► Підписуйтесь на телеграм-канал «Мінфіну»: головні фінансові новини
Що вміє цифровий міністр
За допомогою чат-бота @thedigital_bot українці можуть:
- Поділитися ідеями щодо цифровізації державних послуг.
- Повідомити про проблеми, що виникають з держпослугами.
- Надіслати своє резюме, щоб долучитися до команди Мінцифри та «Дії».
- Отримати рекомендації щодо саморозвитку та професійного зростання.
«Головне завдання ШІ — вирішувати проблеми людей. Ми створили чатбот, щоб жодна ідея не загубилася, а талановиті люди не залишилися непоміченими… Це крок у нову еру взаємодії громадян і держави», — розповів Михайло Федоров.
Як це працює
За словами Данила Цьвока, Chief AI Officer Мінцифри, цифровий двійник був навчений на понад 10 тисячах матеріалів з публічних виступів, інтерв'ю та дописів Михайла Федорова. Це дозволяє йому відповідати «живою мовою» та імітувати стиль спілкування міністра.
Бот може спілкуватися як текстом, так і синтезованим голосом Михайла Федорова. Для початку роботи необхідно авторизуватися через застосунок «Дія». При цьому наголошується, що ШІ не має доступу до персональних даних і не надає індивідуальних рекомендацій. Найцікавіші ідеї, зібрані чат-ботом, будуть передаватися безпосередньо міністру.