Мінфін - Курси валют України

Встановити

Прошу допомоги у вирішені мого питання!!!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Володимир Поздняк 7 травня 2024, 23:17
Доброго дня. Хочу повідомити по свою проблему. Користувався карткою та своїм рахунком. У квітня 2024р безпідставно було заблоковано мою картку та особистий кабінет ощад 24/7. Спочатку дізнавався інформацію через контакт-центр банку, неяких конкретних роз’яснень мені не надали. 30.04.2024р АТ «Ощадбанк» запустив функцію для ВПО таку як проходження відеоідентифікації клієнта, що на мою думку дуже розумна та закономірна річ у наших реаліях на сьогоднішній день. Записався через сайт на відеоконференцію на 06.05.2024р на 09:00. В назначений час вийшов на відеодзвінок з співробітником банку. Відповів на усі питання даного працівника, назвав свою ПІБ, номер картки, успішні/неуспішні операції, де я знаходжусь на даний момент, показав паспорт громадянина України та інше. Післе проходження відеоідентифікації працівник банку повідомив мені, що ваша заявка прийнята, очікуйте на повідомлення установи банку про розблокування рахунку. Сьогодні, 07.05.2024р мені прийшло сповіщення, що за результатами мого звернення обмеженння з мого рахунку не знято. Хоча я досі не розумію чому заблокували картку та особистий кабінет, чим банк це аргоментує. Ось в мене питання стосовно цього, навіщо тоді було вводити таку гарну процедуру яка не робе на благо суспільства. Чи то все залежить від професійності ваших співробітників. Що робити в даному випадку? Як можливо зв’язатися з компетентними працівниками даної фінансової установи для вирішення мого питання. Можливо якісь контакти чи то є тут якась їхня адміністрація.

Коментарі - 3

+
+3
alexhp
alexhp
8 травня 2024, 17:47
#
Подайте клопотання через портал ПФУ там відповідають,.моя особиста думка при обналі ви попали на скропроментовану картку
+
0
Володимир Поздняк
Володимир Поздняк
8 травня 2024, 23:38
#
Справа в тому, що це питання не до ПФУ треба ставити. І ніякого «обналу» я не робив. Переводив кошти своїм рідним та знайомим. Ось у чому і стоїть питання чому так сталося.
+
0
alexhp
alexhp
9 травня 2024, 17:00
#
Так я неуважно прочитав, ще може бути місце регистрации ВПЛ впливати на цю ситуацию у знайомого так було.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / Прошу допомоги у вирішені мого питання!!!