Минфин - Курсы валют Украины

Установить
1 февраля 2017, 19:13 Читати українською

Apple отчиталась о рекордной квартальной выручке

За первый фискальный квартал 2017 года компании удалось получить рекордную выручку в размере $78,4 млрд, а доход в расчете на акцию составил $3,36. Об этом сообщает пресс-служба Apple.

За первый фискальный квартал 2017 года компании удалось получить рекордную выручку в размере $78,4 млрд, а доход в расчете на акцию составил $3,36.
Фото: 112.ua

В прошлом году за этот период выручка компании составила $75,9 млрд, а доход в расчете на акцию — $3,28. Международные продажи составили 64% от квартального дохода.

По данным TechCrunch, Apple продала 78,3 млн iPhone, в то время как эксперты с Уолл-стрит ожидали продажи смартфонов компании на уровне 76,3 млн в праздничном квартале. При этом в первом квартале 2016 года Apple продала 74,8 млн iPhone.

В первом фискальном квартале 2017 года продажи iPad составили 13,1 млн, что на 19% ниже по сравнению с годом ранее, а продажи Mac выросли на 1% до 5,4 млн штук.

После публикации данного отчета акции Apple выросли на 3%.

В ноябре 2016 года сообщалось о том, что компания Foxconn, на которой собирают технику Apple, может перенести производство iPhone в США.

Комментарии - 44

+
0
ballistic
ballistic
1 февраля 2017, 19:49
#
«продажи Mac выросли на 1%»
— тобто можна констатувати, що масштабне і довгоочікуване оновлення Macbook виявилося невдалим.
+
0
requiming
requiming
1 февраля 2017, 21:06
#
С учетом того, что продажи ПК падают во всем мире, а продажи маков растут, можно сказать, что удачным.
+
0
ballistic
ballistic
2 февраля 2017, 0:02
#
Так, на світовому ринку продаж десктопів та ноутів впав на 6%.
Але ж оновлення Macbook чекали 2 роки, тому було очікування стрімкого зростання за рахунок відкладеного попиту.

У нових Macbook є певні недоліки і це об'єктивно вплинуло на продаж.
+
0
requiming
requiming
2 февраля 2017, 4:19
#
Вы думаете кто-то ждал новые маки? — нет, их просто брали и покупали, ведь покупательская способность там выше чем у нас.
+
0
ballistic
ballistic
2 февраля 2017, 9:10
#
Не буду сперечатись про «брали и покупали», але однозначно на нові Macbook чекали.

Ось знайшов статистику продаж Mac-ів.
В грошовому вираженні маємо зростання 7.5% (проти 1% кількісного зростання) — це наслідок подорожчання нових Macbook на 10%.
+
0
Dani Njasha
Dani Njasha
2 февраля 2017, 11:12
#
Здивований, що хтось ще купує ці непотрібні жалізяки до сих пір. Ціна космос, продуктивність сумнівна, дир в системі повно, які можуть нелататися місяцями, незрозумілі глюки з нижнім меню, навожу мишкою і вискакує за енним разом, а от верхнє меню опускається ще навіть мишкою недойшов, і щоб закрити чи зайти в меню програми, потрібно знову ж таки піднапрягтися. Щось ламається, міняють все в зборі. Можливість апгрейту є, але натрахатися потрібно добряче. Єдиний плюс це вигляд і що науйх нікому непотрібно їх ламати, бо користувачів цього обмилка в процентному відношенні дуже мало, тому і вірусів в такій кількості для них не роблять, відповідно система видається надійною. І ще купа купезна всякого ідіотизму повязаного з «думай інакше». Краще вивчити лінукс і ним користуватися в 4 рази обладнання дешевше ну чи вінду поставити і сидіти під простим юзером і буде щастя.
+
0
ballistic
ballistic
2 февраля 2017, 13:41
#
Тема ця холіварна.
Макофіли на таке Вам скажуть, що Ви ніщєброд і нічого не тямите у високих матеріях. :)

