Минфин - Курсы валют Украины

Установить
BobKickass

BobKickass

0 подписчиков0 подписок

Был на сайте 26 апреля 2024 в 21:48

На Минфине с 5 апреля 2018

Заблокировать

Записи

5

22 июля 2022, 18:14

Приватбанк

# Приховані обмеження по Інтернет картках
Есть ответ банка

Приват має досить зручну послугу, яка полягає в миттєвому відкритті інтернет картки. Але тепер, дана послуга для мене закрита, ПОЖИТТЄВО закрита. Як виявилося, банк має обмеження на відкриття даних карт у кількості 10 шт на одного клієнта, не на місяць, не на рік — на все життя. Історія була така, висіли в мене в приват24 штук 5 цих інтернет карт. Одного разу мені набрид довгий список із карток і їх закрив — виключно в естетичних цілях, все рівно думаю зможу відкрити в будь-який момент. Не вгадав, не зможу. Чому не вгадав? Та тому що обмеження інтернет карток в 10шт внутрішнє для приватбанку й вони його не вказують ні безпосередньо при відкритті, ні в заяві приєднання, ні в умовах та правилах надання послуг. Якби банк просто попередив про обмеження, я би не закривав картки й мав би можливість і надалі ними користуватись.

15 декабря 2020, 08:55

Приватбанк

# Приватбанк зплутав себе з податковою?
Есть ответ банка

Являюсь ФОП на ед.податку з рахунком в Приваті. Отримав сповіщення в додаток, що «Операції з готівкою за картами підприємства заблоковано». Для розблокування Приват зажадав отримати підтвердження походження грошей. Це все незважаючи на те, що місяцем раніше, Приват вже просив прикріпити в додаток податкову звітність по ФОП, що й було зроблено. Незважаючи на дурість ситуації прикріпив рахунки, згідно яких заходили кошти. І, о чудо, рішення привата «В доповнення до раніше доданих документів просимо надати :» -Письмове пояснення щодо ведення бізнесу -Інформацію та документи щодо найманих працівників та розрахунків з ними -Звіт 1 ДФ -Інформацію щодо наявності офісу, складів, техніки(Договори найму, купівлі, оренди) -Документи щодо сплати податків -Документи щодо походження товару -Письмове пояснення економічної доцільності операцій з готівкою. Слухайте, якщо приват не бажає щоби ми обслуговувались у вас то ви могли просто про це сказати, так як після такого і на ФОП і на ТОВ відкриваємо рахунки у ваших конкурентів, як буде з рахунками в Приваті залежить від адекватності реакції на проблему.

8 декабря 2020, 16:29

Приватбанк

# Ю.Коптєва, 37, Прилуки
Есть ответ банка

Менеджер Яна Лозова «Відмітилась», звичайно в поганому сенсі слова. Вела себе зверхньо, не слухала що від неї просять. Дійшло до того, що був вимушений просити допомоги керуючої відділенням. Лише після того, як керуюча їй прямо сказала, що треба зробити так, як просять — послухала. Як підсумок — перевипустила 3 пластикові картки до того, як поміняла пароль на вхід в застосунок, і нові картки тепер, цілком можливо, теж компроментовано. В процесі обслуговування від Яни звучало, що «Я взагалі не зобов\'язана робити це і допомагаю вам по доброті душевній», що, звичайно після контрольного дзвінка на 3700, виявилося брехнею. Вважаю, що даній людині потрібно нагадати, що мета менеджера допомагати клієнтам, а не самостверджуватися за їх рахунок. Дякую.

20 октября 2020, 21:07

Приватбанк

# Постоянные подтверждения платежа через 3700
Есть ответ банка

После четвертой идентификации меня у меня сдали нервы. Ваши «передовые» алгоритмы моніторингу операцій в режимі он-лайн не способны определить в 25ый раз проведение перевода с одной и той же карты на одну и ту же карту. Вас не интересует то что установлена 2-х факторная аутентификация и запрет на восстановление СИМ-карты, да и черт бы с ним — спрашивайте пин код любой карты через приложение. Но нет, звоните на 3700. Обратная связь с клиентом отсутствует, жалобу сотрудники кол центра тоже не хотят принимать. Единственный способ избежать этой дурацкой процедуры это закрыть все счета включая ФОП и перейти в другой банк?

5 февраля 2019, 18:30

ПУМБ

# Отличная кредитная история, официальное трудоустройство и все равно отказ
Есть ответ банка
Есть ответ модератора

Онлайн прошел предварительное одобрение на кредитную карту. В отделении получил подтверждение, мне даже обьявили сумму кредитного лимита. В смс пришел отказ. Подумал что может кто нагрубил из контактов, которые были оставлены в банке — дык нет, никто даже не звонил!!! Ну ладно, нет так нет. Жаль только 1.5 часа потраченного в отделении. Позвонил на гарячую линию, попросил убрать свои данные из системы раз мы так и не начали сотрудничать — отказ. Говорят не можем мы, снова топай в банк… В общем одно разочарование!!!


Главная/

BobKickass