираються спеціально касиром. Умови видачі купюр для всіх Клієнтів є однаковими. Всі купюри в касі є платіжними та відповідають вимогам НБУ.
Банк приймає такі купюри на обслуговування, та видає Клієнтам при зверненні, тож запевняємо, що Ви зможете їх використовувати у поточній діяльності. Ви можете поповнити валютну картку через касу нашого Банку без додаткової комісії. Зняття відповідно до тарифів картки буде з комісією 0,9%.
Ми вже перевірили Ваші звернення до Служби підтримки та передали в опрацювання.
Шкода, що Ви прийняли рішення про закриття рахунків в нашому Банку. Сподіваємось, що Ваше рішення зміниться згодом і в нас ще буде можливість співпрацювати з Вами в майбутньому.
Проблема решена
Дарина Селезньова 4 апреля 2024, 8:31
Отделение по адресу: Днепр, пр-т Слобожанский, 11
Добрый день, банк решил расторгнуть со мной договор, с техподдержкой связалась скинула реквизиты для возврата денег, написала заявление, в итоге решила узнать позвонив оператору, так как конкретики никакой нет в чате, от работников банка, по телефону оператор мне сообщил что нет никакого заявления и нужно отправить снова, я в третий раз отправила, и понимаю что могут кормить завтраками долго!!!(
При блокировке по фин мониторингу тоже в обещанные сроки не было выполнено обещаний!!!
Поэтому прошу скорей, очень нуждаюсь на получение своих средств в сроки!
Благодарю!
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 4 апреля 2024, 11:09
Добрий день! Приносимо вибачення за тривале очікування рішення Вашого питання. На жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим регламент розгляду збільшений. Наші Спеціалісти роблять все можливе, для скорішого вирішення Вашого питання. Передали питання на пришвидшення, просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вас проінформують.
Nastysha 3 апреля 2024, 15:47
Отделение по адресу: Харьков, пр-т Гагарина, 26
Снимаю постоянно в, а банке доллары (точнее депозит с моно). Сама, а банком не пользуюсь и никогда не пользовалась. Всегда забирала без проблем. Пришли сегодня забирать мужа депозит и тут начались проблемы. Что бы забрать надо открыть счет, карту, пройти какую то верификацию. На вопрос почему у меня такого не было, кассир ответ не знает. Но это еще пол беды, на все отделение оаботает один консультант, работает медленнее черепахи и обслуживает одного клиента уже больше 40 минут. Я не понимаю за что они получают зарплату, если ей тупо впадлу нормально работать. Остались недовольны, ушли и заберем деньги в другом банке партнере. А банк не рекомендую!
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 3 апреля 2024, 18:02
Добрий день! Згідно Закону України від 28.04.2020 р. № 361-IX «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» проводиться обов'язкова ідентифікація клієнтів по всіх касових операціях (в національній та іноземній валюті) на суму, рівну і вище еквіваленту 5 000 грн.
Заздалегідь перепрошуємо за негативні емоції після відвідування відділення. Бажаємо розібратися у ситуації більш детально, тому написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Полезный комментарий
Nastysha 3 апреля 2024, 18:25
Ситуацию решила другая девушка консультант, которая пришла на работу. Спасибо!
Valeria220 3 апреля 2024, 15:43
Отделение по адресу: Николаев, пр-т Центральный, 135/2
Добрый день! 29.03.2024 розоравала договор с банком абанк, подписала договор о закрытие счета, указала реквизиты на возврат средств на другой банк. Сказали ожидать до 72 часов, прошло 72 часа, пишу поддержке, говорят ожидать, очень много заявок якобы…потом написали ждать до 5 рабочих дней
Пишу им вечером, уже ожидать нужно до 9.04…
Это ужас …
С другими банками проблем никогда не возникало о возврате средств
Прошу банк, откликнутся на мое обращения, и вернуть мне мои средства!!!
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 3 апреля 2024, 16:39
Добрий день! Приносимо вибачення за тривале очікування рішення Вашого питання. На жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим регламент розгляду збільшений. Наші Спеціалісти роблять все можливе, для скорішого вирішення Вашого питання. Передали питання на пришвидшення, просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вас проінформують.