А насправді можна зрозуміти і тих, і інших, потрібно лише неупереджене бажання :)
+
0
Dani Njasha
Dani Njasha
2 февраля 2017, 14:21
#
Так я вже був «щасливим» власником цього девайсу. Усі так в унісон кричали, що попрацюєш на маку, будеш проклинати всі інші операційні системи. Купив. Працював працював і чомусь це відчуття ніяк ненадходило, точніше надходило тільки повідношенню до осх. Напевне комусь всилу певних комплексів приємно вважати, що він приєднався до певного кола людей, що думають, як їм здається, прогресивно, коли витягує свій мак десь у ресторані, самооцінка піднімається прямо-пропорційно підняттю лед екрану і коли нарешті відкрив, такий, де апплодисменти, у мене мак, вища каста. Коротше я просто реаліст вся ця пурга з понторєзками можлива тоді, коли дійсно щось отримуєш краще взамін. От в мене х6, пантова машина але сідаючи за кермо цього автомобіля ти їздиш із посмішкою, і не тому що вона скажено багато вартує і всі тебе бояться, дають дорогу і т.д., а тому що вона бл… ть ух… но рулиться, реальне задоволення від керування автомобілем. Цього ж я очікував від мак, а вийшло навпаки. Тому і вважаю, що претендувати на роль брендовості цей кусок Г точно не повинен і так завщувати ціни на свою продукцію вважаю недоцільним.
+
0
ballistic
ballistic
2 февраля 2017, 16:46
#
Можливо у Вас були завищені очікування.
Або може недостатньо довго працювали і не встигли втягнутися.
Або просто «не пішло». :)

Об'єктивно хоча б за якістю заліза конкурентам далеко до Apple. І це той фактор, який важко виразити цифрами, але за який цінувальники якості готові переплачувати.
Особисто я не бачу альтернативи Макбукам за якістю заліза. Хоча останній реліз виявився сируватим.

Звісно серед покупців є немало «хизувальників» для яких основна цінність — це дорогі понти. Але це ніяк не применшує сильні сторони продукції Apple.
+
0
Dani Njasha
Dani Njasha
2 февраля 2017, 17:41
#
Що значить завищені очікування. Якщо ти платиш за продукт в 4 рази більше, який позиціонує себе як ідеальний, таким, що незахочеш повертатися назад, то в чому завищеність очікувань. Я ж не хотів, щоб він мені педикюр чи масаж зі щасливим кінцем робив, а хоча би адекватно працював і цього не було.

«Об'єктивно хоча б за якістю заліза конкурентам далеко до Apple.»
Компанія еппл нічого не виробляє, тому смішно чути про якість. Вона у всіх одинакова. Завиключенням того, що епл все впаює у плату, і коли через рік ПЗ вийде з обновленням і розраховане на потужніший комп«ютер, то варіант тільки один, викинути цей і купити новий. Об»єктивна якість заліза просто ще один маркетинговий хід від епла, більш нічого і альтернативи макбукам масса.
+
0
ballistic
ballistic
2 февраля 2017, 18:11
#
«смішно чути про якість. Вона у всіх одинакова»
— :)
Пропоную зупинитись, бо цьому не буде кінця.
+
0
Dani Njasha
Dani Njasha
2 февраля 2017, 18:27
#
ОЗУ, ПЗУ, МП і т.д. виробляються сторонніми виробниками. Епл не використовує свої власні комплектуючі. В мого знайомого згоріла відеокарта, замінили цілу системну плату зі всім обладнанням. В чому така захмарна якість, не зрозуміло. Те що красиво зроблено, якісь там паєчки модні, болти що ніде не знайдеш викрутки це дрібниці, і на якість мало впливає. Вам маркетологи принесли в красивій обгортці, сказали сміливо думати, що це особливий продукт і ви особливий, тому вам здається об"єктивністю те, що на ділі звичайне обладнання тільки дещо інше і дуже замкнуте
+
0
ballistic
ballistic
2 февраля 2017, 23:05
#
Все ж давайте зупинимось.
Це не тема для фінансового сайту.

Якщо Вам потрібне полегшення, то вважайте себе переможцем цього холівару, а мене переможеним.
:)
+
0
Dani Njasha
Dani Njasha
3 февраля 2017, 11:53
#
Як не тема, стаття про еппл все в межах неї. Друге, я не змагаюся з вами і немаю бажання вас перемогти, тільки дивують деякі сказані речі, про котрі мовчати нехочеться, всилу того, що компанія еппл обманює людей і заплативши такі гроші за девайс, котрий цього не вартий, соромно зізнатися що лошхара, тому всі скудні плюси припідносять до небес, тим самим ще більше надуваючи цю яблочну бульбашку.
+
0
ballistic
ballistic
3 февраля 2017, 12:52
#
Я гадаю, що проблема ось тут:
«соромно зізнатися що лошхара»

Ви відчуваєте себе ошуканим, тому це спонукає Вас активно виражати своє невдоволення.

