► Читайте сторінку «Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини

Одна з небагатьох у світі

У тестах беруть участь як легкові машини, так і електричні вантажівки. Водій навіть не помічає заряджання. Машини можуть проїжджати зі швидкістю від 80 до 120 км/год.

Випробувальна траса завдовжки 1 км — перша в Німеччині та одна з небагатьох у світі. Схожі проэкти є у Франції, країнах Скандинавії та США.

Що кажуть експерти

Експерти вважають, що технологія допоможе зробити електромобілі легшими і дешевшими, оскільки частину енергії можна отримувати прямо від дороги, а не возити у важких акумуляторах.

Використання індуктивної зарядки може скоротити вагу батарей на 50−80%, що зменшить вартість і зробить електромобілі більш екологічними.

Звідки енергія

Енергія для заряджання надходить із відновлюваних джерел і передається в батареї лише тоді, коли машина знаходиться прямо над котушкою. Це виключає втрати та робить процес безпечним.

Магнітне поле не перевищує допустимих норм і не впливає на кардіостимулятори або інші медичні пристрої.

Зараз компанія Electreon Germany спільно з Університетом Нюрнберга продовжує розвивати технологію та планує нові тестові ділянки на дорогах із високим навантаженням, де часто їздять вантажівки.