У лютому цього року на «Мінфіні» запрацював депозитний каталог — простий і зручний сервіс підбору банківських вкладів за заданими параметрами.
До його появи розділ «Депозити» на нашому сайті щодня відвідували близько 10 тис. осіб. Після запуску нового сервісу ми поставили собі нове завдання — залучити якомога більше людей, які планують розмістити вклад у банку, і дати їм максимум потрібних відомостей.
Багато українців шукають інформацію в інтернеті, але переважна більшість все ще використовує для цього телебачення. Тому ми вирішили розповісти на центральних телеканалах про можливості каталогу від «Мінфіну». В ефір вийшло два ролика, ось один з них:
Ми хотіли, щоб всі дізналися, що:
- обрати відповідний внесок на «Мінфіні» — легко та швидко;
- порівнювати депозитні пропозиції різних банків на «Мінфіні» дуже зручно.
Ну і, звичайно, для нас було важливо, щоб при виборі депозита люди в першу чергу згадували про «Мінфін».
Результати порадували: виріс і трафік, і знання про бренд
Після показу відеороликів учасники опитування стали частіше згадувати «Мінфін», коли мова йшла про пошук інформації про вклади.
Нові користувачі стали розміщувати гроші на депозити через наш сервіс. Депозитний портфель, який «Мінфін» залучив до банків у січні-червні 2019 року, виріс у півтора рази порівняно з першим півріччам 2018-го.
Опитування показало: громадяни, які планують оформити вклад, продовжують вивчати сайти різних банків. Найчастіше першим згадують Приватбанк. Але кількість тих, хто згадує «Мінфін» першим у пошуках депозиту, зросла з 7,8% до 12,7%.
Серед головних джерел інформації про депозити користувачі назвали кілька великих банків – Приватбанк, Ощадбанк та Райффайзен Банк Аваль. Ще кілька місяців тому «Мінфін» займав 9-е місце в списку впізнаваних сайтів для вибору депозитів. Після показу рекламних роликів, сайт продемонстрував найкращу динаміку зростання і піднявся на 2 рядки вгору. Він випередив monobank та Credit Agricole, і скоротив розрив з Приватбанком майже на 10%.
Реклама добре спонукала аудиторію до дії: 70,6% тих, хто переглянув ролик, зайшли на депозитний каталог «Мінфіну» або розповіли про сервіс друзям. Це помітно і з даних аналітики сайту: значно зріс прямий трафік на сайт. Крім того, в Google активніше використовують пошуковий запит: «депозитний сервіс мінфін».
Методика дослідження
Роллінгове опитування регулярно проводилося серед невеликої (400 осіб), але репрезентативної вибірки: мешканці міст з населенням понад 100 тис. осіб, вік — 25-60 років, рівень заробітку — «середній+». Це активні користувачі інтернету і банківських послуг, які регулярно відкривають депозити.
Роллінговий метод гарний тим, що показує динаміку змін і охоплює важкодоступні категорії респондентів, а отже, дає більш точні результати.
Для чистоти експерименту не опитувалися люди, зайняті в банківській сфері, маркетингу, рекламі, журналістиці, дослідницьких компаніях.