«компанія еппл обманює людей»
— гадаю, що цей хибний висновок Ви зробити під дією власної образи. Об'єктивно, якби Apple дійсно була шархаєм типу Еліта-Центр, то це б з часом викрилося.
Але ж ми бачимо сотні мільйонів людей, що отримують задоволення від продукції Apple і не перестають її купувати впродовж багатьох років.

Можна припустити, що ці сотні мільйонів людей — теж усі поголовно «лошари», але вони або не розуміють свою «лошарість», або розуміють, але чомусь не хочуть визнавати.

Але спитайте себе, хіба таке можливе, щоб сотні мільйонів (серед яких дуже багато розумних і освічених!) так довго були в неадекватному «лошарському» стані?

А може ще є якесь інше пояснення?
Я не даю Вам свою відповідь, бо маю сумнів, що Ви її почуєте.
А ось себе Ви зможете почути, тому думайте критично, шукайте раціональне, а не «змовно-шахрайське» пояснення.
+
0
Dani Njasha
Dani Njasha
3 февраля 2017, 13:10
#
От дивіться, ви писали, що по якості заліза у еппла немає рівних, хоча еппл не виробляє власних комплектуючих, а замовляє в самсунга, лж і т.д. Чому ви так написали і нічим не аргументували? Тому що маркетологи вам це вклали в голову.. Всі продвинуті технології насправді запозичені, наприклад, розблокування по відбитку пальця. Представники еппл яро доводять, що це їх інновація, хоча першими таку функуцію ввела моторола. А скільки шуму підняли, коли забрали кнопку на айфоні і замінили на сенсор. Припіднесли так, ніби це переворот в смартфонобудуванні.

Я пишу факти, а ви мені загальні витримки із текстів маркетологів.
Чому люди користуються? Тому що всилу обмеженої функціональності, складається враження стабільності системи, люди нехочуть витрачати час на вивчення лінукс чи як захистити віндовс, ні, краще мати готовий продукт, з обмеженими можливостями за надмірно-високими цінами. Але цього мало, потрібна пропаганда, щоб люди користуючися цим Г відчували себе щасливими, особливими і говорили, що їх все влаштовує, хоча, якщо розібратися, це далеко не так.
+
0
ballistic
ballistic
3 февраля 2017, 14:09
#
«Чому ви так написали і нічим не аргументували?»
— бо це очевидна річ, яку не визнають лише ті, хто критично настроєний. Тому в таких умовах давати більше деталей = примножувати нерозуміння.

Ваш мозок шукає деталі, які б можна було пред'явити як недолік. Але за цими деталями Ви не бачите лісу.

«потрібна пропаганда, щоб люди користуючися цим Г відчували себе щасливими»
— пропаганда ефективно працює лише в умовах ізоляції, коли альтернативи майже не видно.
Apple працює в ринкових умовах, тому на рівних конкурує з безліччю альтернатив. Більш того, Apple рекламується набагато менше, ніж конкуренти.
Тому Ваш аргумент про пропаганду не витримує критики.

І цей факт, що Ви привели такий неспроможний аргумент, вказує на Вашу упередженість. Вам потрібне якесь пояснення картинки, що у Вас в голові і шукаєте що б сюди підішло.

Спитайте себе — Ви дійсно неупереджені і хочете розібратися чи Вами рухає бажання довести свою правоту?
Можливо оце посилання Вам буде корисним.
+
0
Dani Njasha
Dani Njasha
3 февраля 2017, 15:41
#
«Ваш мозок шукає деталі, які б можна було пред'явити як недолік. Але за цими деталями Ви не бачите лісу.»
За 3к повірте, мій мозок шукав зовсім протилежного.

