Читайте телеграмм-канал«Мінфіну»: головні фінансові новини

Зазначається, що цінність брендів залежить не тільки від обсягів виробництва чи продажу, а й від сприйняття споживачами.

Титул найдорожчого автомобільного бренду у 2025 році дістався Toyota. Експерти оцінили вартість японського автогіганта у $64,7 млрд, що на $12 млрд більше ніж торік — $52,7 млрд.

З таким показником Toyota посіла вісімнадцяту сходинку в абсолютному рейтингу брендів.

На другу позицію серед автомобільних брендів (23 місце в абсолюті) опустився Mercedes-Benz з результатом $53 млрд проти $59,4 млрд минулого року.

Замикає трійку Hyundai (29 місце) з $46,3 млрд.

Найдорожчі автомобільні бренди

Топ-11 найдорожчих автомобільних брендів 2025 року виглядає наступним чином:

  • Toyota (18 місце в абсолюті) — $64,7 млрд;
  • Mercedes-Benz (23 місце) — $53 млрд;
  • Hyundai (29 місце) — $46,3 млрд;
  • Tesla (36 місце) — $43 млрд;
  • BMW (37 місце) — $42,5 млрд;
  • Porsche (40 місце) — $41,2 млрд;
  • Mitsubishi (43 місце) — $40,4 млрд;
  • Tata (60 місце) — $31,6 млрд;
  • Volkswagen (61 місце) — $31,4 млрд;
  • Honda (70 місце) — $28,3 млрд;
  • Ford (86 місце) — $22,9 млрд.

Найдорожчі бренди

Що стосується загального рейтингу брендів, то в ньому лідирують провідні технологічні гіганти:

  • Apple — $574,5 млрд;
  • Microsoft — $461 млрд;
  • Google — $413 млрд.

При цьому зазначається, що вартість Apple зросла на 11%.