Читайте телеграмм-канал«Мінфіну»: головні фінансові новини

Фінансові результати Puma, оголошені пізно ввечері в середу, з’явилися на тлі сильних продажів і прибутковості конкурента Adidas, що підкреслило виклики, з якими стикається Puma для покращення свого бренду, зазначили аналітики JP Morgan.

Станом на 11:20 за київським часом акції Puma впали на 18% до 34,4 євро, що досягло найнижчого рівня з березня 2018 року.

Продажі Puma у четвертому кварталі зросли на 9,8% у валютно-коригованих показниках, тоді як аналітики очікували зростання на рівні 12%. Чистий прибуток компанії за минулий рік знизився до 282 млн євро порівняно з 305 млн євро у попередньому році.

Компанія не надала деталей у середу, що стало причиною слабших, ніж очікувалося, продажів. Генеральний директор Арне Фройндт у листопаді висловлював упевненість у високому попиті в сезон святкових покупок.

Puma розпочала програму скорочення витрат, ставлячи за мету досягти маржі EBIT (прибутку до відсотків і податків) у 8,5% до 2027 року, порівняно з 7,1% у 2024 році.

Академія Мінфін: Інвестиційний трамплін

Вже за 14 днів ви дізнаєтесь, як ефективно управляти особистими фінансами, почати інвестувати та сформувати стійкі фінансові звички для безперервного нарощування вашого капіталу.