► Читайте сторінку «Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини
«Ви, хлопці, стверджуєте, що існує край Землі? Ну, тоді просто зробіть знімок. Надішліть його нам. І ви отримаєте активи компанії. Усі», — каже Бойл у новому рекламному ролику.
Умови парі
Згідно з інформацією, опублікованою разом із відео, фотографія має бути доказом «видимого, фізичного кінця планети Земля. Ми говоримо про нескінченний прямовисний обрив, безодню, хмари, що стікають у нескінченність».
При цьому компанія чітко уточнила, що не вважається «краєм Землі»:
«Вершина скелі в Сіетлі. Глухий кут у Канзасі. Або ваш приятель Дейв, який змінив своє ім'я на „Край“».
У дрібному шрифті зазначено, що «активи компанії» насправді належать The Company, LLC і оцінюються лише у $100 000. Це ні в яке порівняння не йде з реальною вартістю Columbia, яку на Волл-стріт оцінюють приблизно у $3 мільярди.
Тім Бойл показав деякі з цих «активів», що лежать в офісі Columbia в Орегоні: зразки одягу, копіювальний апарат, опудало оленячої голови і навіть списану гондолу.
Рекламна стратегія
Хоча малоймовірно, що юристи Columbia дійсно стурбовані появою фотографії краю Землі, кампанія є яскравим рекламним ходом. Вона продовжує традицію бренду, який роками використовував у своїх роликах членів сім'ї засновників.
Рекламний ролик завершується прямим зверненням Тіма Бойла: «Гей, пласкоземельники, зробіть мені послугу. Якщо ви йдете на край Землі, надягніть Columbia».
Цей гумор відсилає до стилю покійної матері Тіма Бойла — Герт Бойл, яка очолювала компанію до нього і стала відомою своїм стриманим, але гострим почуттям гумору в рекламних кампаніях.
Ви можете переглянути весь рекламний ролик тут: