Instacart
IPO компанії Instacart може стати одним із найуспішніших у 2021 році, так як спостерігається різкий стрибок попиту на послуги доставки продуктів. Хоча пандемія коронавірусу закінчиться, звичка замовляти через інтернет багато в чому збережеться.
Instacart називає себе лідером в області доставки продуктів, що не дивно, якщо врахувати співпрацю з 500 продавцями і доставку з майже 40 000 магазинів у понад 5 500 містах у Північній Америці і Канаді.
Служба доставки Instacart доступна для більш ніж 85% сімей у США і 70% Канади. Компанія Instacart заробляє через продаж підписки на Instacart Express, яка дає право на необмежену безкоштовну доставку замовлень на суму понад $ 35.
В рамках зусиль з розширення у жовтні 2020 року Instacart отримала нове фінансування на суму у $ 200 млн від існуючих інвесторів Valiant Peregrine Fund і D1 Capital Partners. В результаті, оцінна вартість компанії Instacart зросла до $ 17,7 млрд.
IPO все ще перебуває в стадії чуток; ще не було жодних документів або оголошень. Однак, агентство Reuters повідомляє, що компанія Instacart вже залучила інвестиційний банк Goldman Sachs для проведення IPO на суму близько $ 30 млрд.
Читайте також: 2020 рік став рекордним за обсягом коштів, залучених на IPO у США
Bumble
Альтернативним до додатку Tinder є додаток для знайомств в інтернеті Bumble, що демонструє різке зростання кількості користувачів: з 35 млн. у 2018 році до 75 млн. у 2019 і 100 млн. у 2020 році. І хоча Tinder, як і раніше, зберігає лідерство, Bumble зростає в рейтингу, оскільки додаток вийшов за рамки знайомств і тепер включає функцію соціальної мережі і місця для професійного спілкування.
Match Group, материнська компанія Tinder і ряду інших додатків для знайомств, ще у 2017 році запропонувала придбати Bumble за $ 450 млн.
За даними Bloomberg, Bumble готується до IPO на початку 2021 року з імовірною оцінкою $ 6 млрд. — $ 8 млрд.
Robinhood
Додаток для інвестування на фінансових ринках Robinhood завоював велику популярність серед широких мас за рахунок відсутності комісійних.
Загальна кількість клієнтів на платформі Robinhood ще в липні 2020 року перевищила 13 млн.
За другий квартал торгова виручка Robinhood зросла до $ 180 млн, що приблизно вдвічі більше, ніж у попередньому кварталі.
Компанія обрала Goldman Sachs для керівництва підготовки до IPO у 2021 році, яке може коштувати понад $ 20 млрд. Затьмарити ці плани може розслідування Комісії з цінних паперів і бірж США (SEC).
Nextdoor
Ще одним додатком, який набрав популярності у 2020 році, став Nextdoor, ідея полягає в обміні порадами і допомогою між людьми, що живуть поруч, в межах одного кварталу.
Це стало особливо актуально в умовах зростаючої недовіри до Facebook (FB) і пандемії, коли одні гостро потребували допомоги, а інші могли допомогти.
Додаток Nextdoor є в 11 країнах і охоплює 250 тис. районів, де сусіди можуть продавати один одному старі речі, пропонувати свої послуги або просто запитати поради. За даними Bloomberg, компанія націлена на оцінку від $ 4 млрд. до $ 5 млрд.
Читайте також: Технологічні компанії масово подають заявки на IPO
GitLab
GitLab — сайт, який допомагає розробникам ділитися кодом і керувати ним, прагнув до IPO ще у 2017 році.
Раніше компанія планувала вийти на публічний ринок у листопаді 2020 року, але влітку співзасновник і генеральний директор GitLab Сід Сіджбранді в інтерв'ю CNBC сказав, що це станеться «коли компанія і ринки будуть готові».
В рамках IPO GitLab, яке може оцінити компанію більш ніж у $ 6 млрд., деякі співробітники отримають можливість продажу акцій.
Stripe
Stripe — це ще одна компанія, IPO якої здається багатообіцяючим, враховуючи актуальність наданої послуги.
Stripe — це онлайн-платформа для обробки платежів, яка дає можливість великим і малим компаніям безпечно приймати платежі за кредитними картками з використанням зручного для користувача інтерфейсу.
На даний час Stripe підтримує транзакції 40 компаній, сума щорічних платежів яких перевищила $ 1 млрд, серед клієнтів компанії: Amazon, Lyft, Instacart та Pinterest. З новим партнерством Stripe з Salesforce, компанія сподівається розширити свою аудиторію клієнтів великого бізнесу.
Bloomberg повідомляє, що фінтех-компанія розглядає ще один раунд фінансування, який підвищить її оцінку до $ 70 млрд., або навіть $ 100 млрд. Stripe постійно заперечує, що планує IPO, але це не заважає інвесторам підвищувати свої очікування з кожною великою подією.
Читайте також: У пошуку нового Amazon: як заробити на IPO
Squarespace
Багато з тих, хто коли-небудь замислювався над ідеєю створення власного веб-сайту, ймовірно, бачили рекламу Squarespace.
Платформа Squarespace дозволяє спроектувати і запустити роботу сайту, використовуючи шаблони, не маючи навичок кодування.
За даними Bloomberg, компанія планує провести IPO у першій половині 2021 року. Ще у 2017 році компанія Squarespace була оцінена в $ 1,7 млрд, однак в ході IPO ця цифра, ймовірно, буде значно вищою. Акції деяких з головних конкурентів Squarespace вже публічно торгуються на фондовому ринку, включаючи Wix.com і GoDaddy.
Coursera
Ключовою відмінністю і сильною конкурентною перевагою компанії Coursera від своїх конкурентів в сфері онлайн-освіти є її база авторитетних партнерів.
Coursera працює з більш ніж 200 університетами та компаніями, пропонуючи професійні сертифікації і навіть програми на здобуття ступеня.
Онлайн-навчання набирало обертів ще до початку пандемії і ще сильніше зростатиме найближчими роками, враховуючи умови дедалі жорсткішого відбору на ринку праці.
У листопаді губернатор Нью-Йорка Ендрю Куомо запустив безкоштовну онлайн-платформу для навчання на базі Coursera, щоб допомогти безробітним і частково зайнятим жителям Нью-Йорка поліпшити свої перспективи працевлаштування.
Як повідомляє Bloomberg, Coursera розглядає можливість IPO, яке може принести компанії оцінку в близько $ 5 млрд.
Читайте також: Як інвестувати в акції іноземних компаній. Інструкція