► Читайте «Мінфін» у Instagram: головні новини про інвестиції та фінанси

В Мінцифри нагадали, що рекламувати азартні ігри в Україні можна лише за чіткими правилами:

  • Реклама можлива лише на вичерпному переліку рекламних майданчиків, зокрема у нічному ефірі телебачення, на сайтах і в застосунках організаторів азартних ігор, у спеціалізованих виданнях для повнолітньої аудиторії тощо.
  • Контент має бути позначений як 21+.
  • Рекламувати можна лише легальні ліцензовані бренди.
  • Заборонено показувати неповнолітніх, військових, волонтерів, медиків, бонуси, заклики до гри, обіцянки легкого заробітку, приховану рекламу брендів та відомих людей, крім спортсменів.
  • Мінімум 15% повідомлення має містити попередження про ігрову залежність.

Читайте також: PlayCity оштрафувало вісім казино на 3,2 мільйона гривень

«Дякуємо Meta за швидку реакцію на проблему. Закон — єдиний для всіх гравців ринку. І кожен порушник буде заблокований, незалежно від кількості підписників чи звʼязків зверху», — підсумували в Мінцифри.

Нагадаємо

Раніше «Мінфін» повідомляв, що «ПлейСіті» оштрафувало телеграм-канал «Труха Україна» на 4,8 млн грн за порушення вимог щодо розповсюдження реклами азартних ігор.