Обсяг продажів у межах сервісу зріс на 105% — більш ніж удвічі, а середній чек покупок — на 15%. Такі результати підтверджують високий попит клієнтів на зручні безготівкові покупки з можливістю оплати частинами.

До кінця року Sense Bank планує вдвічі розширити партнерську мережу, відкриваючи нові можливості для клієнтів і бізнесів. Одним із ключових оновлень року стала поява в мобільному застосунку Sense SuperApp функції «Персональні пропозиції», що робить акційні пропозиції від партнерів більш персоналізованими. Система на основі штучного інтелекту добирає персоналізовані пропозиції для клієнтів, враховуючи їхні вподобання, історію покупок і регіон проживання. Завдяки цьому користувачі отримують вигідні акції, а партнери — новий ефективний канал для збільшення продажів.

«Ми бачимо, що „Легка розстрочка“ стала для наших клієнтів не просто фінансовим інструментом, а частиною щоденного життя. Вона поєднує зручність, технологічність і вигоду, дозволяючи купувати потрібне саме тоді, коли це актуально. Завдяки штучному інтелекту в застосунку ми робимо кожну пропозицію персоналізованою», — зазначив Антон Коляна, керівник напряму розвитку партнерських програм Sense Bank.