► Читайте сторінку «Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини

«Це рішення стало відповіддю компанії на відгуки клієнтів щодо черг, спричинених оплатою комунальних послуг», — йдеться у повідомленні.

Умови

Відтепер, якщо клієнт приходить до відділення Укрпошти тільки для отримання посилок і їхня кількість не перевищує п’яти одиниць, він може звернутися до оператора та має право на обслуговування поза чергою.

У компанії також зазначили, що рівень вчасно доставлених відправлень Укрпоштою наразі сягнув рекордних 98%, а решта 2% — це затримки через ворожі обстріли на Донеччині, Сумщині та Херсонщині.

«Світовим рівнем крутої доставки вважається 95%, а лідери ринку — FedEx та UPS — пишаються своїми 95−97%. Ми довго до цього йшли. Тепер ви можете бути впевнені, що ваше відправлення дістанеться адресата і це відбудеться чітко у строк», — коментує генеральний директор Укрпошти Ігор Смілянський.