Проблема решена
Анжеліка Чайка 2 апреля 2024, 15:06
18 березня заблокували кошти та попросили надати документи що до походження цих коштів, надав їх через 20 хвилин. І по сьогоднішній день кошти досі утримані даним банком. Кожного дня пишу їм, і кожен раз відповідь що в них черга. Черга практично на цілий місяць? Це вже абсурд. Жахливий банк та обробка докуменів. Нікому не рекомендую даний банк!
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 2 апреля 2024, 16:46
Добрий день! Приносимо вибачення за тривале очікування рішення Вашого питання. На жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим регламент розгляду збільшений. Наші Спеціалісти роблять все можливе, для скорішого вирішення Вашого питання. Передали питання на пришвидшення, просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вас проінформують.
Євгеній Цапенко 2 апреля 2024, 14:54
Добрий день. 17.11. 2023р. я став жертвою телефонного шахрая. Піддавшись емоціям та не перевіривши інформацію, перерахував кошти (2000 грн.) з власної карти ПриватБанк на карту шахрая А-Банк. Зрозумівши свою помилку, звернувся у службу підтримки ПриватБанк та А-Банк. Потім було звернення до правоохоронних органів та відкрита справа. 01.04.2024 мені зателефонувала співробітник А-Банк та повідомила, що мої кошти буде повернено. Надавши свої реквізити, 02.04.2024 отримав втрачену суму в повному обсязі. Я був дуже здивований та водночас задоволений, так як на повернення коштів вже не розраховував. Не знаю подробиць розслідування моєї справи, але безмежно вдячний всім причетним, зокрема співробітникам А-Банк. Процвітання та успішної діяльності під мирним небом.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 2 апреля 2024, 15:05
Дякуємо за високу оцінку та відгук, завжди раді допомогти! 🍏😊
Проблема решена
Yanagol 2 апреля 2024, 11:04
15 березня заблокували мої гроші, попросили надати документи, які підтверджують їх походження, після надання документів, сказали, що цієї інформації недостатньо (розглядали тиждень). Щоб повернути кошти вирішила розірвати відносини з банком, написала заяву та надала реквізити для відправлення перерахування грошей у інший банк (21 березня), розглядали ще тиждень. 29 березня прийшло смс, що банк вирішив зі мною розірвати стосунки, попросили надати реквізити для перерахування, які я відправила тиждень тому, на моє питання скільки чекати відповіли три календарних дні. Сьогодні 02.04 коштів немає, у відповідь чую: великі черги, чекайте ще. Скільки чекати ніхто не може відповісти??? Нікому не раджу співпрацювати з цим банком, найгірший банк.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 2 апреля 2024, 13:45
Добрий день! Додаткові перевірки характеру операцій можуть бути спричинені тим, що Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта. Тому будь-які фінансові операції можуть потребувати підтвердження джерела походження коштів.
Банк інформує про те, що необхідно надати, якщо попередньої інформації недостатньо. Ми обов'язково перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки. Взяли питання на контроль та передали на пришвидшення, просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вам надійде повідомлення від Банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Денис Вишинский 2 апреля 2024, 7:53
30.03.2024. А-Банк разорвал со мной договор об обслуживании. Я 31.03.24 написал Заявление на перевод личных средств на счет в другом банке по реквизитам. В обратном письме от банка срок рассмотрения был указан 1 рабочий день. Конкретного срока возврата средств добиться от сотрудников банка на горячей линии или в чате нереально. Прощу А-банк принять меры для скорейшего решения проблемы. Я проконсультировался в других банках такие вопросы решаются очень оперативно. Есть такое подозрение, что банк просто бесплатно решил попользоваться моими деньгами неопределенный срок. Согласно закона, деньги на счете мое имущество. прошу его вернуть.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 2 апреля 2024, 11:38
Добрий день! Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки після виконання кредитних зобов'язань перед Банком, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
До здійснення переказу залишків на надані Вами реквізити, кошти залишаються заблоковані та їх використання не є можливим, залишки коштів відображаються в цей час на балансі в застосунку АБанк24 та Ви завжди можете їх побачити.
Ми завжди відповідально ставимось до питання регламентів та робимо все можливе для їх виконання. В деяких випадках, на жаль, може виникати черга та це призводить до збільшення строку розгляду. Детально перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки та раді, що наразі Ваше питання вирішено.
Полезный комментарий
Денис Вишинский 2 апреля 2024, 10:51
Благодарю А-банк за перевод средств. Претензий не имею больше.
