► Підписуйтесь на телеграм-канал «Мінфіну»: головні фінансові новини

За оцінками Мінрозвитку, понад 25% ринку автобусних перевезень наразі перебуває в «тіні». Це означає, що кожен четвертий пасажир купує квиток через неофіційні канали, наприклад, у соціальних мережах з оплатою прямим переказом на картку водія чи посередника.

Для розв'язання цієї проблеми партнерство між Мінрозвитку та Mastercard зосередиться на трьох напрямках:

  • Впровадження цифрових сервісів для пасажирів та легальних перевізників.
  • Аналіз пасажиропотоків для розуміння реальної структури ринку.
  • Розробка інструментів для детінізації та створення рівних умов для всіх учасників.

«Наша мета — дати пасажиру можливість обирати лише легальні перевезення, а перевізнику — зручно керувати маршрутами та розвивати бізнес. Спільно з Mastercard ми працюватимемо над сучасними рішеннями для цієї сфери», — заявив заступник міністра Сергій Деркач під час зустрічі з керівництвом компанії.

Також у міністерстві презентували проєкт Transport Data Hub — єдиної платформи для збору та аналізу транспортних даних, яка має стати основою для формування державної політики у сфері пасажирських перевезень.