Корпорації з Європи у сфері авіації продемонстрували підвищений інтерес минулого року. Проте були й проблеми: наприклад, багато страйків, збільшена інфляція та збори на техобслуговування.

Ще в листопаді компанія попереджала, що її витрати у 2024 році здатні вийти більше передбачуваних передусім через вирахування на оплату послуг персоналу і технічного сервісу у нідерландського перевізника KLM.

У четвертому звітному періоді авіалінія розповіла про операційну прибутковість близько 396 мільйонів євро, або 427,28 мільйона доларів, а це вдвічі більше припущень експертів на позначці 205 мільйонів євро через зростання пасажиропотоку і скорочення витрат.

Це достатньо контрастує з підрозділом з Нідерландів, оскільки його підсумки швидше можна назвати такими, що розчаровують. Щобільше, аналітики впевнені у збереженні такої тенденції.

Операційні підсумки KLM за минулий рік впали на 234 мільйона євро, досягнувши 416 мільйонів євро, маржа в операційному вигляді встановилася на позначці в 3,3%. Пропускна спроможність не здійснена на всі 100%, тому витратну частину набагато складніше погасити. Через це нідерландська компанія ризикує не мати достатньо інвестицій у розвиток свого майбутнього. Про це свідчить справжній рубіж по маржі, з яким нереально буде вкладатися в нові лайнери, зазначає lblv.com.

Air France-KLM розповіла про зниження операційної прибутковості в річному обчисленні на 6,4%, до 1,6 мільярда євро, або 1,73 мільярда доларів, а це краще за консенсус експертів близько 1,35 мільярда євро, або 1,46 мільярда доларів.

Олександр Зоря, фінансовий аналітик LBLV