11 марта 2024, 13:54
# Відмова в обслуговуванніТобто моно працює під іншою ліцензією?Тюю…Хіба це банк?Так, проектік справжнього банку.
Был на сайте 1 апреля 2024 в 10:52
На Минфине с 7 сентября 2017
Заблокировать
Записи
96611 марта 2024, 13:54
# Відмова в обслуговуванніТобто моно працює під іншою ліцензією?Тюю…Хіба це банк?Так, проектік справжнього банку.
11 марта 2024, 10:54
# отказывает в открытии счетов благотворительным фондамЯк назвеш адреси відділень моно, то одразу та не буду затягувати, як ти-на кілька років-)
11 марта 2024, 10:50
# Відмова в обслуговуванні«НоваПей» має ліцензію на здійснення валютних операцій та є у ЄДР, Реєстру платіжної інфраструктури. А що має моно, крім доків УБ?Ото ж…
5 марта 2024, 11:19
# отказывает в открытии счетов благотворительным фондамвідомий банк -який банк? У ліцензії НБУ що вказано? Отож… На місці редакції я б звʼязався з фондом -що заважає самому це зробити? 0980541115 Чому за іншими ховаєшся?
28 февраля 2024, 15:13
# monobankНіяким чином-суто пореготати…
28 февраля 2024, 15:12
# monobankТа то не я, а М.М.Жванецький…
28 февраля 2024, 10:18
# monobankПерекази
28 февраля 2024, 10:17
# monobankАвтор написав своє враження, та тількі ти до***вся до його букв.-)
28 февраля 2024, 10:15
# monobankЦієї інформації немає в оператора до якого ти звертаєшься+ звідки оператору знати, що ти це та сама особа, яка подавала заявку-Я і не казав шо вони потрібні особисто оператору- Віталя, ретельніше треба… Законодавством не вказано що телефонний номер є унікальним атрибутом людини як наприклад паспорт. Банку ж треба не телефон, а підтвердження особи- автор вже надав копію паспорта моно. телеграм взагалі не перевіряє- мова не про телегу … авторизаційні СМС-ки- деякі банки через вайбер надсилають коди та проводять відео-ІD Заволодіти телеграм-акаунтом чи користуватись одночасно з кимось цілком можлива історія…- і для цього треба звертатися до моно з заявою про відкриття картки?Що ти верзеш?
28 февраля 2024, 09:15
# monobankОсобисто оператору не потрібні документи, бо після отримання він їх передає фахівцю, який займається оформленням карток-це по перше. По друге -оператор не бачить контактний номер та не може порівняти номери?Про голосову та відеоідентіфікацію він теж не чув? З ПФУ спілкування йде не через телегу, а особ. кабінет, доступ до якого через ецп.