×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Абанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.1 | 42.9 |
USD | 39.3 | 39.9 |
Все курсы банка |
Блокировка денег
Написал заявление на перевод остатка по дебетовому счету в другом банке.
Ни денег, ни информации о сроках исполнения транзакции не предоставляют.
При общении со службой поддержки сбрасывают телефон, после сказок про очередь.
Просто издеваются и не дают никакой информации.
Никаким форматом не ускоряют данный процесс.
Приносимо вибачення за тривале очікування рішення Вашого питання. На жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим регламент розгляду збільшений. Наші Спеціалісти роблять все можливе, для скорішого вирішення Вашого питання.
Ми обов'язково перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки. Передали питання на пришвидшення, просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вас проінформують.
Написать комментарий
5169155116542711 шахраї
Іншими способами теж зв’язатись не можливо
Комментарии (1)
No answer
В першу чергу хочемо принести вибачення за незручності з якими Вам довелось зіштовхнутись при зверненні до нашої Служби підтримки.
Детально перевірили інформацію і виявили, що не отримували Ваших дзвінків з номерів які Ви вказували в Банку під час ідентифікації. Зв'язатись з Вами за цими контактами нам теж не вдалося.
Ми написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей щодо даної ситуації. Чекаємо Вашого зворотного зв'язку для подальшої допомоги.
Комментарии (1)
Блокування банку
Банк вимушений запитувати дану інформацію, згідно з постановою НБУ №110 від 05.09.2023 року, щоб мати актуальні дані щодо планованих сум надходжень на рахунки. Звертаємо увагу, що обмеження наразі встановлено тільки на р2р перекази, інші операції з карткою є доступними. Банк отримав від Вас документи. Наразі проводиться перевірка, ми взяли Ваше питання на контроль. За результатом вирішення питання ми зв'яжемось з Вами.
Написать комментарий
Блокування коштів
Вибачте але це вже занадто! Не рекомендую!
Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
З Вами зв'язався наш Співробітник та надав інформацію щодо Вашого питання. Очікуємо від Вас запитувану інформацію для перерахування залишків.
Комментарии (2)
Долго совершают перевод денег на счет в другом банке
Написать комментарий
Блокування карти та відмова у закритті рахунку
Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Наразі Ваше питання вирішене.
Комментарии (4)
Подяка від клієнта відділенню 477
Написать комментарий
Видають старі 100 долларові купюри
Нам шкода, що у Вас виникли негативні емоції після відвідування нашого відділення. Наш Банк не працює з інкасо, тому іноземну валюту ми приймаємо і видаємо Клієнтам лише у належному стані. З каси видаються купюри, які є у наявності та не обираються спеціально касиром. Умови видачі купюр для всіх Клієнтів є однаковими. Всі купюри в касі є платіжними та відповідають вимогам НБУ.
Банк приймає такі купюри на обслуговування, та видає Клієнтам при зверненні, тож запевняємо, що Ви зможете їх використовувати у поточній діяльності. Ви можете поповнити валютну картку через касу нашого Банку без додаткової комісії. Зняття відповідно до тарифів картки буде з комісією 0,9%.
Ми вже перевірили Ваші звернення до Служби підтримки та передали в опрацювання.
Шкода, що Ви прийняли рішення про закриття рахунків в нашому Банку. Сподіваємось, що Ваше рішення зміниться згодом і в нас ще буде можливість співпрацювати з Вами в майбутньому.
Комментарии (10)
Закрытие счетов и возврат денег
При блокировке по фин мониторингу тоже в обещанные сроки не было выполнено обещаний!!!
Поэтому прошу скорей, очень нуждаюсь на получение своих средств в сроки!
Благодарю!
Комментарии (2)
Очень медленные консультанты, навешивают доп услуги
Заздалегідь перепрошуємо за негативні емоції після відвідування відділення. Бажаємо розібратися у ситуації більш детально, тому написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Комментарии (1)
Закрытие счета
Пишу им вечером, уже ожидать нужно до 9.04…
Это ужас …
С другими банками проблем никогда не возникало о возврате средств
Прошу банк, откликнутся на мое обращения, и вернуть мне мои средства!!!
Комментарии (1)
Незаконне утримання коштів
Написать комментарий
Повернення коштів в результаті шахрайства
Комментарии (2)
Незаконно утримують мої кошти
Банк інформує про те, що необхідно надати, якщо попередньої інформації недостатньо. Ми обов'язково перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки. Взяли питання на контроль та передали на пришвидшення, просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вам надійде повідомлення від Банку.
Комментарии (2)
Долго совершают перевод денег на счет в другом банке.
До здійснення переказу залишків на надані Вами реквізити, кошти залишаються заблоковані та їх використання не є можливим, залишки коштів відображаються в цей час на балансі в застосунку АБанк24 та Ви завжди можете їх побачити.
Ми завжди відповідально ставимось до питання регламентів та робимо все можливе для їх виконання. В деяких випадках, на жаль, може виникати черга та це призводить до збільшення строку розгляду. Детально перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки та раді, що наразі Ваше питання вирішено.
Комментарии (1)
Блокировка счета
Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Приносимо вибачення за збільшений регламент переказу коштів. Наразі Ваше питання вирішене.
Комментарии (4)
Из-за затянувшейся проверки документов не могу использовать свои деньги на карте
28 марта от Абанка пришло сообщение, что за месяц на счёт поступило сверх лимита денег, и нужно предоставить документы, подтверждающие мои доходы
29марта, в 9 утра, я отправил в чат справку о доходах, и декларацию о доходах с квитанцией о приеме налоговой инспекцией.
В других банках проверка документов о доходах занимала пару часов максимум, даже на выходных
Но в Абанке прошла пятница, суббота, воскресенье. Уже середина понедельника, но я до сих пор не получил никакого ответа, и ограничения на использование моих средств остаются
Хотелось бы получить от представителя банка объяснение, сколько ещё ждать.
Банк вимушений запитувати дану інформацію, згідно з постановою НБУ №110 від 05.09.2023 року, щоб мати актуальні дані щодо планованих сум надходжень на рахунки.
На жаль, наданих Вами документів було недостатньо. Вам було відправлено додаткові питання, після того як ми отримали відповідь перевірка документів була завершена. Наразі Ваше питання вирішене. Будемо раді співпрацювати надалі.
Комментарии (1)
Додаток А-Банк самий глючний серед мобільних додатків всіх банків разом взятих!
Мені довелося звертатися до відділення банку, щоб менеджер провів оплату з мого рахунку! Також менеджер повідомив — що краще користуватися стаціонарним комп’ютером.
Я зробив висновок — що краще користуватися послугами іншого банку.
В першу чергу хочемо вибачитись за незручності, які Ви відчули під час користування нашим сервісом.
Наша команда вже працює над виправленням цієї складнощі.
Наразі рекомендуємо змінити браузер на Вашому пристрої на будь-який інший або здійснювати дані операції в Абізнес.
Ми врахували Ваше бажання та відключили відображення ФОП виключно для Вас. Ми завжди готові Вас слухати та вдосконалювати наші послуги для Вашого зручного користування будемо раді співпрацювати надалі.
Комментарии (3)
Повернення коштів
Фахівець мені сказав, що питання вирішіться протягом 3 робочих днів. Сьогодні вже 31 березня. Щодня я пишу фахівцям, та щодня один і той же відповідь «в нас черга, банк вибачається». На рахунку було 62.000 грн. Я майже місяць не можу забрати власні кошти. Банк усім підряд надає статтю 15, про відмивання грошей, а самі ці гроші використовують, та не повертають людям.
Приносимо вибачення за тривале очікування рішення Вашого питання. На жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим регламент розгляду збільшений. Наші Спеціалісти роблять все можливе, для скорішого вирішення Вашого питання. Передали питання на пришвидшення, просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. Ми зв'яжемось з Вами одразу після переказу.
Комментарии (3)