Минфин - Курсы валют Украины

Установить
NeklientRB

NeklientRB

0 подписчиков0 подписок

Был на сайте 13 марта 2023 в 12:38

На Минфине с 12 октября 2017

Заблокировать

Записи

3

17 октября 2017, 18:40

# набридливі дзвінки, смс та погрози
0

Шановні працівники Райффайзен банк Аваль, Прошу вас самостійно розібратись у тому куди ви дзвоните і кому ви створюєте проблеми Я не єдина така людина, кому ви надокучаєте. А все, скоріш за все через те, що НЕ ПЕРЕВІРЯЄТЕ телефонів, що надають вам ваші клієнти при отриманні кредитів. По крайній мірі — мені точно при видачі коштів ніхто не дзвонив, а зараз коли у вас борг — надзвонюєте як «ненормальні» і НЕ ЧУЄТЕ, що я не маю жодного відношення до кредиту чи до вашого банку. І як варіант вирішення даного питання — заставляєте прийти з документами у відділення. Я не хочу йти до вас. Дані надокучливі дзвінки і хамські розмови ваших працівників та ПОГРОЗИ повністю змінили ставлення до вашого банку. А все до речі через НЕ МОЇ 95 грн боргу. А працівники ваші дзвонять і погрожують (я думаю, що краще через таку суму піти в суд! — це сарказм звичайно). Це недостойна поведінка працівників такого солідного банку!

А також заставте співробітників, що видають кредити, обдзвонювати всі номера телефонів, що надає вам ваш клієнт при видачі кредиту

Був нещодавно у схожій ситуації Шановний Райффайзен банк Аваль, Ніколи не був вашим клієнтом і тепер бажання стати ним з'явиться точно не скоро, а скоріш за все і не з'явиться взагалі. І всім своїм друзям та знайомим буду розказувати цю непрєимну історію. Ваші співробітники пишуть мені смс і телефонують вимагаючи щоб я погасив борг, до якого я ніякого відношення не маю. На мої прохання не дзвонити і не писати вони не реагують. Чи ця людина, що вам винна гроші мені знайома? Так, знайома. Це вона вказала мій номер телефону. Але я не давав ніякої згоди на видачу даного кредиту, на використання моїх персональних даних і не підписував ніяких документів чи договорів, що засвідчували б будь-які зобовязання по даному кредиту. Більше того — до мене навіть не телефонували при видачі кредитних коштів і ніяк не перевіряли наданої інформації. Питання: 1) чому ви телефонуєте мені, якщо я неодноразово пояснював, що відношення до кредиту немаю ніякого? 2) Для чого ви створюєте проблеми людям, які не мають поняття про які кредитні кошти йдеться мова 3) Для чого ви за допомогою відділу, що врегульовує кредитні борги портите враження про банк та його репутацію Я впевнений, що мій випадок не поодинокий, тому замість того, щоб обтяжувати людей, які непричетні до даних боргів і навіть не є вашими клієнтами, розберіться у правильності та правомірності роботи вашого відділу по врегулюванню заборгованості, а також заставте співробітників, що ви


Главная/

NeklientRB