Як відомо, Pernod є другим світовим виробником міцних напоїв, серед яких виступають культові бренди віскі Jameson та шампанського Mumm. Його органічні чисті продажі знизилися на 2% за квартал із кінцевим терміном у березні.
Реалізація Pernod збільшилася завдяки оптовим споживачам зі Сполучених Штатів, які встигли оформити великі замовлення до впровадження тарифних обмежень. Проте інші негаразди частково звели нанівець позитивний вплив цього чинника. До них входить нещодавня виробнича пауза в Індії, вплив мит на збут коньяку в Піднебесній та 31%-е падіння у відділі роздрібної торгівлі через зупинку з приводу попереднього пункту.
Як прокоментував цю ситуацію гендиректор заводу Олександр Рікар, вона могла б покращитися, якби не було технічної проблеми на індійському підприємстві, а Великдень розпочався б раніше. Однак у поточному кварталі це не впливатиме жодним чином на фінансові результати. Тому експерти скептично дивляться на такі виправдання, враховуючи те, що про Великдень було відомо задовго до закінчення звітного періоду. Головною причиною може бути зміна валютного курсу, яка й вплинула на прибутковість.
Як відгукнувся про ситуацію Едвард Манді, який є фахівцем Jefferies, представнику потрібно забезпечити стабільне зростання збуту в четвертому звітному періоді для виправдання очікувань аналітиків за річним обсягом реалізації.
Цінні папери Pernod подешевшали на 1,5%, передають у lblv.com.
Алкогольний сектор достатньо постраждав від введених президентом США Дональдом Трампом мит. Раніше сфера і так сильно програвала в силу високих процентних ставок, що зберігаються, а також інфляції.
Поки що директор заводу не бачить жодних змін попиту, але не знає, що буде в найближчому майбутньому. Він зберіг рівень продажів на тій самій невеликій відмітці, розуміючи всю нестабільність ситуації.
Дмитро Доронін, фінансовий аналітик LBLV