► Підписуйтесь на телеграм-канал «Мінфіну»: головні фінансові новини
Причина перегляду стратегії
Рік тому гендиректор Klarna Себастьян Сємятковскі заявляв, що ШІ-асистент замінив 700 працівників, а штат скоротили з 5000 до 3800 осіб, плануючи зменшення до 2000. Проте в інтерв'ю Bloomberg він визнав помилку: «Оскільки зниження витрат, на жаль, стало надто домінантним фактором при організації роботи, в результаті ми отримали нижчу якість обслуговування». За його словами, людська підтримка є пріоритетом для майбутнього компанії.
Нові кроки компанії
Klarna тестує модель віддаленої роботи для служби підтримки, щоб поєднати гнучкість і якість обслуговування. «З точки зору бренду та компанії, я вважаю критично важливим дати зрозуміти клієнту, що він завжди зможе поспілкуватися з людиною, якщо захоче», — наголосив Сємятковскі.