► Читайте сторінку «Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини

Деталі

За словами Федорова, ШІ-консультант уже самостійно та правильно відповідає на 85% запитів. Це дозволяє надавати консультації щодо понад 150 державних послуг без залучення операторів.

Час очікування відповіді становить до 5 секунд. Система самостійно розпізнає суть питання, а складні випадки переадресовує фахівцям. ШІ-консультант працює цілодобово, обробивши вже понад 350 тисяч діалогів.

Навантаження на операторів служби підтримки зменшилося на 79%, оскільки вони тепер обробляють лише 10−15% унікальних і складних звернень. Кількість ситуацій, коли користувачі не могли додзвонитися («оператори зайняті»), знизилася майже до нуля.

За словами Федорова, основна мета команди — не лише покращити швидкість, але й проаналізувати причини звернень, щоб зменшити їх кількість у майбутньому та підвищити рівень задоволеності користувачів до 90%.