►Читайте сторінку «Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини
Українська компанія з автоматизації кафе, ресторанів та магазинів Poster провела дослідження продажів пасок у закладах. У вибірку потрапили 3600 українських закладів, клієнтів Poster, що мають паски в меню.
Всього заклади продали 456 тис. пасок на суму 65 млн. грн.
Найчастіше гості українських закладів обирали класичний варіант паски, на другому місці — сирна випічка. Але ресторатори експериментують зі смаками, тож в меню закладів можна натрапити й на дубайську, паску-снікерс, і, навіть, на суші-паску.
Гості починають цікавитися святковою випічкою за тиждень до Великодня. Пік продажів прийшовся на пʼятницю, 18-те квітня.
Найдорожча ціна на паску — у прифронтовій Донеччині. Там заклади продають паску в середньому за 185 грн. Середня ціна паски в закладах Києва — 169 грн.
Дані у Волинській, Рівненській та Житомирській областях завищені через невелику вибірку закладів, тож не є достатньо достовірними. Дані відсутні також по таких українських регіонах як,
🕵️ Ми створили невелике опитування, щоб дізнатися більше про наших читачів.
💛💙 Ваші відповіді допоможуть нам стати кращими, приділяти більше уваги темам, які вам цікаві.
🤗 Будемо вдячні, якщо ви знайдете хвилинку, щоб відповісти на наші запитання.