«пропаганда ефективно працює лише в умовах ізоляції»
Категорично не згідний. Пропаганда — поширення соціально-політичних, природничо-наукових та інших знань з метою їх втілення у суспільну свідомість; у вузькому розумінні — ідеологічно спрямована діяльність будь-якої партії для формування у конкретних верств населення певних поглядів і уявлень (світогляду). Для цього не потрібно ізоляції, всього-навсього реклама. Вдалий піар, світиться яблуко на пресконфернції, фільмі чи ще десь, багатьом журналістам давали маки ну просто так, щоб користувалися. Людина бачить красиву обгортку і виникає бажання мати те ж саме. Далі додається пару штрихів такі як стабільність, продуктивність і готово. Людина зомбована. І мало хто вже звертає увагу на те, що ця стабільність досягається закритістю системи. Виникає багато проблем і на які часто відповідь «користувачам еппл цього не потрібно» або «я можу без цього обійтися». Ніхто вам не скаже, що продуктивність досягається впаюванням обладнанням в материнську плату і що через рік ви або миритися із нестачею пам«яті чи ресурсу ЦП або знову 3к і новий мак.
+
0
Dani Njasha
Dani Njasha
3 февраля 2017, 15:42
#
Я не хочу довести свою правоту, ще раз кажу. Потративши в декілька раз більшу суму в порівнянні з конкуретами, я надіявся, що система дійсно вилизана до дир. Але це не так. І коли я маючи досвід роботи з цим витвором, який чомусь боготворять, висловлюю свої притензії, мене обзивають бомжом що не може дозволити собі цей «витвір мистецтва». За схожим принципом працюють різні секти, амвеї і схожі видурювачі грошей.
+
0
ballistic
ballistic
3 февраля 2017, 16:12
#
Про пропаганду — тема теж непроста, особливо в умовах сучасних технологій. Ви цікаво описали свою точку зору, мені сподобалося. :)

Пропоную направити енергію дискусії в конструктив, а саме, допоможіть мені визначити альтернативу MacBook Pro в конфігурації MLW82.

З недоліків я бачу:
— MacOS (але є компроміс встановити альтернативну ОС або віртуалізація)
— тач-бар (безтолкова фіча, але можна ігнорувати)
— деяка глючність першого релізу нового форм-фактору (є сподівання, що пофікситься в наступному)
— ціна (завищена, але чи є щось таке саме і дешевше?)

Базові критерії — якісний великий екран, легкий (1.8 кг), ємна батарея (10+ повноцінних годин), якісна збірка (щоб не рипіло, не дряпалось, довго служило і було приємно користуватись).

Є якісь ідеї? Я восени шукав, не зміг знайти.
+
0
Dani Njasha
Dani Njasha
3 февраля 2017, 16:41
#
Та будь-який виробник ноутів буде вам довго служити, Для чого вам щоб довго служило? В наш час 2 роки це максимум для обладнання, далі все, апгрейт. Ви подивіться на характеристики. Відео карта вже заслабенька, GeForce GTX 1060 за 6гб далеко попереду. Память вже 64 стає норма. Через два роки це вже буде мінімум рекваєрментс. Що ж ви зробите зі своїм макбуком за 3к?

За 3к можна знайти ноут із GeForce GTX 1060, 64 ОЗУ, 512ссд+2ТБ сата аккум не меншої ємності. Ну от вага буде вмежах 2,3 оскільки еппл багато схем просто викидає, таких як кард рідер, езернет та інше. А буде потрібно, будь ласка в аппл сторе ще купу грошиків і маєте перехідник. Але чесно +- пів кг особливої ролі неграє.
+
0
ballistic
ballistic
3 февраля 2017, 16:55
#
Вимоги до характеристик обумовлені багаторічною практикою та специфікою задач.
Я хотів би побачити і порівняти конкретні моделі, що мають близькі характеристики. Можна краще, але не гірше.
+
0
Dani Njasha
Dani Njasha
3 февраля 2017, 17:43
#
Наприклад http://rozetka.com.ua/asus_ux501vw_fi119r/p10584116/#tab=characteristics
+
0
ballistic
ballistic
3 февраля 2017, 20:58
#
Зенбук розглядав. Непогана альтернатива і дешевша, бо модель вже трохи застаріла.

Але автономність значно програє, для мене це критично. Також Зенбук більший, товщий, важчий. Ще є суб'єктивні нюанси про які я зараз не буду — хочу знайти модель, яка б хоча б по базовим характеристикам була не гіршою.
+
0
Dani Njasha
Dani Njasha
3 февраля 2017, 21:09
#
Важчий на 200 гр і то, через те, що там більше портів?? Мак практично голий, ні езерпорту, ні кардрідера. Нажаль схоже вам тільки мак підходить, тому що ніхто більше невипуская настільки обрізаних девайсів. Автономність програє? В мак 70 Вт.год, в зен 90 ват.год. Як може програвати в автономності.

