Минфин - Курсы валют Украины

Установить
88821177

88821177

0 подписчиков0 подписок

Был на сайте 13 марта 2023 в 09:08

Женский

Київ

На Минфине с 17 июля 2015

Заблокировать

Записи

4

18 марта 2020, 17:15

Агропросперис Банк

# Погане обслуговування клієнтів

Звертаюсь до банку четвертий день поспіль по всіх каналах зв\'язку, але моя проблема не вирішується: банк не надсилає мені смс повідомлення на телефон при операції з картою, співробітники не відповідають на телефонні дзвінки, смс та е — мейли! ‬ Банк надав мені карту при відкритті депозиту 14.01.2020 і менеджер Богайчук Оксана запевнила, що я буду отримувати на мій телефон смс повідомлення при операції з картою. При операції з карою 14.02.20 не приходив смс код на телефон і на моє прохання допомоги, О. Богайчук дзвонила до Банку ПУМБ і допомогла дізнатися код в ручному режимі. Вона говорила, що у банка є проблеми з процесинговим центром банку ПУМБ і наступного разу цієї проблеми не буде. З 14.03.2020 і по 18.03.20 включно я намагаюся МАРНО отримати від банка допомогу, бо знову не приходить смс код на мій телефон і я не можу 4 дні поспіль скористатися моїми грішми! Це є системна проблема банку з не надсиланням клієнту смс коду на телефон при проведенні операцій з картою. На мої постійні прохання негайно приєднати мою карту і телефон до смс оповіщення банк не реагує. Співробітники, які контактували зі мною раніше О. Богайчук та Христина Катеринюк не відповідають на смс, дзвінки та е — мейли, більше того вони скидають навмисно мої виклики, щоб я їм не дзвонила і ніяк не реагують на мої смс прохання передзвонити мені по цій проблемі. Це анті клієнтська поведінка, яка чітко показує, що банку начхати на клієнтів!!! На мої прохання негайно надати мені менеджера, який мені може допомогти вирішити цю проблемну ситуацію банк мовчить!!! Прошу Директора банка втрутитись в цю ситуацію і забезпечити мене реальним та відповідальним менеджером, що працює та надходженням смс коду по операціях з карткою на мій телефон. Я отримую смс коди від всіх інших банків не мій телефон і є в роумінгу! На номер 0800 дзвонити не можу і не повинна! Прошу банк негайно розв\'язати проблему з надсиланням мені смс кодів!

4 июля 2018, 22:30

Сенс Банк

# Некваліфікована консультація та незаконне зняття комісії банком
Есть ответ банка

Я 21.05.18 звернулася до Альфа Банку, відділення №13, пр. Перемоги 20, з наміром зняти певну суму коштів. На вході мене зупинив діжітал менеджер Валерій, попросив мою карту Комфорт і сказав, що я можу зняти з банкомата без комісії. Я йому 5 хвилин доводила, що при знятті з цієї карти більше 5 000 в місяць в мене буде комісія, а він поглядав на карту та в комп\'ютер і мене запевняв, що зняття в банкоматі з цієї карти без комісії на будь яку суму. Я попросила поставити мене в чергу до спеціаліста, мені було відмовлено і заявлено, щоб я знімала через банкомат, бо це без комісії. Я довірилася співробітнику банку і зняла 10 000 грн. При наборі даних в банкоматі висвітлилася стрічка: «При цій операції банк може зняти комісію» і навпроти не було зазначено ніякої суми комісії. Я звернулася до менеджера і він мені сказав: « Раз не пише комісію, значить її не має». Ці слова мене надихнули продовжити зняття коштів через банкомат. Якби я побачила, хоч якийсь натяк на комісію, я б одразу скасувала цю операцію! Коли я отримала виписку, навпроти строки КОМІСІЯ нічого не зазначалося. Я звернулася до менеджера і він мене і запевнив: «Якщо нічого не пишеться, значить нічого не має». Виходячи з цього позитивного досвіду, я вирішила зняти ще і cитуація з попередженням банкомата про можливу комісію з відсутністю її конкретної суми та випискою КОМІСІЯ «0» повторилася. Наступного дня я дізналася, що банк зняв з мене 478 грн. комісії на порожньому місці за зняття моїх власних коштів! Я 23.05.2018 р. приїхала у відділення № 13 і зустрілася з менеджером, який одразу впізнав мене і почав вибачатися за ситуацію. Я йому відповіла, що ваші вибачення я приймаю, але мені потрібні втрачені гроші, які я втратила через ваше погане консультування. Я написала дві скарги до банку з проханням повернути кошти, які з мене зняли через некваліфіковану консультацію. Банк мені двічі відповів, що консультування відбулося згідно з діючими процесами в банку!!! Які в банка процеси, якщо вони нахабно дурять та вв

