Якась безвихідна ситуація склалася. Може хтось щось по радить Я є клієнтом Кредобанку вже більше п’яти років. І от не так давно у мене з’явився персональний менеджер. Ірина Василівна Бикова. Я того не просив але. Ірина не компетентний працівник. Тарифів не знає. Заміна карти у неї коштує 2000 грн. Хоча у її колег у тому ж відділенні для звичайних клієнтів заміна безкоштовна. Але ці менеджери мене все-таки змусили піти до Ірини адже вона VIP менеджер і повинна хоч трішки розгружати загальну чергу. У кабінеті у Ірини я чекав поки вона дослухає онлайн курс по роботі з клієнтами. Слухав і я його разом з Іриною. Після 5−10 хвилин прослуховування все ж таки довелося попросити вимкнути курс і зробити мені квитанцію для зняття готівки. Але і то не все. Вже вийшов з відділення, їду по справах, а тут Ірина починає писати щоб я їй приніс оригінал виписки для якогось фіномону сьогодні. Що? Для чого? Ірина не може пояснити. Якщо виписка дійсно потрібна то чому не попередити завчасно? Обслуговуватися як звичайний клієнт я не можу і змінити персонального менеджера також не можу. Як написала Ірина «Маєте право змінити менеджера але і відділення теж … бо тут я одна віп». Це відділення єдине зручне для мене. Їх тут не так багато. І дуже шкода але, то мабуть буде «але і банк теж… бо тут Ірина одна віп»
gupix
Был на сайте 13 марта 2023 в 09:25
На Минфине с 21 ноября 2015
Заблокировать
Записи
730 июля 2018, 15:36
Кредобанк
# Не компетентні працівники, махінації з оплатою обслуговування рахунку22.06.2018 були написані заяви для закриття карткових рахунків. Залишки зняв у касі, картки співробітники банку порізали. Все було б нормально тільки один рахунок вже більше місяця не закритий. І я навіть здогадуюсь чому. Бо обслуговування цього не закритого рахунку НЕ безкоштовне. І залишок, як виявилось, мені віддали не ввесь. На рахунку залишили кошти для того щоб знімати за обслуговування рахунку. Оформив скаргу на кол центрі. Номер скарги №688. Оператор обіцяв передати її у відділ контролю якості. За чотири дні нічого зі сторони банку не зроблено. Висновки про банк і його обслуговування робіть самі. Я свої зробив. Тепер не можу закрити рахунки:)
В тарифах на продукти банку не вказані додаткові комісії. Працівники на відділенні також про них нічого не знають. Приходжу вже шостий раз щоб зняти кошти з ощадного рахунку і кожного разу менеджери дивуються, як так, не повинно того бути кажуть. Довго балакають по телефону і в результаті таки да комісія буде знята по причині… Вам треба… І так кожного разу. Я не знаю як в цьому банку проводять навчання працівників але на мою думку це просто бардак якийсь.
3-го декабря пытался снять денег в банкомате по адресу г. Киев, Чернобыльская 16/80. СМС о списании денег пришло, а денег банкомат не выдал. Позвонил в банк, оформили спорную транзакцию. Номер заявления №93322. Сказали ждать ответа до 17 декабря. И если в банкомате будут лишние деньги, то обязательно отдадут. Как то не очень оптимистично и долго. Может, кто подскажет как перестраховаться? Как можно ускорить этот процесс? Не хотелось бы подарить банку свои кровные, тем более что сумма не маленькая.
21 июня 2017, 10:40
Райффайзен Банк
# Аваль Премиальный - тот случай когда хочется быть обычным клиентомНу или если такое отношение в премиальном отделение вообще не быть клиентом. ПО ИНИЦИАТИВЕ премиального менеджера мне была назначена встреча на конкретное время, на которую этот менеджер мало того что опоздал на 20 минут так ещё и перед моим носом начал обслуживать другого клиента. И это при том что он видел что я пришел, мы поздоровались и он знал что у меня нет больше времени ждать. В общем встреча не состоялась.И даже не была перенесена или переназначена на другую дату. Хотя так делают даже обычные менеджеры не то что премиальные в подобных случаях. В итоге потратил 2 часа РАБОЧЕГО времени так как предложение доступно только в премиальных отделениях и все они находятся в не удобном месте. Осталось чувство какого то унижения, розочарования и никакого толку. По результатам встречи:) было оставлено обращение на странице банка. Номер обращения: 552579. До сих пор без ответа.
16 февраля 2017, 11:34
Креди Агриколь Банк
# Не выдают наличку з текущего валютного счетаКиев отделение на Паладина 22. Заказал суму, пришёл забирать а отдавать не хотят. Говорят принтер не работает. Уже два споловиной часа чинят. Какие-то глупые отмазки. Условия по депозиту распечатать принтер работает. А деньги отдать не работает.
Заблокировали интернет банк. Судя с того что сказали в кол центре заблокировали только мне. Причем причины не назвали, сроков когда починят тоже чётких не дали. Сказали может быть через пять дней заработает. Как то не серьозно.