Я цю модель знайшов першою і особливо не витрачав час на пошук. Я думаю можна знайти навіть кращі альтернативи за ті ж гроші.
+
0
ballistic
ballistic
3 февраля 2017, 23:06
#
«Як може програвати в автономності.»
— пам'ятаю в обзорах писали, що цей Зенбук працює недовго, не більше 4 годин в ненапряжному режимі, а при навантаженні всього 2 години. Але зараз глянув, то було для 60 Вт·год батареї. На розетці зараз з 96 Вт·год, але якщо екстраполювати попередні результати, то все одно буде мало.

«Я думаю можна знайти навіть кращі альтернативи за ті ж гроші.»
— якщо знайдете, буду вдячний. Але щоб без компромісів! :)
+
0
Dani Njasha
Dani Njasha
3 февраля 2017, 23:30
#
В мене великі сумніви, що мак пропрацює 10 годин. В мого колишинього показувало 7 годин але всерівно працював не більше 3 без особливого навантаження.
+
0
ballistic
ballistic
3 февраля 2017, 23:45
#
«працював не більше 3 без особливого навантаження»
— дивно таке чути.
Цікаво, яка у Вас була модель? Новою купляли чи б/у?
+
0
ballistic
ballistic
3 февраля 2017, 23:48
#
До речі, знайшов в обзорі, що Зенбук з батареею 96 Вт·год важить 2.27 кг :(
+
0
Dani Njasha
Dani Njasha
4 февраля 2017, 11:17
#
Мабуть ви оглянули модель із сенсорним екраном. Якщо я правильно пам«ятаю, асус пропонує два види без і з сенсорним екраном. Я не знаю хто вам розповів про 10 год., чомусь думаю знову ж таки піар від аппл. В 2011 купив новий макбук ретіна, 128 ссд, 16 озу. Якщо зменшував яскравість екрану до мінімуму, було б 5 годин, але так працювати — пекло.

Я не розумію, чому вам потрібно саме 1,8 кк, 400 гр. це практично не відчутно, але за менші гроші(- більше тисячі доларів), ви отримуєте більше і потужніше обладнання. Чому вам так критично 10 годин без підзарядки працювати, ви кожен день на роботу за океан літаєте?
+
0
ballistic
ballistic
4 февраля 2017, 17:39
#
«В 2011 купив новий макбук ретіна»
— ретіна з'явилася наче на рік пізніше.
І це ж уже 5 років пройшло. З тих часів автономність значно виросла.
Я розумію, що автономність залежить від багатьох факторів, але суть в тому, що і заявлена автономність і результати тестів показують, що Makbook кращий за конкурентів.

«400 гр. це практично не відчутно»
— :) ну це кому як.
Я вважаю, що збільшення маси на четверть — це забагато і можна говорити про різницю в класі.

Можна окремо поговорити в чому перевага легкої ваги та гарної автономності. Але щоб не стрибати з теми на тему, давайте спершу закінчимо з пошуком аналогів з характеристиками не гірше ніж у Makbook.
+
0
Dani Njasha
Dani Njasha
4 февраля 2017, 21:35
#
Може бути, я вже точно не пам«ятаю рік, навіть якщо чесно конфігурацію не пам»ятаю, купив коли був в Лондоні. З тих пір було декілька ноутів тому хронологія дещо підводить

400 гр. за більшу ємність, більше системних опцій це -справедлива жертва. Еппл вирізавши все, тим самим зменшивши вагу нічого геніального не придумав. Як я вже писав, якщо вам неважлива наявність портів та слотів, а менша вага, так беріть мак, якщо ця система вас так влаштовує. Я б її вже не взяв, навіть якщо б ціна була менша за віндозну.

+
0
ballistic
ballistic
5 февраля 2017, 2:34
#
«400 гр. за більшу ємність, більше системних опцій це -справедлива жертва.»
— погоджусь, що для певних вимог це справедливо. Але ж не в усіх користувачів одинакові вимоги. Є немало вибагливих юзерів (я серед них), які цінують легку вагу і готові за це переплатити.