Банк ВТБ, Ваш такий великий, відомий і неповороткий банк не здатний обслуговувати клієнтів, виходячи з їхньої конкретної проблемної ситуації і не адаптується до сучасних ринкових вимог! Ваш сервіс «совковий» і тільки окремі ваші співробітники спасають репутацію вашего банку. Завдяки цим окремим людям, у вас ще тримаються старі клієнти! В мене ваш банк протягом двох днів блокував вхід в мій інтернет банкінг, я не мала доступу до моїх коштів і написла багато листів на е — мейл банку. Ваш банк професійно деградував і мені коштувало багато нервів та вільного часу, щоб намагатися вирішити елементрану проблему через е — мейл банку шляхом безкінечного листування. Банк відповідав завжди одне й те ж саме, як старий, подертий вініловий диск. Банк ніколи не відповідав на мої конкретні запитання і не намагався знайти вихід їз ситуації, що скалася. Я була за межами України і не могла годинами дзвонити на ваш міський телефон, а у банку не має коштів та розуміння необхідності встановити безкоштовну телефонію для клієнтів, які є за межами України. Мою проблему, яку банк не міг вирішити за два дні, вирішив за один день ваш один співробітник Олександр Трофімов. Вашу репутацію врятував О. Трофімов, тому що я була готова на всю Україну розповісти, як ви відповідаєте клієнтам… Отримувавши ваші одні й ті ж самі відповіді, я пожалкувала, що я є вашим давнім клієнтом. Прошу ваш банк преміювати вашего колегу О. Трофімова за гарну роботу у вирішенні Ваших технічних проблем, через які я постраждала!!!

Альфа банк заробляє кошти на обдурюванні клієнтів: 1. Спеціалісти з колл-центру часто дають неправильну інформацію і цим самим вводять клієнтів в оману. Коли клієнт робить так, як скаже спеціаліст, то банк знімає штраф з клієнта і потім довести майже неможливо, що співробітники банка неправильно консультують. Банк покриває своїх співробітників (тільки банківські робітники прослуховують записи розмов) і не повертає нечесно зняті кошти клієнту. Єдине, що залишається клієнту: жалітися на соц. мережах та йти до суду. Шукаю адвоката, який спеціалізується у банківській діяльності. 2. В договорі обслуговування не розписано в деталях, як покривати борг через персональну сторінку на сайті, а саме: не зазначено суттєвої різниці в переказі коштів по номеру карти та по номеру карткового рахунку. Мої два персональних менеджери погоджуются з моїми заявами, що Банк навмисно замовчує цю важливу деталь і клієнти, на перших порах, можуть її не знати і за невчасно погашений борг можуть сплачувати шалені відсотки. Банк не інформує щодо термінів надходження коштів на рахунок залежно від покриття боргу по номеру карти або по номеру карткового рахунку! Також Альфа банк не надає відео уроків та не навчає клієнтів як правильно покривати борг і які терміни зарахування при цьому. (Далеко не всі клієнти банка мають вищу фінансову освіту!) Так, я не знала цієї різниці і мої кошти зарахувалися на 1 день пізніше, через що я втратила величезну суму грошей… Банк заробляє гроші шляхом замовчування важливої інформації та на обдурюванні клієнтів! 3. До того ж сайт банку часто працює з перебоями і часто інформація не обновляється. Так, я не могла бачити точної інфо на день сплати боргу по кредитній карті і навіть спеціаліст не бачив цієї інформації. Я зробила так, як мені порадив спеціаліст і все одно банк зняв з мене суму за касово- розрахункове обслуговування…


Главная/

88821177