Проблема решена
Игорь Подкур 1 апреля 2024, 15:30
Перевел свои же средства с ПриватБанка, хотел открыть в, А банке депозит и заблокировали счета. Никаких объяснений не принимают. Заявление написал в начале марта. Отговорка одна и та же, очередь. Уже почти месяц как нет доступа к моим средствам. Надо консультироваться с юристом и что-то делать. Возможно колективное заявление писать? Не рекомендую связываться с этим банком.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 1 апреля 2024, 19:03
Добрий день!
Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Приносимо вибачення за збільшений регламент переказу коштів. Наразі Ваше питання вирішене.
Проблема решена
new4569 1 апреля 2024, 15:04
Я по мере необходимости пополнял свой счёт в Абанке с моего счета в другом банке.
28 марта от Абанка пришло сообщение, что за месяц на счёт поступило сверх лимита денег, и нужно предоставить документы, подтверждающие мои доходы
29марта, в 9 утра, я отправил в чат справку о доходах, и декларацию о доходах с квитанцией о приеме налоговой инспекцией.
В других банках проверка документов о доходах занимала пару часов максимум, даже на выходных
Но в Абанке прошла пятница, суббота, воскресенье. Уже середина понедельника, но я до сих пор не получил никакого ответа, и ограничения на использование моих средств остаются
Хотелось бы получить от представителя банка объяснение, сколько ещё ждать.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 1 апреля 2024, 17:36
Добрий день!
Банк вимушений запитувати дану інформацію, згідно з постановою НБУ №110 від 05.09.2023 року, щоб мати актуальні дані щодо планованих сум надходжень на рахунки.
На жаль, наданих Вами документів було недостатньо. Вам було відправлено додаткові питання, після того як ми отримали відповідь перевірка документів була завершена. Наразі Ваше питання вирішене. Будемо раді співпрацювати надалі.
Проблема решена
Artem2728 1 апреля 2024, 11:10
Отделение по адресу: Полтава, ул. Соборности, 46
При використанні додатку в мобільному телефоні, в розділі А Бізнес, під час спроби вибрати своє підприємство — постійно змінюється відкрите вікно на — «ВІДКРИЙТЕ НОВИЙ РАХУНОК НА ФОП». Ця реклама не дає оперативно проводити розрахунки, бісить і з'їдає нервові клітини.
Мені довелося звертатися до відділення банку, щоб менеджер провів оплату з мого рахунку! Також менеджер повідомив — що краще користуватися стаціонарним комп’ютером.
Я зробив висновок — що краще користуватися послугами іншого банку.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 1 апреля 2024, 14:16
Добрий день!
В першу чергу хочемо вибачитись за незручності, які Ви відчули під час користування нашим сервісом.
Наша команда вже працює над виправленням цієї складнощі.
Наразі рекомендуємо змінити браузер на Вашому пристрої на будь-який інший або здійснювати дані операції в Абізнес.
Ми врахували Ваше бажання та відключили відображення ФОП виключно для Вас. Ми завжди готові Вас слухати та вдосконалювати наші послуги для Вашого зручного користування будемо раді співпрацювати надалі.
David38 31 марта 2024, 18:42
6 березня 2024 року банк розірвав зі мною угоду, я написав заяву на повернення власних коштів до іншого банку за реквізитами.
Фахівець мені сказав, що питання вирішіться протягом 3 робочих днів. Сьогодні вже 31 березня. Щодня я пишу фахівцям, та щодня один і той же відповідь «в нас черга, банк вибачається». На рахунку було 62.000 грн. Я майже місяць не можу забрати власні кошти. Банк усім підряд надає статтю 15, про відмивання грошей, а самі ці гроші використовують, та не повертають людям.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 31 марта 2024, 19:37
Добрий день!
Приносимо вибачення за тривале очікування рішення Вашого питання. На жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим регламент розгляду збільшений. Наші Спеціалісти роблять все можливе, для скорішого вирішення Вашого питання. Передали питання на пришвидшення, просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. Ми зв'яжемось з Вами одразу після переказу.

Курс валют в Абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.1 42.9
USD 39.3 39.9
Все курсы банка

Курс валют в Абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.1 42.9
USD 39.3 39.9
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Абанк 💰 / Отзывы о Абанке 📝