Можна дискутувати чим обумовлені такі вимоги і про їх доцільність, але це вже інша тема.
Попередня тема (Чи існують аналоги з характеристиками не гірше ніж у Makbook?) залишилась без відповіді. Точніше я аналогів не знайшов, а Ви переконані, що вони існують.

Спробуйте знайти доказ для свого переконання. Якщо знайдете — буде користь для мене, а якщо ні, то буде Вам користь.
+
0
Dani Njasha
Dani Njasha
5 февраля 2017, 11:02
#
«які цінують легку вагу і готові за це переплатити.» весь комізм у тому, що ця легка вага через відсутність кардрідера, езернет порта та інших речей. Тобто у вас немає опцій, але ви за це ще і готові переплатити :), та і не просто переплатити, а віддати на 1-1,5 тис. дол. більше.

Я не буду займатися пошуком, всилу того, що потрібно шукати буки із обмеженою функціональністю, а це справа невдячна, незнаю хто із виробників таким страждає крім аппла.
+
0
ballistic
ballistic
5 февраля 2017, 12:43
#
«Я не буду займатися пошуком»
— тобто спочатку Ви були переконані, що «можна знайти навіть кращі альтернативи за ті ж гроші», але зараз вже визнаєте, що це непроста справа.

А якщо виявиться, що аналогів навіть з просто негіршою комбінацією характеристик нема?
Якщо дійсно так, то вже буде нелогічним заявляти, що Apple робить таку саму (не кращу) продукцію як інші, тільки з кращою «обгорткою».

А Ваша аргументація, що така унікальна комбінація характеристик нікому не потрібна, виглядає наївно-смішною — звідки Ви знаєте, що потрібно ВСІМ іншим?
+
0
Dani Njasha
Dani Njasha
5 февраля 2017, 15:08
#
«але зараз вже визнаєте, що це непроста справа»
ви що знущаєтеся? Зенбук що вам привів як приклад має кращу конфігурацію: більша ємність батареї на 40%, краще відео, кращий дисплей + сенсор, кардрідер при чому із ціною на 1000 з гаком доларів менше, а ви пишите про те що я щось визнав. Це як зрівняти бмв зі всіма фішками і голу шкоду супер б і казати, де ще знайдеш таку машину, де нічого немає і важить менше чим бмв. Ну смішно. Ви мабуть неуважно читаєте мої повідомлення, через те що хочете виправдати свою покупку за такі гроші, неможе ж такого бути, щоб мене охлабучили. Повірте вас, мене на… ли маркетолог стів джобс. Навіть вже розбирали айфони, макбуки і доводили, що вища ціна нічим необгрунтована. Мене досить часто пробують втягнути у різні сіткові маркетинги, пропонували одного разу підписатися на один сервіс типу ютуб, тільки що там збоку немає схожих відео, і ціна входу всього-навсього 300 дол. А перед тим показали відео-пропаганду, як чуваки завдяки цьому заробили багато грошей, як покинули інститути, їздять на дорогих іномарках, а всі хто задіяні в цьому мироприємстві піддакували із задоволеним виразом обличчя, так ніби Бога за бороду вхопили і показують нам шлях до раю.
+
0
ballistic
ballistic
5 февраля 2017, 16:18
#
«Зенбук що вам привів як приклад має кращу конфігурацію»
— де ж він кращий, якщо він більший, товщий та важчий на 25%?
+
0
Dani Njasha
Dani Njasha
5 февраля 2017, 19:04
#
Тобто макбук кращий тому що він легший і менший?
+
0
ballistic
ballistic
5 февраля 2017, 20:09
#
Так, Зенбук гірший по озвученим критеріям, це ж очевидно. Але Ви чомусь боїтеся це визнати.

25% різниці у масі — це підстава говорити про інший клас, а різні класи порівнювати недоречно.

З самого початку я спитав чи є аналог для Макбук, щоб був такий же легкий, компактний, автономний, з якісним екраном.

Ви привели Зенбук що не відповідає початковим вимогам, але кажете що він кращий, бо в ньому є сенсор, кардрідер та більше портів.
Це все одно, аби я привів пластиковий ноут вагою 2.8 кг, товщиною 2.5 см з широкою рамкою біля екрану з автономністю 3.5 години і розповідав, що він кращий за Зенбук, бо в ньому більш ємна батарея, більше портів, є BD-привід і сабвуфер. Ще й дорікав «півкіло різниці ніхто не помічає» та «дорожчий і неповноцінний ноут купляють тільки жертви маркетологів».

