► Підписуйтесь на телеграм-канал «Мінфіну»: головні фінансові новини
Що увійде до гайду
Новий посібник стане практичним інструментом з рекомендаціями для банків щодо створення інклюзивного середовища. Він складатиметься з кількох ключових розділів, що охоплюватимуть фізичну, інформаційну та цифрову доступність, а також поради щодо безбар'єрної мови, взаємодії та вирішення поширених проблемних кейсів.
Досвід Приватбанку
Приватбанк поділиться власним досвідом впровадження інклюзивних ініціатив. Зокрема, йдеться про запуск Сервісу відеоконсультацій жестовою мовою, який доступний у додатках Privat24 та у всіх відділеннях. Також банк реалізує проєкти з працевлаштування нечуючих співробітників та людей старшого віку (60+) до контакт-центру.
Наразі у ПриватБанку працює понад 4% людей з інвалідністю, для яких створено комфортні умови, включно з можливістю віддаленої роботи. Крім того, банк активно адаптує свої приміщення для потреб ветеранів та ветеранок, які повертаються на свої робочі місця.