► Підписуйтесь на телеграм-канал «Мінфіну»: головні фінансові новини

Фінансові цілі

У 2024 році «Аврора» вже досягла виторгу в $1 мільярд із урахуванням ПДВ, а без нього планує отримати цю суму у 2025 році. За перший квартал 2025 року виторг компанії зріс на 32,5%, склавши 10,6 мільярда гривень, тоді як у 2024 році зростання становило 42,5%, а виторг досяг 38,5 мільярда гривень (без ПДВ).

Плани експансії

Компанія досліджує можливості виходу на ринки країн, куди логістично зручно постачати товари з України. «Ми дивимося перш за все на ті країни, які географічно близькі, в які логістично легше буде доставляти товар з України. Фокус на те, що в Україні — українські виробники на поличках, в Румунії — румунські — дає дуже гарні результати», — зазначив Жиденко.

Стратегія на майбутнє

На наступні п’ять років «Аврора» планує розвиватися як управлінська платформа, що допомагатиме українським виробникам просуватися як на внутрішньому, так і на міжнародних ринках.