Те що Ви робите називається маніпуляція.
+
0
Dani Njasha
Dani Njasha
5 февраля 2017, 23:10
#
Ви задали критерії ніби це еталон. Конфігурацій і потреб тисячі. Є менше вага, але в чомусь гірше обладнання, десь більше десь менше. Але мова у нас була не про те, а про цінове обгрунтування техніки еппл і на прикладі того ж зенбука, конфігурація якого ВЗАГАЛЬНОМУ краща за мак, вартує на 40% менше. Якщо б в зенбуку зменшити ємність, забрати порти, сенсорний екран, вага і розміри були б ідентичні, а може і менші та і ціна ще меншою. Тому переконуйте себе скільки завгодно, а я буду реалістом — ціна невиправдано висока. Є така історія, як чоловік продавав пиріжки і одного разу біля нього став ще один і продавав ті ж пиріжки тільки на 10 коп. нижче. Бізнес першого скотився в УГ і як думаєте, що він придумав? Думаю догадалися, він вдвіччі підняв ціну і всі почали купувати знов у нього, бо думали що раз така ціна, значить вони кращі. Таким самим шляхом пішла компанія еппл. Хочете купувати тіж пиріжки за тридорого ваше право. Моє право сказати що вони маніпулятори свідомістю і їх продукція стільки невартує.
+
0
ballistic
ballistic
6 февраля 2017, 0:25
#
Еталон тут ні до чого.

Я з самого початку сказав, що тема холіварна і декілька раз пропонував зупинитись, але Ви не хотіли.

Тоді я запропонував звузити дискусію до пошуку аналогу згідно критеріям, що мають для мене цінність.

Спочатку Ви заявили, що "можна знайти навіть кращі альтернативи за ті ж гроші". Але пізніше чомусь відмовились шукати і тепер викручуєтесь, що мовляв ці критерії погані. То який сенс продовжувати? Вказувати Вам на Вашу непослідовність у мене бажання нема.

Мені більше нічого добавити, пропоную ще раз зупинитись.
+
0
Dani Njasha
Dani Njasha
6 февраля 2017, 9:38
#
Я говорив, що за менші гроші можна знайти ноутбук із кращими характеристиками. Так у світі склалося, що чим краще і більше обладнання тим більше ціна. Або чим менша вага з тим самим обладнанням, тим вища ціна продукту. Відсутність обладнання неможе продукувати вищу ціну, це не є покращення характеристики Вага.
Тепер, зрівняємо характеристики
— Відео. Мак 2880x1800, зен (3840x2160) Ultra HD 4K. Сама відеоплата по бенчмарку оцінка Мак 6,5, Зен 7(http://gpuboss.com/gpus/Radeon-Pro-455-vs-GeForce-GTX-960M)
— Батарея(оцінка не в годинах, а в ємності, в годинах роботи такої оцінки просто немає). Зен 96 Вт.г, Мак 76 Вт. г.
— Сенсорний! екран + кардрідер.
— Вага Мак 1.83, зен 2.27
— Ціна. Мак 3200 дол, зен 1900 дол.
— Інші характеристики ідентичні
Для мене вже давно тема закрита, а ви вчепилися до ваги і звинувачуєте мене у незмозі відповісти за свої слова. Стів Джобс би вами гордився :)
+
0
ballistic
ballistic
6 февраля 2017, 10:20
#
У Вас є своє розуміння кращого і Ви маєте на це право.

Але Ваша проблема в тому, що Ви своє розуміння кращого пошируюєте на всіх і обурюєтесь, що хтось може думати інакше.
Але Ви також маєте право не вважати це проблемою.
Бувайте.
+
0
Dani Njasha
Dani Njasha
6 февраля 2017, 12:24
#
У мене немає проблем як і обурення. Але у вас схоже воно присутнє, оскільки вам наступили на болючий мозольчик і аргументи вже значення немають і обгрунтувати ціну на продукт ви невзмозі причому кожного разу звинувачуєте мене в тому, що я нехочу закінчити тему, хоча вас ніхто не змушував ні відповідати ні далі продовжувати писати.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться