► Читайте «Мінфін» у Instagram: головні новини про інвестиції та фінанси
Що кажуть в компанії
«Нова пошта» вже працює у 16-ти країнах Європи та планує розширювати географію присутності. Розвиток та масштабування у США є частиною нашої стратегії зростання на міжнародних ринках, адже ми прагнемо надати українському бізнесу та приватним клієнтам максимально простий доступ до американського ринку", — зазначили у пресслужбі компанії.
Окрім того, компанія має плани й щодо виходу на скандинавський ринок.
Читайте також: Нова пошта може запрацювати в США вже наступного року
«Вихід на ринок Фінляндії та країн Скандинавського півострова також є у наших планах в рамках розвитку мережі в Європі», — додали у пресслужбі «Нової пошти».
Більш детальну інформацію щодо відкриття конкретних відділень там пообіцяли повідомити у соціальних мережах і на сайті компанії.
Нагадаємо
11 листопада у низці телеграм-каналів з’явилася інформація щодо запланованого незабаром відкриття відділень «Нової пошти» у США та Фінляндії.
Як зазначив Клімов, ціль експансії Nova — стати помітним гравцем в поштово-логістичній індустрії у світі.