► Підписуйтесь на телеграм-канал «Мінфіну»: головні фінансові новини
Масштабування ринку та лідери думок
За останні чотири роки Telegram перетворився з простого месенджера на головну медіаплатформу країни. Якщо у 2021 році сумарна кількість підписок на українські канали становила 64 мільйони, то у 2025 році ця цифра сягнула 433,2 мільйона. Наразі в українському інформаційному просторі функціонує понад 127 тисяч активних каналів.
Географічно найбільша концентрація адміністраторів та контенту зосереджена у:
- Київській області (1659 каналів);
- Дніпропетровській області (914);
- Одеській області (701).
Комерціалізація платформи
Українці почали масово витрачати гроші безпосередньо в Telegram. За даними monobank, щомісячний обсяг платежів усередині платформи зріс із 7 млн грн у червні 2024 року до понад 30 млн грн у жовтні 2025 року. Хоча за абсолютними цифрами витрат YouTube все ще лідирує, Telegram демонструє значно вищу динаміку зростання фінансової активності.
Близько 60% корпоративних каналів мають офіційну верифікацію.